Yarıfinal heyecanıKurumlararası Halısaha Turnuvası'nda çeyrek finalin son maçları oynandı. 23 Haziran'da oynanacak yarıfinal maçlarının galipleri finalde karşılaşacak.![]() Gençlik ve Spor İl MüdürlüÄŸü'nün geleneksel olarak düzenlediÄŸi ‘Valilik Kupası Kurumlararası Halısaha Turnuvası'nda heyecan giderek artıyor. Murat Halısaha Tesisleri'nde gerçekleÅŸtirilen ve 20 takımın 5 grup halinde mücadele verdiÄŸi turnuvanın çeyrek final maçlarının son turu dün tamamlandı ve yarı finale çıkan takımları belli oldu. Dün, SaÄŸlık İl MüdürlüÄŸü ile Bayındırlık ve İskân MüdürlüÄŸü arasında oynanan karşılaÅŸma 4–4 berabere bitti. Penaltılarda rakibini 10–9 yenen SaÄŸlık İl MüdürlüÄŸü rakibini yarışta saf dışı bırakarak yarıfinale adını yazan ekip oldu. Karayolları ile FEDAÅž arasındaki müsabaka ise, Karayolları'nın 5–2 galibiyetiyle son buldu. Milli EÄŸitim ile Tarım İl MüdürlüÄŸü arasındaki karşılaÅŸma ise oldukça çekiÅŸmeli geçti. Yaptığı iyi savunmayla kalesine sadece 2 golün girmesini engelleyemeyen Milli EÄŸitim, rakip fileleri 3 kez havalandırarak sahadan 3–2 galip ayrıldı. Günün son karşılaÅŸması ise Devlet Hastanesi ile DoÄŸum Hastanesi arasında oynandı. Oyuna hızlı baÅŸlayan Devlet Hastanesi rakibini 5–1 gibi net bir skor ile yenerek adını yarı finale yazdıran takım oldu. Turnuvanın yarı final maçları 23 Haziran 2008'de Murat Halısaha Tesisleri'nde gerçekleÅŸtirilecek. Yarıfinalde, Karayolları ile Milli EÄŸitim MüdürlüÄŸü, SaÄŸlık İl MüdürlüÄŸü ile Devlet Hastanesi karşılaÅŸacak. Bu maçların galipleri finalde karşılaÅŸacak. Final maçı da ÅŸehir stadyumunda oynanacağı ve ilk üçe giren takımlara kupaları verileceÄŸi öÄŸrenildi. Maçların büyük çekiÅŸmelere sahne olduÄŸunu ve büyük keyif verdiÄŸini aktaran Halısaha iÅŸletmecisi Fuat YiÄŸiter, kurum amirlerini maçlarda görmek istediklerini söyledi. YiÄŸiter: “BaÅŸta sayın valimiz olmak üzere tüm kurum amirleri, bu tür sportif etkinliklerde kamu çalışanlarının yanında olmalı. Seyirci ne kadar çok olursa, karşılaÅŸmalar o kadar heyecanlı geçer. Böyle de hem izleyiciler stres atmış olur hem de takım oyuncularının bu iÅŸe yönelimi artar. Tüm kurum amirlerini, personelleri ve halkımızı 23 Haziran günü saat 18.00'da baÅŸlayacak yarıfinal müsabakalarını izlemeye davet ediyoruz” diye konuÅŸtu. BingolOnline/Bingöl Kent Haber YORUM YAZIN
|
|