Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
26 Mayıs 2020 Salı
°C

Yılan Isırmasıyla Zehirlendi, Panzehir 26 Saatte Bulundu

Kiğı ilçesinde yılan ısırması sonucu zehirlenen Mustafa Bektaş (18), 5 ilde yapılan araştırmada 26 saat sonra bulunan panzehirle tedavi edildi.

18 MAYIS 2020 PAZARTESİ 21:07
28
21554
10
AA aa
Yılan Isırmasıyla Zehirlendi, Panzehir 26 Saatte Bulundu

Olay, Kiğı ilçe merkezine 10 kilometre uzaklıkta bulunan Ağaçöven köyünde meydana geldi. Mustafa Bektaş, hayvanlarını otlattığı sırada bacağından yılan tarafından ısırılarak zehirlendi. Yakınları tarafından Kiğı Devlet Hastanesi'nde götürülen Bektaş'a yapılan ilk tedavinin ardından sırasıyla Bingöl ve ardından Erzurum Atatürk Üniversitesi Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi. Sevk edildiği hastanede panzehir bulunmaması üzerine Bektaş için, panzehir arayışına başlanıldı. Bingöl, Erzurum, Elazığ, Malatya'da yapılan araştırmanın ardından panzehir Diyarbakır'da bulundu. Hastanede tedaviye alınmasının ardından 26 saat sonra Bektaş, sağlık görevlilerince Diyarbakır'dan getirilen panzehirle tedavi edildi. 

Baba Hüseyin Bektaş, oğlunun sağlık durumunun iyi olduğunu ifade ederek, her ilde panzehrin bulunması gerektiğini, oğlu Mustafa için 5 ilde yapılan araştırmayla panzehre 26 saat sonra ulaşılmasına tepki gösterdi.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58616)
20 Mayıs 2020 Çarşamba 15:15
yılan zehirli değilmiş,zehirli olsaydı 26 saatte çoktan ölürdü
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58605)
20 Mayıs 2020 Çarşamba 08:44
Hastamıza acil şifalar diliyorum. En azında girişimlerde bulunulmuş ve panzehir zamanında yetiştirilerek hasta kurtarılmış, baba hastane yetkililerine teşekkür etmesi gerekirken bu tepki niye hayretle izliyorum.
Beğendim (6) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58636)
21 Mayıs 2020 Perşembe 16:01
@Misafir Kullanıcı Tabiki tepki gösterecek. siz kendinizi o babanın yerine bir koyun bakalım bu kadar iyimser düşünebilecek misiniz ordan oraya sevk edilirken. Yılanın akrepin en çok bulunduğu o kırsal illerin hastanelerinde nasıl panzehir bulunmaz. Tedbirli olunması gerekmiyor mu? Çocuk ölmedi belki ama çok ciddi sonuçları olabilirdi, kangren olabilirdi, bacağı kesilebilirdi. El-insaf, bir babanın haklı tepkisine de bir zahmet oturduğunuz yerden laf etmeyin.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58589)
19 Mayıs 2020 Salı 14:06
Ben Elazığlıyım geçen sene Babamı yılansoktu 12saat sonra panzehir bulundu o yürede butür vakalar çok oluyor yetkililerin tedbir almalarını ümid ediyorum lütfen kayıtsız kalmayalım Herkesin başına gelebilir DİKKATİNİZE ...
Beğendim (23) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58628)
21 Mayıs 2020 Perşembe 10:16
@Misafir Kullanıcı sen kendi tedbirini almazsan devlet hangi birinin hakkından gelecek
Beğendim (1) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58593)
19 Mayıs 2020 Salı 16:47
@Misafir Kullanıcı Yaz aylarında bu tür vakalar çoğalacaktır önlemini hastane yetkilileri almasını temenni ediyorum
Beğendim (17) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58579)
19 Mayıs 2020 Salı 09:24
bingölün yaöneticileri ne işe yarıyor, hangi gün için varlar?
Beğendim (23) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58609)
20 Mayıs 2020 Çarşamba 11:00
@Misafir Kullanıcı 26 saat sonra bulunmasına bu tepki, bu sürede ölüm olması yüksek.. İnş. Sende ısırılırsın 30 saat sonra ilaç bulunur
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58597)
19 Mayıs 2020 Salı 22:14
@Misafir Kullanıcı Panzehir bulunmuş getirilmiş. Vatandaşın durumu iyi. Sırf muhalefet yapmak için yazıyorsunuz. Provakatörlük ruhunuza işlemiş.
Beğendim (9) Beğenmedim (25)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58571)
18 Mayıs 2020 Pazartesi 23:03
Acil şifalar dilerim
Beğendim (29) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir