Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Bulutlu

Yılmaz Beykondu adaylıktan çekildi

AK Parti Bingöl İl Başkanlığı için kritik günde açıklama yapan adaylardan Yılmaz Beykondu, çekilme kararı aldığını duyurdu. Beykondu, çekilme sebebini ise şöyle açıkladı...

02 OCAK 2018 SALI 14:24
7
7686
22
AA aa
Yılmaz Beykondu adaylıktan çekildi

AK Parti Bingöl İl başkan adaylarından Yılmaz Beykondu, adaylıktan çekildiğini duyurdu.

Genel Merkez'den müracaatını geri çeken Beykondu, Bingöl Online'ye yaptığı açıklamasında, çekilme sebebini “Süreç içerisinde yaşanan olumsuz gelişmelerden duyduğu rahatsızlık” sözleriyle açıklayan Beykondu, Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde AK Parti davasının bir neferi olarak yoluna devam edeceğini vurguladı.

Beykondu, açıklamasında şu görüşlere yer verdi; “Kıymetli Hemşehrilerim, saygıdeğer arkadaşlarım; sizlerin ve değerli büyüklerimin teveccühü ile Bingöl AK Parti İl Başkanlığı görevine aday olmuştum. Ancak yaşanan olumsuz gelişmeler beni ziyadesiyle rahatsız ettiğinden dolayı bugün itibariyle adaylıktan çekilmiş bulunmaktayım. Bundan sonraki süreçte yarışın centilmence geçmesini temenni ederim. Partimize ve Bingöllümüze en hayırlısını Rabbimden niyaz eder, dün olduğu gibi bugün de yarın da ümmetin umudu Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde AK Parti davasının bir neferi olarak yoluma devam edeceğim. Bana olan destek ve dualarınız için teşekkür ederim. Saygılarımla.”

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22961)
28 Şubat 2018 Çarşamba 17:25
yaw ke pexmer $ima xur seben Huma cew aqilra kem nikir...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22908)
25 Şubat 2018 Pazar 00:58
bu kim bingölün bütçesine göz dikmiş
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21515)
04 Ocak 2018 Perşembe 13:06
Tmm da olumsuz olaylar oldu diyorsunuz yılmaz bey olumsuzluğu Bingöl halkı mı çıkardı yoo eee o zaman kimse söyleyin bingölü de halkında kurtarın bu insanlardan. İstemiyorum yan cebime koyun.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21435)
03 Ocak 2018 Çarşamba 19:35
Bu alazığ cevdet by çok sever sizce neden çünkü o şehir hastanesini elazığa feda etti.İsmi bizimle anılır ama onlara çalışır.Bingölün Cevdet by.tekelinden çıkması lazım artık.
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21410)
03 Ocak 2018 Çarşamba 10:14
Cevdet by Yaşar Demiri istiyor.
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21409)
03 Ocak 2018 Çarşamba 10:13
Yaşar DEMİR varken senin adaylıktan bahsetmen zaten yanlış.
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21421)
03 Ocak 2018 Çarşamba 14:34
@Misafir Kullanıcı yaşar demir kimdir yav
Beğendim (1) Beğenmedim (6)Cevapla
Ev sahibi zaza (@Misafir_21394)
03 Ocak 2018 Çarşamba 00:41
Süreçte yaşanan olumsuz gelişmeler nelerdir halkın bunu bilmeye hakkı var diye düşünüyorum ayrıca artık kim olacaksa olsun yoksa kan davaları çıkacak millet çarşı kahve pazarda birbirini yedi bitirdi...
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21393)
03 Ocak 2018 Çarşamba 00:37
Kim derse cevdet bey beye enver bey bize söz vermişler kimse inanmaz çünkü ikisininde kimseye söz verseydiler arkasında dururlardı
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21391)
03 Ocak 2018 Çarşamba 00:30
..eğer birileri söz verip gel aday adayı ol denilip sonrada git başkasına dirsek temasında bulunulmuş ise haklısın yılmaz beykondu bey...ama yoksa öyle birşey ışık yakılmamış ise başkasına verileceğini anlayıp gövde gösterisi yapılıyorsa bu manşette o zaman haksızsınız..
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21390)
03 Ocak 2018 Çarşamba 00:29
Sizce neden hala il baskanlıgı belırlenmedı siyasılerın istemedıkleri isimler baskın oldugu ıcın olabılırmı acaba
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
01.12.2021
12:48
Asgari ücrette tahmini zam miktarı belli oldu
Asgari ücrette tahmini zam miktarı belli oldu
Asgari Ücret Tespit Komisyonu ilk toplantısını bugün yapacak. Görüşmelerin 2 haftada tamamlanması ve maaşlara en az yüzde 30 zam yapılması bekleniyor. Asgari ücretteki vergi yükünün azaltılması da masadaki seçeneklerden.
01.12.2021
12:47
Merkez Bankası`ndan döviz kuru açıklaması: Müdahale ediliyor
Merkez Bankası'ndan döviz kuru açıklaması: Müdahale ediliyor
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB), döviz kurlarında görülen sağlıksız fiyat oluşumları nedeniyle piyasaya satım yönünde doğrudan müdahale edildiğini duyurdu. Müdahale sonrası dolar yüzde 8'e yakın değer kaybetti.
01.12.2021
12:46
Elektronik para ihraç etmek için yeni şart getirildi
Elektronik para ihraç etmek için yeni şart getirildi
Elektronik para ihraç etmek için en az 5 milyon TL sermaye şartı getirildi.
01.12.2021
12:45
Brent petrolün fiyatında sert düşüş! Benzin ve motorine 2 TL indirim yolda
Brent petrolün fiyatında sert düşüş! Benzin ve motorine 2 TL indirim yolda
Brent tipi ham petrolün fiyatı 24 Ağustos'tan bu yana ilk kez varil başına 69 doların altına düşerken, Türkiye'de de benzin ve motorin fiyatlarının düşmesi bekleniyor.
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir