Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Yağmur

Zam rekoru çorbada

Ekmek zammıyla birlikte dürümcülerde fiyat güncellemesi yapılırken, son bir yılda en fazla zam mercimek çorbasına yapıldı.

19 EKİM 2021 SALI 15:39
18
2119
19
AA aa
Zam rekoru çorbada

Un ve diğer girdi maliyetlerdeki artış gerekçesiyle 2,5 TL olan pide ekmek fiyatının 3,5 TL'ye yükseldiği Bingöl'de, öğlen arası tüketilen ve şehrin en yoğun sektörlerinden biri olan dürümcülerde de fiyat güncellemesine gidildi. Ekstra zam yapılmazken, sadece 1 liralık ekmek zammı fiyatlara yansıtıldı. Buna göre; Ciğer Dürüm 15 TL, Tavuk Dürüm 11 TL, Et Dürüm 17,5 TL'ye yükseldi.
MERCİMEK ÇORBASI ZAM ŞAMPİYONU
Geçen yıl 5 TL olan mercimek çorbası, bir yılda zirveye koştu ve yüzde 160 zamlanarak 13 TL'ye yükseldi. Paça çorbası ise 20 TL'den 23 TL'ye yükseldi.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86294)
20 Ekim 2021 Çarşamba 21:26
Demek sıra fakirin dostu olan çorbaya kadar geldi .
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86285)
20 Ekim 2021 Çarşamba 12:20
Çorba ve corbacılık kent özelinde biraz manidar, içerken ağzınız yanmasın...
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86278)
20 Ekim 2021 Çarşamba 11:13
evet bir çorba maliyeti nedir soruyorsunuz. yanında bir ekmek yiyiyorsunuz 3,5Tl salatası çorba maliyeti üzerine dökülen tereyağı ile beraber 8 tl vergi stopaj işçilik ve bağkur ile beraber 10 tl üç tl emeğinin karşılığı olsun. çorbacı değilim lokantam yok bir yakınımın da lokantası yok vatandaş sürümden daha fazla kazana bilirdi fakat maliyeti bence bundan fazladır az değil.
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86274)
20 Ekim 2021 Çarşamba 09:15
Allah'tan korkun o kase çorbanın maliyeti nedir. ki kim ne yaparsa kendine yapar elbette bunu hesabını Allah'a verirsiniz.
Beğendim (3) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86371)
25 Ekim 2021 Pazartesi 08:46
@Misafir Kullanıcı Bunu bir çorbacıya sor. Sallama çay olma
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86271)
20 Ekim 2021 Çarşamba 08:16
sucu corbaciya atacaginiza asil suclulara yani kendinize bakin. nasilsaniz oyle yonetilirsiniz. azcik vicdan izan sahibi olup liyakate akla mantiga deger verirseniz ona gore oy verir ona gore aranizdan liyakatli hakkaniyetli yoneticiler sectirirsiniz. dolayisiyla boyle corbadir tuzdur ivir zivir sorunlariniz dahil butun problemlerinize cozum bulursunuz. hadi biraz aynaya bakalim hep beraber.
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86372)
25 Ekim 2021 Pazartesi 08:47
@Misafir Kullanıcı Sen üretmiyorsan ülkeyi yönetenler niye suçlu oluyor. Cehalet konusunda tam kendini anlatmışsın.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86283)
20 Ekim 2021 Çarşamba 12:09
@Misafir Kullanıcı Bunlara laf anlatma hocam,bunlarda ne vicdan nede düşünme kapasitesi var.bunlarin gözünde herkes suçlu birtek ülkeyi yönetenler suçsuz bunlara birşey anlatamazsin cahil heryerde cahildir.
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86269)
20 Ekim 2021 Çarşamba 01:14
zamlar ülkesi oldu yazıklar olsun bir daha akp ve Tayyip e oy verirsem ellerim kopsun o dakika. Adam israfla dolu hayat sürerken biz işsiz ve borçlu yaşıyoruz yazlıklar olsun
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86287)
20 Ekim 2021 Çarşamba 13:35
@Misafir Kullanıcı Sirf senin icin bu kez ben oy verecegim! Bu ulkeyi siz bu hale getirdiniz
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86284)
20 Ekim 2021 Çarşamba 12:10
@Misafir Kullanıcı Zararın neresinden dönsen kardır.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86264)
19 Ekim 2021 Salı 21:17
'Ekmek parasını ver, çorba bizden.' diyorlardı ya çorbacılar. Doğruymuş.
Canan Karatay'a yine ekranlar görünüyor. Haydi Canan Abla.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86259)
19 Ekim 2021 Salı 18:22
Fiyatlar cok pahali degil seneye iki kati bile olur
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86255)
19 Ekim 2021 Salı 16:09
Çorba içeceğinize dürüm yemek daha hesaplı !!
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86270)
20 Ekim 2021 Çarşamba 01:15
@Misafir Kullanıcı Önce bu zammın kaynağına çıtınızı çıkarın dürümcü en son olan
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86258)
19 Ekim 2021 Salı 18:21
@Misafir Kullanıcı Durum sanki cok ucuz da :( grami indirip fiyat arttirdilar tekimizin citi cikmadi
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86253)
19 Ekim 2021 Salı 15:47
Allah var , çorbanın maliyeti ne ki bu zam reva görülüyor, insanların aç gözlülüğü ve doymak bilmemesi suni bir fiyat şişkinliğini getirdi, yazık günah ...
Beğendim (11) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86276)
20 Ekim 2021 Çarşamba 10:44
@Misafir Kullanıcı Hocam zaten ülke idaresindeki yozlaşma,rüşvet,adamcılık olmasa bu duruma düşer miydik? neden siyasilere laf etmeyeyim ki , hepsi bugünkü halin sorumluları , ancak ben şunu ifade etmek istiyorum çorba bir sorun değil sonuç , herkeste o kadar çok kazanma hırsı var ki , siyasetçinin basiretsizliğiyle aşırı kazanma hırsının bileşimi ülkeyi yaşanması çok güç bir hale getirdi, sevgiler...
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86265)
19 Ekim 2021 Salı 22:01
@Misafir Kullanıcı Çorbanın maliyeti deyip geçme kimse babasının hayrına çalışmıyor geçen yıldan buyana
a,dan z, ye zam % 100 den aşağı zam yemiyen ürünmü var. O paralelde çorbada zamlanacak.çorba yapan kişide bakmakla yükümlü olduğu bir ailesi var.çorbacıya sitem ederken bu pahallılığa sebeb olan iktidara bir kelime sarf etseydin keşke.
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
01.12.2021
12:48
Asgari ücrette tahmini zam miktarı belli oldu
Asgari ücrette tahmini zam miktarı belli oldu
Asgari Ücret Tespit Komisyonu ilk toplantısını bugün yapacak. Görüşmelerin 2 haftada tamamlanması ve maaşlara en az yüzde 30 zam yapılması bekleniyor. Asgari ücretteki vergi yükünün azaltılması da masadaki seçeneklerden.
01.12.2021
12:47
Merkez Bankası`ndan döviz kuru açıklaması: Müdahale ediliyor
Merkez Bankası'ndan döviz kuru açıklaması: Müdahale ediliyor
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB), döviz kurlarında görülen sağlıksız fiyat oluşumları nedeniyle piyasaya satım yönünde doğrudan müdahale edildiğini duyurdu. Müdahale sonrası dolar yüzde 8'e yakın değer kaybetti.
01.12.2021
12:46
Elektronik para ihraç etmek için yeni şart getirildi
Elektronik para ihraç etmek için yeni şart getirildi
Elektronik para ihraç etmek için en az 5 milyon TL sermaye şartı getirildi.
01.12.2021
12:45
Brent petrolün fiyatında sert düşüş! Benzin ve motorine 2 TL indirim yolda
Brent petrolün fiyatında sert düşüş! Benzin ve motorine 2 TL indirim yolda
Brent tipi ham petrolün fiyatı 24 Ağustos'tan bu yana ilk kez varil başına 69 doların altına düşerken, Türkiye'de de benzin ve motorin fiyatlarının düşmesi bekleniyor.
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir