KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
29 Mayıs 2024 Çarşamba
°C

Eğin: 'Hak yemeyiz, yedirmeyiz!' | HABER YORUMLARI

AK Parti Bingöl Milletvekilliği Aday Adaylığı başvurusu yapan İş İnsanı Erdal Eğin: 'Bingöl bir bütündür, hepimiz bu ahengin birer parçasıyız. Bizim anlayışımızda bölgecilik ve kavmiyetçilik yoktur, böyle bir yaklaşımı da reddediyoruz. Hak yemeyeceğiz, yedirmeyeceğiz, adaletten şaşmayacağız'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99749)
18 Mart 2023 Cumartesi 15:55
Bugüne kadar gelenlerden hangisi hak yememişkı sen yemıyesın halen işte beledıyedekı kadroları satıyorlar hangi haktan bahs edıyorsunuz
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99745)
18 Mart 2023 Cumartesi 13:42
Sizden öncekiler de öyle söylediler, Korkutatalar Ankara'yı mesken tutmuş tüm yakınlarını hiç bir katma değeri olmayanları çıkarları için belli köşelerde görevlendirdiler liyakat sıfır Bingöl halkı. İnancicini suistimali ederek siyasi gücü elde edenlere aynı zihniyet sonuç olarak insanımızı kandirilmasi kanımıza dokunuyor lütfen siyasiler dini kavramları kullanmasinlar milletin değerleri zayıfladı
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99711)
17 Mart 2023 Cuma 17:32
Neden başka bir söylem değilde hak yememek vurgusu, nerde proje proje, nerde fikir, nasıl bir temsiliyet anlayışı. Doğrusu çalmayacam demek çok itici..
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99690)
17 Mart 2023 Cuma 13:30
Harika bir sloganla yola çıkmış umarım gerçek hayata geçirilir.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99688)
17 Mart 2023 Cuma 12:19
Yav Bari Böyle Konuşmayın.!. Seni BİNGÖL 'lü iyi Tanır..Çok Güldüm.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99685)
17 Mart 2023 Cuma 11:30
Sizden önceleride öyle diyordu malesef hepiniz aynısınız gelen gideni aratırıyor
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99684)
17 Mart 2023 Cuma 11:05
Sayın vali hala adaylığını açıklamadı. Çok şaşırdım
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99668)
17 Mart 2023 Cuma 09:07
Aday olan aday adaylarına bu tür teminatlar verilmesini hiç yakıştıramıyorum. kardeşim insansınız ve üzerinize düşen bir insan gibi hareket etmektir. Planınız yok projeniz yok. Bu insanların gelecekleriyle vebaliyle niye oynuyorsunuz. Memleket için faydalı olabilecek ne yapabiliyorsunuz. Bunları söylesenize
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99665)
17 Mart 2023 Cuma 09:00
Hep aday adayı oluyor demek mani durumu iyi, verilsin artık yani
Misafir Kullanıcı (@Misafir_99661)
17 Mart 2023 Cuma 07:45
AKP-MHP zülüm ittifakıdır hak yemezmiş ........ tarihi sayfalarda tescillenmiştir. Ey halkım gözünüzü açın yarın çok geç olabilir adaylara bakın geçmiştede bunların dedeleri dedeleri memleketin kaymağını bunları yesin diye miras bırakılmış bu topraklar babalarının tapulu mlı değildir.
28.05.2024
16:01
Bingöl`de üniversiteliler Gazze için 81 Bin TL`lik bağış yaptı
Bingöl'de üniversiteliler Gazze için 81 Bin TL'lik bağış yaptı
Bingöl Üniversitesi öğrencileri, yaptıkları kermesten elde ettikleri 81 bin 190 TL geliri Gazze'ye gönderilmesi için Bingöl Umut Kervanı Derneği'ne bağışladı.
28.05.2024
15:50
Sürücü kontrolü kaybetti! 1 ölü 2 yaralı
Sürücü kontrolü kaybetti! 1 ölü 2 yaralı
Bingöl-Diyarbakır yolunda Bingöllü ailenin içinde bulunduğu otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi şarampole yuvarlandı. Kazada 1 kişi öldü, 2 kişi ağır yaralandı.
28.05.2024
14:24
12Bingölspor`dan taraftara ‘Gazze` çağrısı
12Bingölspor'dan taraftara 'Gazze' çağrısı
Kulüp yönetiminden yapılan açıklamada; '1 Haziran 2024 Cumartesi günü saat 15:00'te Bingöl merkez Ulu Camii önünden Kentpark'a yapılacak 'Gazze Barış Yürüyüşü'ne de kulüp olarak katılacağımızı bildirerek, tüm Bingöl halkını ve taraftarlarımızı bu onurlu yürüyüşe katılmaya davet ediyoruz.'
28.05.2024
14:02
Bingöl`de
Bingöl'de 'Gazze Barış Yürüyüşü' düzenleniyor
01 Haziran 2024 Cumartesi günü saat 15.00'da Bingöl merkez Genç Caddesi Ulu Camii önünden başlayıp Düzağaç Kent Park'ta sonlanacak yürüyüş, çadır kurulumu ve gece nöbeti ile devam edecek.
28.05.2024
11:24
Avrupa`ya gidecekler dikkat! Şans Kart dönemi başlıyor!
Avrupa'ya gidecekler dikkat! Şans Kart dönemi başlıyor!
Türkiye'den Avrupa'ya kalıcı olarak gitmek isteyenler için önemli değişiklikler geliyor. 1 Haziran'dan itibaren vatandaşlık, iltica, sınır dışı işlemleri ve AB dışından işe personel alımı (şans kartı) konularında yenilikler uygulanacak.
28.05.2024
11:16
Düşük fiyatlı tapu işlemine son! Ekspertiz zorunluluğu geliyor!
Düşük fiyatlı tapu işlemine son! Ekspertiz zorunluluğu geliyor!
Kamuda tasarruf tedbirleri kapsamında yeni atılacak adımlar 4 aşamadan oluşacak. Öne çıkan hususlardan biri kısım vergi muafiyet ve istisnaları olurken, taşınmazlardan elde edilen gelirlerin gerçek değeri üzerinden vergilendirilmesi planlanıyor. Tapudaki işlemler, bu merkezdeki bilgilere ve taşınmazla ilgili ekspertiz raporuna dayanarak gerçekleştirilecek.
27.05.2024
22:54
Bingöl Kent Park Projesi 14 Haziran`da ihaleye çıkıyor
Bingöl Kent Park Projesi 14 Haziran'da ihaleye çıkıyor