Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Aralık 2018 Cumartesi
6.4 °C Çok Bulutlu

KYK'da Budak dönemi

KYK İl Müdürlüğüne Yunus Budak atandı. Budak, dün itibariyle göreve başladı.

12 MART 2018 PAZARTESİ 22:31
9
3532
16
AA aa
KYK`da Budak dönemi

Kredi Yurtlar Kurumu (KYK) Bingöl İl Müdürlüğüne eğitimci Yunus Budak atandı.  KYK Müdürü Ahmet Hasanoğlu'dan boşalan kuruma önceki gün atanan Budak, dün itibariyle göreve başladı.

YUNUS BUDAK KİMDİR?

1977 yılında Bingöl'de doğdu. İlkokul, ortaokul ve lise eğitimini Bingöl'de tamamlandı. 1999 yılında Van 100. Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nden mezun oldu. Yamaç Bölge Okulunda Müdür Yardımcılığı, Güveçli YİBO'da Müdür Yardımcısı ve Müdür olarak görev yapan Budak, 2016 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümünü bitirdi. 100. Yıl İlköğretim Okulunda eğitimciyken KYK İl Müdürü olarak atanan Budak, evli ve iki çocuk babasıdır.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24044)
15 Mart 2018 Perşembe 09:32
Önceki hizmetlerindeki üstün gayretleriyle kazandigi basarilari ve saygın kişiliğı ile bu görevinden de başarılı olacağına inanıyorum. Memleketimiz için hayırlı olsun Başarılar Yunus Bey.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23968)
13 Mart 2018 Salı 22:40
2 Aydır Ahmet Hocayı almaya çalışıyordu, bir gün başkası da ondan koltuk almaya gelecek. Siyasetle gelen siyasetle gider
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23965)
13 Mart 2018 Salı 20:26
Hayırlı olsun her zamanki gibi çok iyi hizmetler yapacağına inanıyorum...
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23958)
13 Mart 2018 Salı 17:28
eğitim camiasındaki saygınlığı,insanlığı,karakteri ve daha nice sayamadığım özellikleriyle koltuğu hak eden bir arkadaş.yolu açık olsun.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23953)
13 Mart 2018 Salı 16:23
HOCAM ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN. BAŞARILAR DİLERİM..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23947)
13 Mart 2018 Salı 12:32
Sayın Müdürüm, Hayırlı uğurlu olsun, Rabbim Utandırmasın. Gaziantepten selamlar
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23946)
13 Mart 2018 Salı 12:18
Sn.Cevdet by.e sesleniyorum; siz kariyerinizle anılyorsunuz devlet tercübeniz var.Lütfen kıyıda köşede kalmış siyasi gücü olmayan ön plana çıkamayan çıkmak için çaba sarf etmeyen donanımlı Bingöllüleri değerlendirin.arayın bulun koltuk isteyene değil hak edene verilir.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23943)
13 Mart 2018 Salı 11:49
Hayırlı olsun inşallah; eğitim camiasında yaptıklarıyla her daim örnek olmuş Yunus Bey'in KYK'ya güzel hizmetler katacağından şüphemiz yok!
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23942)
13 Mart 2018 Salı 11:22
ben muhalifim ama sana yakışıyor makam.. keşke bu kirli iktidarda olmasaydı..
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23941)
13 Mart 2018 Salı 11:21
Bu dünyada senden zarar görmüş bir insan var mıdır acaba yunus abe.. bence yoktur.. ama bur da iki üç yalaka ama ağzına bal çalınmamış insanın kötü yorumu seni üzmesin.. erkek olan adıyla yazar eleştirisini... güzel dua isimsiz olmalı ama kabalığın adı misafir kullanıcı olmamalı bence..
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
15.12.2018
02:20
Erdoğan`dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Erdoğan'dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Parlamenterler Arası Kudüs Platformu İkinci Konferansı'nda önemli açıklamalarda bulundu. Erdoğan, İsrail ve Suudi Arabistan'a yönelik sert açıklamalarda bulundu.
15.12.2018
02:18
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP Aydın İl Başkanı Burak Pehlivan, Cumhur ittifakı görüşmeleri çerçevesinde, MHP Aydın Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ümmet Akın'ın geri çekildiği belirtti.
15.12.2018
02:17
Ziraat Bankası`ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan konut kredisinde faiz oranını yüzde 1,78'e düşürdü. Ziraat Bankası ile çalışan inşaat firmalarından konut alımlarında faiz yüzde 0,98 olacak. 120 aya kadar vade ile 500 bin liraya kadar kredi verilecek.
15.12.2018
02:17
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Maliye ve Hazine Bakanı Berat Albayrak, sosyal medya hesabından güzel haberi verdi. 5 banka aracılığı ile altın tahvili ve altına dayalı kira sertifikası pazartesi günü başlayacak.
14.12.2018
18:49
Karlıova Yıldırımspor Bitlis`i ağırlayacak!
Karlıova Yıldırımspor Bitlis'i ağırlayacak!
TFF Bölgesel Amatör Lig 1. Grupta mücadele eden temsilcimiz Karlıova Yıldırımspor, Bitlis ekiplerinden Bitlis Özgüzelderespor'u ağırlayacak.
14.12.2018
18:44
12 Bingölspor zorlu deplasmanda
12 Bingölspor zorlu deplasmanda
TFF Bölgesel Amatör Lig 1. Grupta mücadele eden temsilcimiz 12 Bingölspor, ligin iddialı takımlarından Mardin Büyükşehir Belediyespor'a konuk olacak.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir