Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
24 Haziran 2018 Pazar
23.9 °C Açık

KYK'da Budak dönemi

KYK İl Müdürlüğüne Yunus Budak atandı. Budak, dün itibariyle göreve başladı.

12 MART 2018 PAZARTESİ 21:31
9
3173
16
AA aa
KYK`da Budak dönemi

Kredi Yurtlar Kurumu (KYK) Bingöl İl Müdürlüğüne eğitimci Yunus Budak atandı.  KYK Müdürü Ahmet Hasanoğlu'dan boşalan kuruma önceki gün atanan Budak, dün itibariyle göreve başladı.

YUNUS BUDAK KİMDİR?

1977 yılında Bingöl'de doğdu. İlkokul, ortaokul ve lise eğitimini Bingöl'de tamamlandı. 1999 yılında Van 100. Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nden mezun oldu. Yamaç Bölge Okulunda Müdür Yardımcılığı, Güveçli YİBO'da Müdür Yardımcısı ve Müdür olarak görev yapan Budak, 2016 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümünü bitirdi. 100. Yıl İlköğretim Okulunda eğitimciyken KYK İl Müdürü olarak atanan Budak, evli ve iki çocuk babasıdır.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24044)
15 Mart 2018 Perşembe 08:32
Önceki hizmetlerindeki üstün gayretleriyle kazandigi basarilari ve saygın kişiliğı ile bu görevinden de başarılı olacağına inanıyorum. Memleketimiz için hayırlı olsun Başarılar Yunus Bey.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23968)
13 Mart 2018 Salı 21:40
2 Aydır Ahmet Hocayı almaya çalışıyordu, bir gün başkası da ondan koltuk almaya gelecek. Siyasetle gelen siyasetle gider
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23965)
13 Mart 2018 Salı 19:26
Hayırlı olsun her zamanki gibi çok iyi hizmetler yapacağına inanıyorum...
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23958)
13 Mart 2018 Salı 16:28
eğitim camiasındaki saygınlığı,insanlığı,karakteri ve daha nice sayamadığım özellikleriyle koltuğu hak eden bir arkadaş.yolu açık olsun.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23953)
13 Mart 2018 Salı 15:23
HOCAM ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN. BAŞARILAR DİLERİM..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23947)
13 Mart 2018 Salı 11:32
Sayın Müdürüm, Hayırlı uğurlu olsun, Rabbim Utandırmasın. Gaziantepten selamlar
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23946)
13 Mart 2018 Salı 11:18
Sn.Cevdet by.e sesleniyorum; siz kariyerinizle anılyorsunuz devlet tercübeniz var.Lütfen kıyıda köşede kalmış siyasi gücü olmayan ön plana çıkamayan çıkmak için çaba sarf etmeyen donanımlı Bingöllüleri değerlendirin.arayın bulun koltuk isteyene değil hak edene verilir.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23943)
13 Mart 2018 Salı 10:49
Hayırlı olsun inşallah; eğitim camiasında yaptıklarıyla her daim örnek olmuş Yunus Bey'in KYK'ya güzel hizmetler katacağından şüphemiz yok!
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23942)
13 Mart 2018 Salı 10:22
ben muhalifim ama sana yakışıyor makam.. keşke bu kirli iktidarda olmasaydı..
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23941)
13 Mart 2018 Salı 10:21
Bu dünyada senden zarar görmüş bir insan var mıdır acaba yunus abe.. bence yoktur.. ama bur da iki üç yalaka ama ağzına bal çalınmamış insanın kötü yorumu seni üzmesin.. erkek olan adıyla yazar eleştirisini... güzel dua isimsiz olmalı ama kabalığın adı misafir kullanıcı olmamalı bence..
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
23.06.2018
17:57
İhracatçıya yeni nesil destek
İhracatçıya yeni nesil destek
Türkiye'de ilk olarak Ekonomi Bakanlığı bünyesinde kurulan davranışsal kamu politikaları birimi, çalışmalarına yeni oluşturulan daire başkanlığı çatısı altında devam ederek ihracat desteklerine ilişkin mevzuatın kolay anlaşılması ve bürokratik işlemlerdeki sıkıntıların giderilmesine katkı sunacak.
23.06.2018
17:55
Maaşlara gösterge artışı
Maaşlara gösterge artışı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın açıkladığı polis, öğretmen, hemşire, din görevlisi ve diğer idarecilerin (şube müdürü) emeklilik ek göstergelerinin 3600'e çıkarılacağı müjdesi, yaklaşık 1.5 milyon memurun ve memur emeklisinin gelirini artıracak.
23.06.2018
17:53
Emeklilere avans müjdesi!
Emeklilere avans müjdesi!
Yeni emekli olanlara sağlanan avans imkanının kapsamı genişletilecek. Düzenleme hayata geçerse, tüm emekliler asgari ücretin 3 katı kadar faizsiz avans alabilecek.
23.06.2018
17:52
Yaşlıya her ay 533 TL
Yaşlıya her ay 533 TL
65 yaş aylığı Temmuz'da artacak. Tahminlere göre aylık 533 liraya yükselecek. Eylül'de de 3 aylık yerine aylık ödemeye geçilecek...
23.06.2018
16:37
Sözen Müşavir, Engin Kadrolu Oldu
Sözen Müşavir, Engin Kadrolu Oldu
Resmi Gazetede, üst düzey kadrolara yönelik 28 sayfalık atama kararı yayımlandı. Atamalar kapsamında Ziya Sözen Milli Savunma Bakanlığı'na müşavir olarak atanırken, İl Milli Eğitim Müdürü Kadri Engin'in de kadrolu olarak ataması gerçekleştirildi.
23.06.2018
00:36
25 Bin Tl Maaş Verecek!
25 Bin Tl Maaş Verecek!
Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdür Yardımcısı Abdulkerim Çay, İstanbul Yeni Havalimanı'na geçtiklerinde büyüme oranı ve kapasitede artışlar olacağını belirterek, Bu nedenle ihtiyacımızı karşılamak üzere bin pilot şu andaki hedefimiz. dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir