Garip köyünde, her eve kurban eti girmesi için 20 sene önce baÅŸlatılan gelenek bu yıl da sürdürüldü. Maddi durumu iyi olan köylülerin satın aldıkları kurbanlıklar, Kurban Bayramı'nın 2'nci gününde köy meydanında kesildi. Ardından, köydeki her eve eÅŸit olarak dağıtıldı.
Köy muhtarı Veysel Ketenalp, bu geleneÄŸi 20 yıldır sürdürdüklerini ifade ererek, bu gelenekle birlikte kurbanlık etini adaletli bir ÅŸekilde dağıtmayı saÄŸladıklarını söyledi. Köy sakinlerinden Yunus Erkan ise bu geleneÄŸi yaygınlaÅŸtırmayı hedeflediklerini söyledi.