Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
03 Temmuz 2020 Cuma
°C

Bingöl'de maske takmak zorunlu hale getirildi

Bingöl Valiliği, 2 Temmuz itibariyle kentte maske takmanın zorunluğu hale getirildiğini bildirdi.

30 HAZİRAN 2020 SALI 18:37
49
3375
12
AA aa
Bingöl`de maske takmak zorunlu hale getirildi

Valilik tarafından yapılan açıklamada, “Bingöl İl Umumi Hıfzıssıhha kurulu kararı gereğince 02.07.2020 tarihinden itibaren ilimiz genelinde ağız ve burnu tam olarak kapatacak şekilde maske takma zorunluluğu getirilmiştir.  Maske kullanım kurallarına aykırı hareket eden vatandaşlarımıza Umumi Hıfzıssıhha kanunun 282. Maddesi uyarınca 900 TL idari para cezası uygulanacaktır” denildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59899)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 14:22
ÇOK GEÇ KALINMIŞ BİR UYGULAMA.
VAKA SAYILARI ARTIŞ GÖSTERMEDEN YAPILABİLİRDİ..
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59898)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 12:25
Çok doğru bir karar.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59888)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 08:55
Bırakın kim sağlığını dusunmuyorsa maske takmasin kendi haline bırakın ama neden para cezası yazıyorsunuz bu hastalıktan dolayi kimse calismiyor bir veriyorsunuz üç alıyorsunuz
Beğendim (1) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59887)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 08:51
Çok yerinde bir karar
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59886)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 04:14
Geç kalınmış bir karar kimse dikkat etmiyordu
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59884)
30 Haziran 2020 Salı 22:16
Geç bile kalındı marketlerde hala çıplak elle sebze meyve seçiyorlar özelikle bayanlar hiç dikkat etmiyor uyarıldığı zamanda tepki gösteriyorlar kimseye sebeb olmayın lütfen.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59883)
30 Haziran 2020 Salı 21:52
Cok yerinde bir karar.Sayın Valimizden şehiriçi otobüslerinde de denetim noktasında yardimci olmasini bekliyoruz. Halk olarak tesekkurler Devletialiye...
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59882)
30 Haziran 2020 Salı 21:44
Bingöl dışında yaşıyorum. Burada maske takma zorunlulugu haftalardır var..çarşı milletinin yüzde 70inde maske yok. Ceza kesen polis,zabıta,bekçi de yok. Bu nasıl zorunlu maske takma uygulamasidir? Anlayan var mı?
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59879)
30 Haziran 2020 Salı 19:36
Duyun sesimizi yerlere tukurenlerede ceza gelsin
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59877)
30 Haziran 2020 Salı 18:48
Çok şükür sonunda ama geç kalınmış bir karar umarım güvenlik güçleri bu duruma karşı duyarlı olup cezaları keserler çünkü marketler konusunda hiç duyarlı değillerdi
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir