Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
12 Ağustos 2020 Çarşamba
°C

Bingöl'de maske takmak zorunlu hale getirildi | HABER YORUMLARI

Bingöl Valiliği, 2 Temmuz itibariyle kentte maske takmanın zorunluğu hale getirildiğini bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59966)
03 Temmuz 2020 Cuma 16:26
bazı marketlede içeri girdigin gibi hemen girişte görevlinin biri müşterisini karşılıyor maskeniz varmı diye sorar maske olmayınca içeri almıyoruz diyorlar ya kardeşim el insaf be içeri giren müşteri zaten alış veriş yapmadan çıkmaz1 tlye maskede satıyoruz maskeyi alıp öyle girin diyorlar ne oluyor yaa zaten içeri girip nerden baksan 500 tl alış veriş yapan müşteriler var amaç saglık degil burda amaç maske ticaretide yapılıyor fırsatta sorsun lar bakalım bunlardan kvd alınıyormu bir daha bana tövbe bu avmden birşey alırsam... yazıklar olsun
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59925)
02 Temmuz 2020 Perşembe 14:04
Çok güzel oldu inşallah yayılma hızı düşer ve hasta sayısı azalır. Birde halk otobüslerinde 20 metrekare alana 60 kişi doldurulmaya devam ederse sanırım maskenin bir anlamı olmayacak.....
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59899)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 14:22
ÇOK GEÇ KALINMIŞ BİR UYGULAMA.
VAKA SAYILARI ARTIŞ GÖSTERMEDEN YAPILABİLİRDİ..
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59898)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 12:25
Çok doğru bir karar.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59888)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 08:55
Bırakın kim sağlığını dusunmuyorsa maske takmasin kendi haline bırakın ama neden para cezası yazıyorsunuz bu hastalıktan dolayi kimse calismiyor bir veriyorsunuz üç alıyorsunuz
Beğendim (1) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59887)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 08:51
Çok yerinde bir karar
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59886)
01 Temmuz 2020 Çarşamba 04:14
Geç kalınmış bir karar kimse dikkat etmiyordu
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59884)
30 Haziran 2020 Salı 22:16
Geç bile kalındı marketlerde hala çıplak elle sebze meyve seçiyorlar özelikle bayanlar hiç dikkat etmiyor uyarıldığı zamanda tepki gösteriyorlar kimseye sebeb olmayın lütfen.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59883)
30 Haziran 2020 Salı 21:52
Cok yerinde bir karar.Sayın Valimizden şehiriçi otobüslerinde de denetim noktasında yardimci olmasini bekliyoruz. Halk olarak tesekkurler Devletialiye...
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59882)
30 Haziran 2020 Salı 21:44