Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Ocak 2021 Salı
-4 °C Kar

'Bu israfı doğru bulmuyoruz'

Bingöl Belediyesi'nin led ışıklı alüminyum aydınlatma direkleri için ihaleye çıkacağını söyleyen HDP Grup Sözcüsü Aydın Bürçün: 'Bingöl Belediyesi iller bankasına Belediyenin taşınır taşınmazlarını ipotek ederek 6 milyon kredi talebinde bulunurken hiç öncelikli hizmetler arasında olmayan bu israfı doğru bulmuyoruz, bundan derhal vazgeçip öncelikli hizmetlere dönmelerini diliyoruz.'

06 AĞUSTOS 2020 PERŞEMBE 17:44
18
3192
8
AA aa
`Bu israfı doğru bulmuyoruz`

Halkların Demokratik Partisi (HDP) Grup Sözcüsü Aydın Bürçün, Bingöl Belediyesi'nin 20 Ağustos'ta ihaleye çıkmayı planladığı led ışıklı alüminyum aydınlatma direklerinin israf olduğunu ileri sürerek, yatırımların daha öncelikli hizmetlere verilmesi gerektiğini söyledi.

Bürçün'ün açıklamasında satır başları şu şekilde:

“Bingöl belediyesinin 2020 yılına ait tahmini bütçesi planlanırken mali hizmetler müdürlüğü birimlerden 2020 yılı gider bütçelerini isterken birimlerden gelen toplam tahmini gider 220 milyon TL civarında olduğu görülmüştü.

Gelirlerin, giderleri karşılamaması halinde denklik sağlanması için tüm birimlerin bütçelerinde bir kısıtlamaya gidilmişti. Bazı yatırımcı birimlerin bütçelerinde zorunlu olarak yapılan kesintilerden dolayı 2020 yılı hedeflerinin gerçekleşmesinde ciddi sıkıntıların yaşanacağı tahmin edilmiş ve 2020 yılı tahmini bütçesi 220 milyondan 200 milyona indirilerek meclisten geçmişti. “

“BU EKONOMİK SIKINTILAR İÇERİSİNDE ONCA GİDERİLMESİ GEREKEN ÖNCELİKLİ SORUNLAR VARKEN…”

“Daha yılın başında tahmin edilen sıkıntıların göz ardı edilip bu sıkıntılar içerisinde ceviz kabuğunu doldurmayan Bingöl Belediyesi, bütçesini doğrudan teminlerle ve bu ekonomik sıkıntılar içerisinde onca  giderilmesi gereken öncelikli sorunlar varken 20/08/2020 tarihinde Fen İşleri Müdürlüğünce yapılması planlanan yaklaşık 403 adet led ışıklı aydınlatma direklerinin ihalesini gerçekleştirecekler. Gerek özel üretimli (Alüminyumlu) direkler gerekse de adrese teslim ihale şartnamesi buna benzer ihalenin son günlerde yolsuzluklarla anılan kayyum yönetiminde ki Mardin Büyük Şehir Belediyesinde 20 bin ile 25 bin TL arası led ışıklı bir alüminyum aydınlatma direğinin maliyeti yandaşlarına rant sağlamıştır. Şimdi de aynı usul ve şartname ile Bingöl Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğünce gerçekleştirmek istiyorlar. “

“6 MİLYON KREDİ TALEBİNDE BULUNULDU”

“Ekonomik sıkıntılar yüzünden her gün intihar eden ve intihar girişiminde bulunan Bingöl halkının emanet ettiği Belediye bütçesini bu tür fütursuzca harcanmasına sessiz kalmayacağız. 2020 yılı gider bütçesinden zorunlu kısıtlama yapan kasasında parası olmayan Bingöl Belediyesi iller bankasına Belediyenin taşınır taşınmazlarını ipotek ederek 6 milyon kredi talebinde bulunurken hiç öncelikli hizmetler arasında olmayan bu israfı doğru bulmuyoruz, bundan derhal vazgeçip öncelikli hizmetlere dönmelerini diliyor takdiri kamuoyuna bırakıyoruz saygılarımızla.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60781)
08 Ağustos 2020 Cumartesi 19:30
Bu millete az bille gardas
Beğendim (0) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60737)
07 Ağustos 2020 Cuma 15:05
kesinlikle israf
Beğendim (3) Beğenmedim (41)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60721)
07 Ağustos 2020 Cuma 11:18
Şeffaflık yok yapilan ihaleler uçuk fiyatlarla yapılyor sizlere sormak isterim çapakçur köprü girişinde yapımı devam eden peyzaj calşmalarına, ışıklandırmaya ve ne oldugu henuz belli olmayan kubbelerr ne kadar para verildi hingöl belediyesi şehrin bunca sorunu varken uc.be yapılara ve hicbir getirisi olmayan ledlere aktardığı parayı hangi akıl ile dagıtmakta bu ihaleleri alanlar kim belediye bir an once müteahitlerin değil halkin belediuesi olmaya başlasn
Beğendim (2) Beğenmedim (37)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60719)
07 Ağustos 2020 Cuma 11:02
Sayın Bürçün bu toplum siz doğruyu söyleseniz bile,toplumun pek umurunda olmaz. Çünkü partiniz samimi görünmüyor, şimdi size soruyorum insan hayatı mı daha önemli yoksa led ışıkları için yapılacak olan israf mı daha önemli? Gerçekten partinizi ya da fikirlerinizi bir dava olarak görüyorsanız öncelikle insan hayatına kıymet vermelisiniz. Aksi takdirde İnsan hayatını hiçe sayan bir örgütün sözcülüğü dışında hiçbir şeysiniz.
Beğendim (16) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60718)
07 Ağustos 2020 Cuma 10:59
çevre bakanı bingöle geldiğinde yanlış değilsem belediye bakanlıktan 20 milyon tl talep etmişti. Bu paranın yarısıyla çapakçur deresine yatırım diğer kısmıyla da yanılmıyorsam kültür mahallesi kentsel dönüşümüne harcanılacaktı. Sahi bu para geldi mi, geldiyse akıbeti ne oldu?
Beğendim (1) Beğenmedim (32)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60701)
06 Ağustos 2020 Perşembe 23:43
Aydın bey sizden ricamız kültür kentsel dönüşüm hakkındada bilgilendirme yapın hangi aşamada olduğunu halka paylaşın lütfen malum Erdal bey ve ekibinden açıklama yok konu ile ilgili bari sizden ses çıksın
Beğendim (2) Beğenmedim (33)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60698)
06 Ağustos 2020 Perşembe 23:37
Kyk borçlusuyum ödeyemiyorum işsizim yardım edin yetkililer duysun duyurun ölelim mi ya duyun artık
Beğendim (4) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60686)
06 Ağustos 2020 Perşembe 18:44
Memleketin her tarafi ayni döviz altin AVRO Aldi basini gidiyor ve devalasyon yasiyor türkiye birileri kardes bu yanlistir dedigi zaman terörist oluyor digeri caldigi zaman vatan sever oluyor
Böyle bir memlete yasiyoruz
Ne beklersin
Beğendim (32) Beğenmedim (130)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60739)
07 Ağustos 2020 Cuma 18:45
@Misafir Kullanıcı Bu yorumu beğenmeyenler Allah rızası için yukarda yazanlarım hangisi yalan hangisi iftira bu halk ne zaman at gözlüklerini çıkaracak artik yaa bu hükümetin hiçmi yanlışi yok nedem kabul etmiyor bu insarr
Beğendim (3) Beğenmedim (34)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60732)
07 Ağustos 2020 Cuma 14:15
@Misafir Kullanıcı Agzina yüregine saglik dezam
Beğendim (1) Beğenmedim (37)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60704)
07 Ağustos 2020 Cuma 05:03
@Misafir Kullanıcı Beklentimiz : HİİİÇ ..
Beğendim (1) Beğenmedim (40)Cevapla
18.01.2021
18:10
250 milyon nüfuslu ülkede BİP çılgınlığı! Whatsapp`ı siliyorlar
250 milyon nüfuslu ülkede BİP çılgınlığı! Whatsapp'ı siliyorlar
Türkiye'nin yerli uygulamasın BİP, dünyaya açılmaya başladı. Endonezyalılar, WhatsApp'ta mahremiyetin korunmasına ilişkin endişeler nedeniyle, Türkiye'nin sosyal iletişim platformu BiP'e geçmeye başladı. Popüler mesajlaşma uygulaması Whatsapp'a tepki çeken kararından ötürü dünya çapında boykot başlamıştı.
18.01.2021
17:56
`Bingöl deyince dimdik duran insanlar aklımıza geliyor`
'Bingöl deyince dimdik duran insanlar aklımıza geliyor'
AK Parti 7. Olağan Kongresinde konuşan Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ: 'Bingöl deyince İzmir'den şöyle bir baktığımda aklımıza ne geliyor diye düşündüm. Açıkçası Bingöl ve Bingöllüler deyince sadece bu dönemde terörle önemli bir mesafe kat ettiğimizi bu dönemde değil her dönem milletinin ve devletinin yanında olan burada bir sınır taşı gibi dimdik duran insanlar aklımıza geliyor.'
18.01.2021
17:55
`En büyük sorun tarımsal üretim olacak`
'En büyük sorun tarımsal üretim olacak'
CHP Bingöl İl Başkanı Hasan Aktaş: 'Gelecek yılların en önemli sorunlarından biri de tarımsal üretim olacak. Dünyanın en verimli topraklarına sahip ülkelerden biri olmamıza rağmen gelinen nokta içler acısıdır.'
18.01.2021
17:54
Çelik`ten seçmeli ders çağrısı
Çelik'ten seçmeli ders çağrısı
Çocukların Kur'an ahlakı ve Peygamber sevgisiyle yetiştirilmesi gerektiğini belirten Diyanet-Sen Bingöl Şube Başkanı Mücahit Çelik, Kur'an-ı Kerim, Peygamber Efendimizin Hayatı, Temel Dini Bilgiler derslerinin tercih edilmesi çağrısında bulundu.
18.01.2021
17:53
Eski Bakan Kılıç`tan Vali Ekinci`ye ziyaret
Eski Bakan Kılıç'tan Vali Ekinci'ye ziyaret
Bir dizi temas ve incelemelerde bulunmak üzere Bingöl'de bulunan Gençlik ve Spor eski Bakanlarından Suat Kılıç, Vali Kadir Ekinci'yi ziyaret etti.
18.01.2021
17:52
281 köy yoluna kar engeli
281 köy yoluna kar engeli
Bingöl'de etkili olan kar yağışı nedeniyle 281 köy yolunu ulaşıma kapandı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir