Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
03 Temmuz 2020 Cuma
°C

Çapak, yeniden atandı

Bingöl Üniversitesi Rektörlük görevini yürüten Prof. Dr. İbrahim Çapak, yeniden Bingöl Üniversitesi rektörlüğüne atandı.

24 HAZİRAN 2020 ÇARŞAMBA 14:51
22
2451
10
AA aa
Çapak, yeniden atandı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla yayımlanan Atama Kararlarına göre, 4 yıl Bingöl Üniversitesi rektörlüğünü yürüten Prof. Dr. İbrahim Çapak, ikinci defa Bingöl Üniversitesi rektörlüğüne atandı.

Bingöl'e hizmet etmenin kendisini mutlu ettiğini söyleyen Bingöl Üniversitesi rektörü Prof. Dr. İbrahim Çapak, “Memleketimize hizmet etmek bizi mutlu oluyor. Şehrimize mahcup olmayız inşallah. Üniversitemizi her zaman bir adım ileriye taşımak adına çalışmalarımıza devam edeceğiz. Elimizden gelenin en iyisini yapmak için durmayacağız. Bize bu görevi yeniden layık gören devlet büyüklerimize teşekkür ederim” dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59712)
25 Haziran 2020 Perşembe 21:10
Vay be helal olsun
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59708)
25 Haziran 2020 Perşembe 19:48
Liyakati esas alarak torpil ve adam kayırmacılıgi birakmasini bekliyoruz.gerçi geçmiş 4 yıla bakınca biraz zor görünüyor. Adaletli olsun yeterli.
Beğendim (14) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59697)
25 Haziran 2020 Perşembe 09:04
Yiğit insan yeni göreviniz hayırlı olsun. iyiki varsın Hesarekli H. Çağ.
Beğendim (4) Beğenmedim (17)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59707)
25 Haziran 2020 Perşembe 19:19
@Misafir Kullanıcı :)))) vay heserekli
Beğendim (2) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59691)
25 Haziran 2020 Perşembe 08:08
Mesele Rektör meselesi değil mesele akademik kadro Meselesi kadrolaşma nin getirdiği ahlap çavuş ilişkileri sıkıntılı ve başarısız sonuçları doğurmaya gebe bu dönem bunların önüne geçilmeli
Beğendim (17) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59685)
25 Haziran 2020 Perşembe 00:59
İyi ve dürüst bir insan ama başarısız.

- Arıcılık için MİLYONLAR aktarıldı üniversiteye arıcılıkla alakalı tek bir başarıları var mı? Daha bingöl balı kriteri ortaya konulmuş değil. Boş beleş bazı tezleri desteklemek dışında o parayla ne yapıldı?

- Öğrenciler dolsun şehir ekonomisi canlansın da akademik gelişimin pek önemi yok. Bazı yardımcı doçentlerin maaşı 15 bin TL civarı. 2. ÖĞRETİM SAVAŞLARI YAPAN HOCALAR YOK NEDEN? Çünkü sürü gibi öğrenci var ve az ve kalitesiz hoca var neden kavga etsinler ki?

- Güler yüzlü olduğu için disiplini sağlayamıyor. Güvenlikçiler bile takmıyor.
Beğendim (12) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59676)
24 Haziran 2020 Çarşamba 23:10
Rektör hocam hayırlı uğurlu olsun Allah'daha iyi hizmetler yapmayı nasip etsin sizin gibi mütevazi ve kaliteli kişilere memleket olarak çok ihtiyacımız var
Beğendim (2) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59671)
24 Haziran 2020 Çarşamba 21:01
Kuru bina dışında üniversitenin akademik başarısı çok iyi değil bence bina yapımını bırakıp akademik başarıya öncelik verilmeli diye düşünüyorum
Beğendim (19) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59669)
24 Haziran 2020 Çarşamba 19:11
Bence ODTU ye atanmaliydi..Zirvedeyiz!!!!
Beğendim (15) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59670)
24 Haziran 2020 Çarşamba 20:40
@Misafir Kullanıcı O da olur inşaallah !1
Beğendim (3) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59664)
24 Haziran 2020 Çarşamba 16:19
Sayin rektör bu memleketi ve üniversitesini çok seviyorsa kadrosunu İstanbul'dan Bingöl'e alsın da samimiyetini herkes görsün.
Beğendim (21) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59661)
24 Haziran 2020 Çarşamba 15:00
Allah hayırlı, uğurlu ve güzel hizmetlere vesile eylesin.
Beğendim (8) Beğenmedim (18)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir