Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Eylül 2020 Cuma
°C

Cemevi için arsa tahsis edildi

Bingöl Belediyesi tarafından Cemevi yapımı için Şehit Mustafa Gündoğdu Mahallesi Sebze Hali Parkında bir buçuk dönümlük arsa tahsisi yapıldı.

09 EYLÜL 2020 ÇARŞAMBA 17:04
40
3369
20
AA aa
Cemevi için arsa tahsis edildi

Bingöl Belediyesi tarafından Cemevi yapımı için arsa tahsis edildi. AK Parti Belediye Meclis Üyesi Ruhat Gürsul, Şehit Mustafa Gündoğdu Mahallesi Sebze Hali Parkında bir buçuk dönümlük arsa tahsisi yapıldığını söyledi.

Gürsul, “Bingöl'de yaşayan Alevi yurttaşlarımızın ibadetlerini yerine getirmeleri noktasında ihtiyaç olan Cemevi konusunda, mevcut imar çalışması ile alan tahsisi sağlayan başta Bingöl Belediye Başkanımız Erdal Arıkan olmak üzere Belediye Meclis Üyelerimize yürekten teşekkür ediyorum.” Dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61973)
12 Eylül 2020 Cumartesi 09:05
O arsa için mahalleli yeni cami yapılması için dilekçe vermişti geçen yıllar içinde ama kabul edilmedi. Belediye arsa falan vemiş değil, yeni imar revizyonunda park alanı olan ibare düzeltilmiş cem evi olarak belirtilmiştir. O arsa milli emlaka aiittir belediyeye değil. Mahalleli itaraz edince o yer iptal edilir bu konuda kapanır. O mahaleye bir sağlık ocağı yapmak varken yada parkı genişlettmek varken. Herkesime hitab edecek bir faliyet yapmak varkken neden böyle bir karar alınıyor. Önergeyi veren HDP meclis gurbu. Haberlere konu olan AKPartli meclis üyesi RUHAT GÜRSUL , çok manidar değilmi.
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61931)
11 Eylül 2020 Cuma 11:54
Parkın verilmesi gibi bir olay KESİNLİKLE yoktur parkın yanındaki galericiler sitesine bakan kısım cemevi olarak ayrılmıştır kimse çocuk parkının içinde böyle birşey yapmaz yapamaz lütfen halkımızı yanıltmayın.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61940)
11 Eylül 2020 Cuma 17:28
@Misafir Kullanıcı Amacım halkı yanıltmak değil. Haberi kaynağından, altına yorum yaptığınız sayfadan okuyun. ''AK Parti Belediye Meclis Üyesi Ruhat Gürsul, Şehit Mustafa Gündoğdu Mahallesi Sebze Hali Parkında bir buçuk dönümlük arsa tahsisi yapıldığını söyledi.'' Şimdi kim halkı yanıltıyor? Ben mi ? Site mi? Yoksa cemevi parka yapılmıyor diyen Sen Mi?
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61887)
10 Eylül 2020 Perşembe 19:26
Çocuk parkında yapılmasının amacı çocuklarımızın kafasını karıştırmak ise tebrik ediyorum çok doğru bir karar.. Hoşgörü adı altında çocuklara alevilik mi aşılanacak ?
Beğendim (4) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61941)
11 Eylül 2020 Cuma 17:59
@Misafir Kullanıcı Sığ düşüncelerden kurtulun...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61880)
10 Eylül 2020 Perşembe 16:08
Öncelikle tebrikler.Nedense herkes müslüman kesildi.Aksi yönde yorum yapanların çoğu ibadetle alakası yok.
Beğendim (15) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61876)
10 Eylül 2020 Perşembe 15:40
Benim babam Kürt annem Zaza mahlede üç tane camimiz var adamlar Cem evi istiyor açılsın yapılsın yani ne olacak iki rekat namaz kılmayanlar kalkıp yorum yapıyor biri diyor eski sahipleri biri diyor şöyle herkes klavye delikansı
Beğendim (17) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61929)
11 Eylül 2020 Cuma 11:32
@Misafir Kullanıcı kardeşim umarım bilmeden yazıyorsun yahu ne çocuk parkının içine cem evi yapılması yanındaki arsa kardeşim kim parkın içinde cem evi başka şey yapılmasına izin verir allah aşkına azıcık düşünerek yazın yahu...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61890)
10 Eylül 2020 Perşembe 19:49
@Misafir Kullanıcı Sanane milletin namazından, banane cem eviden. Benim sorunum cem evinin çocuk parkına yapılması.
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61875)
10 Eylül 2020 Perşembe 15:36
Parka yapılmıyor parkın aşağı tarafına yapılıyor Biri Yücel Başkan için yorum yapmış birisi birileri demiş o birilerini iyi araştır onlar yorum yapmamış senmi yorum yapıyorsun
Beğendim (12) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61874)
10 Eylül 2020 Perşembe 15:02
Cemevi için bu parkın tahsis edilmesi son derece yanlıştır. Çünkü bu park hem Alevi hem Sünni sakinlerin ve onların çocuklarının birlikte nefes aldıkları tek parktır. Cemevi olursa sadece Alevi vatandaşlara hitap edecektir. Onun için cemevi için daha uygun başka bir yer seçilmelidir.
Beğendim (7) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61869)
10 Eylül 2020 Perşembe 10:39
Belediyenin yer tahsisi konusunda hemfikir değilim varsa vakıfları yerlerini alsınlar yapsınlar halkın yoğun olduğu bir bölgede yapmaları gerekmezdi
Beğendim (14) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61942)
11 Eylül 2020 Cuma 18:02
@Misafir Kullanıcı vakıfları vardır ama bir camiiyi devlet yapıyorsa cemevini neden devlet yapmasın? (devlet yapıyor demişim pardon milletten para alınarak yapılan camiler)
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61865)
10 Eylül 2020 Perşembe 09:10
Kültür evi ibadethane değildir alevilik bir din değildir son nesil kendini islam dışı görüyor cem evi yapılsın ama dini bir mabed değildir
Beğendim (22) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61864)
10 Eylül 2020 Perşembe 09:00
Bu park yapılırken tüm siyasiler yücele beye yüklenmiş ve bu arsanın birilerine verilmesini istemişti, şimdi gelinen noktada bu arsanın böyle bir iş için tashsis edilmesini kabul etmiyorum. dinimiz islam dinidir, herkes ibaddetinde ve tercihinde serbestir ancak din olmayan bir batıl inancı din diye toplumda lanse etmek büyük bir hezeyandır, akıl tutulmasıdır . Belediyenin aldığı bu kararı protesto ediyorum ve bu kararın altına imza atanları allaha havale ediyorum. bu yönetim geldikten sonra içki satanların işletmelerin sayısı artığı gibi islam dışı ne kadar uygulma varsa destek veriyorlar.
Beğendim (15) Beğenmedim (22)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61932)
11 Eylül 2020 Cuma 12:08
@Misafir Kullanıcı yaw hele bir dur dur kim parkı vermiş hemen parkımızı verdin diyorsun parkın yan tarafındaki boş alan veriliyor yüceli nerden getirdin kattın içine neden sadece sen müslüman oldun geri kalanlar dinsiz oldu sana bu hakkı kim veriyor
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
25.09.2020
17:49
`Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz`
'Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz'
AK Parti'li Yılmaz, Doğu Akdeniz'deki gelişmelere ilişkin, 'Biz hiçbir zaman kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz, kararlı bir şekilde hakkımızı savunuruz, gücümüzü de ortaya koyarız, diplomasimizi de sonuna kadar kullanırız.' dedi.
25.09.2020
17:48
Sözen`den Bakan Soylu`ya tam destek
Sözen'den Bakan Soylu'ya tam destek
Sözen, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve AYM arasında yaşanan tartışmaya dahil olarak, 'Amasız, fakatsız, lakinsiz, bakanımız Süleyman Soylu'nun yanındayız. Çünkü bakanımız, şehitlerimizin gazilerimizin en büyük destekçisi ve terör örgütlerinin en büyük düşmanıdır' dedi.
25.09.2020
17:47
Genç Kızılay`dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Genç Kızılay'dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Bingöl'deki Genç Kızılay İl Başkanlığı, kent genelindeki ihtiyaç sahibi ailelere gıda desteğinde bulundu.
25.09.2020
17:46
`Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı`
'Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı'
Saray Mahallesi sakinleri, boşaltılmış binaların içinde uyuşturucu kullanıldığını belirterek, hızlı bir şekilde yıkılması gerektiğini söyledi.
25.09.2020
17:45
Bingöl`de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl'de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl polisi, ev ve iş yerinde hırsızlık yapan şüphelileri yakaladı. Şüpheli 5 kişi, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
25.09.2020
17:44
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı Kadın ve Çocuk Kısım Amirliği, Merkez İlçesi İçmeler mahallesinde 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Konulu' seminer düzenlendi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir