Hafta sonu oynanan Ümraniyespor galibiyetinin ardından açıklama yapan B.Bingölspor yönetim kurulu, deplasman maçlarında takıma destek sunan iÅŸ adamlarına teÅŸekkür etti.
B.Bingölspor Yönetim Kurulu'nca yapılan açıklamada, “18 Eylül 2012 tarihinde oynanan Hacettepespor maçında kulübümüzün kafilesini City Otel'de misafir eden ve tüm iaÅŸesini karşılayan iÅŸ adamımız Sayın Celal Elkansu'ya ve 30 Eylül tarihinde İstanbul'da oynanan Ümraniyespor maçında takımımızın iki günlük konaklamasını ve iaÅŸesini karşılayan iÅŸ adamımız Sayın Seyfettin BaÅŸkan'a teÅŸekkür ediyoruz. Ayrıca İstanbul deplasmanında, takımımızın deplasman hissiyatını ortadan kaldıran, sanki iç sahada oynuyormuÅŸ ortamını saÄŸlayan ve galibiyette büyük rol oynayan tüm hemÅŸerilerimize ÅŸükranlarımızı sunuyoruz. 14 Ekim'de oynanacak Silivrispor müsabakasında da aynı coÅŸkuyu bekliyoruz” denildi.