Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
12 Ağustos 2020 Çarşamba
°C

Deva'nın İl Başkanlığına Kovalar getirildi

Deva Partisi Bingöl Kurucu İl Başkanı Gençli hemşerimiz Mikail Kovalar oldu. İl Başkanının belirlenmesinin ardından gözler il teşkilatlanmasında hangi isimlerin yer alacağına çevrildi.

10 TEMMUZ 2020 CUMA 21:45
39
4247
15
AA aa
Deva`nın İl Başkanlığına Kovalar getirildi

Gençli hemşerimiz Mikail Kovalar, Dışişleri Bakanı ve eski Ekonomi Bakanı Ali Babacan'ın kurduğu Demokrasi ve Atılım Partisi'nin (DEVA) Kurucu İl Başkanı oldu.

Uzun zamandır kamuoyunda sıkça konuşulan Deva Partisinin il başkanlığı için 6 isim yarışırken, Ankara'da Deva Partisi genel merkezinde yapılan birebir görüşmeler sonucunda Mikail Kovalar'a Ali Babacan tarafından kurucu il başkanlığı tevdi edildi.

İl Başkanlığı görevinin kendisine tevdi edilmesinin mutluluğunu yaşadığını belirten çiçeği burnundaki İl Başkanı Mikail Kovalar, “Ağır ve zor bir görevi sırtladığımızın farkındayım. Deva Partisi Kurucu İl Başkanlığı için süreci tamamladık. Şu an Ankara'dayım, Bingöl'e döndüğümüz zaman parti teşkilatlanması için çalışmalarımıza başlayacağız. Bizlere bu görevi layık gören sayın büyüğümüz ve parti liderimiz Ali Babacan olmak üzere herkese şükranlarımızı sunuyorum. Rabbim bizleri mahcup etmesin” şeklinde konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60260)
13 Temmuz 2020 Pazartesi 10:04
bingölün tantana ekibinin lideri deva partisi il başkanı olmuş. sırada nebi, aziz, yunuş bulmuş var bakalım ha birde mesut kovalar var gelecekte yer bulamadı abisinin yanında yer alır
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60253)
13 Temmuz 2020 Pazartesi 08:59
Biz Gençliler imansız ölürüz. siyasetsiz ölmeyiz. Biraz evliya, din büyüklerimize kulak versek siyaseti değilde Allahın emirleri Peygamberin sünnetine tabi olsak tüm sorunları hallederiz. Siyaset insan ayrıştırmaktan başka birşey değil.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60244)
13 Temmuz 2020 Pazartesi 00:03
Hayırlı olsun işi zor
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60239)
12 Temmuz 2020 Pazar 17:46
Çünkü Bingöl siyaseti gence gençte ise seyfana emanet. İşte bundan dolayı
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60226)
11 Temmuz 2020 Cumartesi 19:53
Çokta merak etmiştik yaaani!
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60225)
11 Temmuz 2020 Cumartesi 17:23
Bingöl siyaseti iktidar ve güç odaklı bir siyasettir maalesef
Güç iktidar kimden yanaysa en uç noktaların bile bir anda aynı paydada buluştuğu
Hizmet odaklı olmaktan uzak çıkar odaklı bir siyasettir
Kabilecilik üzerine kurulu olan bu düzen
Bütünleştirici bir kalkınmayı ön planda tutmaz
Bölgesel kalkınmayla
Diğer ilçeler ötekileştirilir
Rasyonel hesap verebilir şeffaf yönetim anlayışı güden siyasetetten Bingöl halkına hizmet edecek
Yeni simalara genç beyinlere ihtiyaç hasıl olduğunu düşünüyorum
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
AKPARTİ (@Misafir_60221)
11 Temmuz 2020 Cumartesi 15:39
Topunuz gelin böyle tek tek değil hemde toplu halde gelin REİSİMİZ var olduğu sürece sizler yok hükmündesiniz ayrıca haberde gençli hemşerimiz demişsiniz karlıovalı adaklılı solhanlı ya da bingölün herhangi bir yerinden olsaydı hemşerimiz demeyecek miydiniz? Twitter medyası ile bu işler olmaz ilk seçimde sizi gömmek için sabırsızlanıyoruz.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60218)
11 Temmuz 2020 Cumartesi 11:50
5 muhtar adayının yarıştığı Seyfan köyüne kışın tek hane olmamasına rağmen 1000 in üzerinde oy köye götürüp siyaset yapılan koyun adıdır Seyfan...Bence Mesut Gorenin Hakkiydi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60211)
11 Temmuz 2020 Cumartesi 08:48
Deva partisi Seyfan
Gelecek Parti Seyfan
Hurdava Seyfan
MHP Seyfan Yukleniyor
CHP Seyfan Yukleniyor
İyi parti Seyfan Yukleniyor..
Hazır ol Bingöl
Hazır ol seyfan:-):-)
Beğendim (15) Beğenmedim (17)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60261)
13 Temmuz 2020 Pazartesi 10:07
@Misafir Kullanıcı aynen katılıyorum olası bir seçim seyfanlılar arasında geçecek. her köyden bi meslek çıkar seyfandanda siyasetçi çıkıyor demekki. geçimleride hep siyaset üzerinden :):):):):
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60257)
13 Temmuz 2020 Pazartesi 09:34
@Misafir Kullanıcı Seyfan halkı İktidar partisinden yana, siyasetle uğraşanları ise muhalefet partilerinin il başkanları? Alın size bir siyaset sosyolojisi konusu daha...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir