Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ocak 2020 Pazartesi
°C

Erdoğan: Birikimli isimler partide yer alacak!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan: 'Yeni isimlerle kadrolarımızı tahkim edeceğiz. Her şehrimizde oranın en itibarlı en gayretli en birikimli isimlerini partimizin yönetim kademelerine kazandıracağız' dedi.

05 EYLÜL 2019 PERŞEMBE 18:15
25
2075
19
AA aa
Erdoğan: Birikimli isimler partide yer alacak!

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın genişletilmiş il başkanları toplantısında yaptığı konuşmada, AK Parti'de yaşanacak değişimin de sinyalini verdi. Erdoğan, "Her şehrimizde en itibarlı, en azimli ve dinamik isimleri partimizin yönetim kademelerine kazandıracağız" ifadesini kullandı.

Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları şu şekilde;

"Yeni üye kazandırma çalışması AK Parti teşkilatları için daimi bir görevdir. İl ilçe ve belde başkanlarımızın yeni üye ve kayıt işlemlerini aksatmadan sürdürmeleri önemlidir. Şu an itibarıyla partimizin 10 milyonun üzerinde üyesi var. Böyle büyük bir üye kaydına mensup bir başka parti söz konusu değil. Üye listelerimizi güncelliyor, ölümler ve diğer sebeplerle kayıtları düşenleri belirliyoruz. Üye sayımızda, yüzde 95'ten fazlası vefatlardan kaynaklanan yaklaşık 290 bin kişilik bir eksilme olduğunu gördük.”

ERDOĞAN'DAN DEĞİŞİM SİNYALİ

Kongre sürecinde delege listelerinin yenilenmesi, beldelerden başlayarak ilçe ve il kongrelerinin gerçekleştirilmesi gerekiyor. Tüm bu çalışmaların temmuz ayına kadar tamamlanmasını hedefliyoruz. Her şehrimizde en itibarlı, en azimli ve dinamik isimleri partimizin yönetim kademelerine kazandıracağız. Sizden partimizi ve davanın bayrağını en yukarıya taşıyacak isimlerle kongrelerimizi yeniden diriliş şölenine çevirmenizi istiyorum.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49733)
08 Eylül 2019 Pazar 13:42
Yazılanlara bakıyorum da aslında kimsenin ilkesel bazda bir duruşu yok.Herkes siyaset yoluyla zenginlik peşinde.Hal böyle olunca zaman değişse de sözler değişmiyor hep aynı nakarat.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49652)
07 Eylül 2019 Cumartesi 11:34
kimi aday eder bilmem ama ziya buyankara şimdiden seçim çalışmasına başlamış demedi demeyin hoca bu sefer 50.000 evi gezer vekil olur. not: partide fark etmez ona
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49719)
08 Eylül 2019 Pazar 11:01
@Misafir Kullanıcı Aday olduğunda 3000 oy alır dediniz 14.000 Oyu çakınca feleginiz şaştı ak parti bitti kardeşim ülkücü hareket engellenemez
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49680)
07 Eylül 2019 Cumartesi 19:43
@Misafir Kullanıcı gülesim geldi :) ziya hocanın aldığı oy ak partiye tepki oyuydu y..y..rsaa bağımsız olunda görelim.
Denemesi bedava..
Ak Partiden aday oldu yer almayınca MHP ye döndü şimdide algı yaratarak Ak Partiden yer bulma sevdasında
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49665)
07 Eylül 2019 Cumartesi 15:14
@Misafir Kullanıcı Parti Fark etmiyorsa, BAĞIMSIZ Olsunda Ölçüsünü Alsın.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49638)
07 Eylül 2019 Cumartesi 10:40
Şehirdeki itibarlılarla bu is olmaz.Bugüne kadar seçilenler itibar sahibi oldukları için bu halde memleket itibarsız adam milletvekili mi olmuş şimdiye kadar kimisi parası ile kimisi aşireti ile kimisi de ailesi ile. Dil ile çalışkan degil fiili caliskan ve kendi akrabalarını dahi kayırmayan,müteahhit ve ihalecilerden uzak bireylere ihtiyaç var.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49626)
07 Eylül 2019 Cumartesi 09:35
Şahin Bingöl esref tas yucel barakazi Yusuf coşkun
Beğendim (0) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49676)
07 Eylül 2019 Cumartesi 19:11
@Misafir Kullanıcı Kesi 3 sıfır .
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49605)
07 Eylül 2019 Cumartesi 02:10
İster ankarada olsun ister Bingöl'de olsun tek faydalı isim Faruk Baylaz işi düşen bilir
Beğendim (1) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49667)
07 Eylül 2019 Cumartesi 15:16
@Misafir Kullanıcı Bence HİKMET BOĞATEKİN.Deneyimli Bir İnsandır.
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49576)
06 Eylül 2019 Cuma 19:42
Akp devri bitmistir ne yapsaniz nafile Yeni Bir parti memlekete sart ali Babacan Abdullah Gül Hayirli olsun
Cünkü akp zihniyeti memleketi bitirmistir türkiye tarihinde bu kadar soygun yolsuzluk torpil görmemistir
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49567)
06 Eylül 2019 Cuma 18:05
Devletin yapın demesine rağmen spor il müdürü iken bir stad dahi yapamayan.dolayısıyla tff nnin 2.lig maçlarının oynanmasına uygun değil raporu verdiği bingöl şehir stadı utanılacak durumda
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49565)
06 Eylül 2019 Cuma 17:57
Eskimiş siyasi çehrelerin antık revize edilmesi elzemdir.tamamı siyaset dışı kalmalı
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49557)
06 Eylül 2019 Cuma 14:03
Bir insanı beş defa miletin önüne koyuyorsunuz. o insan kendi bölgesinden 100 oy getiremez.Değiştirin bunları yeni simalar gelsin. bu devam ederse sonunuz olur.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
19.01.2020
19:21
Terör ve uyuşturucuya darbe vuruldu
Terör ve uyuşturucuya darbe vuruldu
Bingöl'de son 1 yılda yapılan bin 924 operasyonda 12 terörist etkisiz hale getirildi, yüklü miktarda patlayıcı ve mühimmat ele geçirildi. Operasyonlarda ayrıca teröristlerin beslendiği 5 tondan fazla da uyuşturucu madde ele geçirildi.
19.01.2020
19:20
Hem`den Zazaca kursu
Hem'den Zazaca kursu
Bingöl Halk Eğitimi Merkezi, Zazaca okuma-Yazma kursunun açılacağını duyurdu. Başvuruların kurum ve online kurs başvuru formundan yapılabileceği belirtildi.
19.01.2020
19:19
Diyarbakır annelerine moral ziyareti
Diyarbakır annelerine moral ziyareti
Bingöl'den 16 kişilik bir grup kadın, evlat nöbeti tutan annelere moral ve destek vermek için Diyarbakır'a gitti. Grup adına açıklama yapan Gülten Tokuş, annelerin büyük bir acı yaşadığını, bunu ancak yaşayanların bilebileceğini söyledi.
19.01.2020
19:18
Suç oranı azaldı
Suç oranı azaldı
Bingöl'de 2019 yılında asayiş suçlarında toplam 3 bin 249 olay meydana geldi. Bingöl, Yüzde 96,1 Suç Aydınlatma Oranı ile Türkiye Geneli 7'nci sırada yer aldı.
19.01.2020
19:17
Kayak merkezi, tatille birlikte doldu
Kayak merkezi, tatille birlikte doldu
Hesarek kayak merkezi, okulların tatil olmasıyla birlikte doldu. Birçok aile, karne hediyesi olarak çocuklarını kayak merkezine getirerek doyasıya eğlenmesini sağladı.
19.01.2020
19:16
Dilsiz dostları unutmadılar
Dilsiz dostları unutmadılar
Genç İbn-i Sina Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, öğrenciler ve ilçe sakinlerini sokak hayvanları konusunda bilinçlendirmek ve bu konuda duyarlılık oluşturmak amacıyla 'Sessiz Dostlar'' projesini hayata geçirdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir