Nükleer program nedeniyle Batılı devletlerle iliÅŸkileri gerginleÅŸen İran'ın savaÅŸ hazırlığı içinde bulunduÄŸu belirtildi. İran'ın Moskova Büyükelçisi Ansari, ülkesinin, nükleer program nedeniyle gelebilecek herhangi bir saldırı karşısında tedbirli olmak için savaÅŸ hazırlığında bulunduÄŸunu açıkladı. "Savaşı önlemenin en iyi yolu, her türlü savaÅŸa hazırlıklı olmaktır" ifadesini kullanan Ansari, barıştan yana olduklarını ve mevcut çıkmazın müzakereler ile aşılabileceÄŸini umduÄŸunu kaydetti. Ansari, "İran bölgede bir savaÅŸ olmaması için yoÄŸun çaba sarf ediyor" ÅŸeklinde konuÅŸurken, olası bir saldırının meydana gelmesi halinde ise her zaman hazır olduÄŸunu ve olacağını dile getirdi.