Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Eylül 2020 Cuma
°C

'Medikal firmaları çökme noktasında'

Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası(BİNTSO) Başkanı Mahmut Ayas, Covid-19 salgını sürecinde sağlık sektöründe faaliyet gösteren firmaların nakit akışını sağlayamadıkları için zor durumda olduğunu söyledi.

11 EYLÜL 2020 CUMA 17:52
7
1535
11
AA aa
`Medikal firmaları çökme noktasında`

Covid-19 salgını sürecinde yaşanan ekonomik sıkıntılardan sağlık sektöründe faaliyet gösteren medikal firmaları da olumsuz etkileniyor. Covid-19 salgını sürecinde sağlık sektörünün ülkenin bel kemiği olduğunu vurgulayan BİNTSO Başkanı Mahmut Ayas, twitter hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda sektörde faaliyet gösteren firmaların nakit akışını sağlayamadıkları için çökme noktasında olduğunu söyledi.

Ayas,  “Pandemi sürecinde adete ülkenin bel kemiği olan sağlık sektöründe faaliyet gösteren firmalar, nakit akışını sağlayamadığı için çökme noktasında! Özellikle kamu ve üniversite hastanelerinden alacaklarının tahsilinde problem yaşayan firmaların sorunlarının çözülmesi gerekmektedir.” İfadelerini kullandı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62044)
14 Eylül 2020 Pazartesi 15:30
Bravooooo.. Kendisinin medikal şirketi varya ondan dolayı açıklama yapmış efendimiz..
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62012)
13 Eylül 2020 Pazar 13:45
Kendi işi olunca hükümeti eleştirmiş. Bugüne kadar bu adamın temsilcisi olduğu esnaf için konuştuğunu duydunuz mu?
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61998)
12 Eylül 2020 Cumartesi 23:08
dinime küfreden bari müslüman olsa..Bu memlekete ne yapmışsın bi açıklada bilelim..Resim çektir gazeteye ver ..Esnafını kaç defa ziyaret ettin..2 dönemdir filim fıstıklarla başkanlık yapıyosun..Tob sırtından Ankarada yurt dışılarında gez toz faturalandır odaya vardı onuda Allah kabul etmedi korona ye iç gez dolaş hayallerinizi yıktı..Kaç defa dükkan gezip bi esnafın sıkıntısını dinledin..Yalanmı söylediklerim?
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61995)
12 Eylül 2020 Cumartesi 21:03
Medikal sektörünün kar marjı gayet iyi bence sesini çıkarma ve devlet ihalesine girince bekle bunları hesaplayarak giriyorsun ve bu zor dönemde devlete maske hibe eden edene sende et ne olur ötekilerden bire iki kazanıyorsunuz zaten
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61984)
12 Eylül 2020 Cumartesi 18:41
Neden yapalım acaba bir kaç kişi kolunu bacağını mi kırsin bunu meikalilerin işi olsun diye
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61983)
12 Eylül 2020 Cumartesi 18:37
2023 aday haberiniz olsun
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61981)
12 Eylül 2020 Cumartesi 16:19
Ayas medikal adına konuşmuş galiba
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61999)
12 Eylül 2020 Cumartesi 23:10
@Misafir Kullanıcı bra bra bunlar ancak tob üzerinden ye iç gez yaparlar..2 dönemdir orda hele bi çarşıya çıksın kaçtane esnafı gezmiş kaç tane esnaf bunu tanıyor..Tribünlere oynayan ticaret sanayi odası başkanı olurmu hiç..İşte bingöl hep bu yüzden kaybediyor
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61960)
11 Eylül 2020 Cuma 22:57
Hizmet sektörü perişan halde bingölde birçok işyeri kiralarını ödüyemediği için kapatmak zorunda kalmıştır fakat başkan kalkmış kendisi medikalci olduğu için sadece kendi sektörünün sorunlarını söylüyor medikalciler maske satışından kazandıkları paralara rağmen isyan ediyor neymiş parası geç yatıyormuş sizi Allah'a havale ediyoruz vatandaşın sıkıntılarını anlat kendi hakedişini memleket sorunu diye anlatma sende haklısın
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_62000)
12 Eylül 2020 Cumartesi 23:18
@Misafir Kullanıcı masada otur resim attırır...2 dönem başkanlık yapıyor şunu bi desin kendisi kaç defa esnafı gezip dolaşmış..Kaçtane esnaf kendisini tanıyor..Birgün yaya yürüp esnafı tek başına ziyaret etmişmi..
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_61955)
11 Eylül 2020 Cuma 22:47
Allah sesini duysun
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
25.09.2020
17:49
`Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz`
'Kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz'
AK Parti'li Yılmaz, Doğu Akdeniz'deki gelişmelere ilişkin, 'Biz hiçbir zaman kendi hakkımızı, hukukumuzu başkasına yedirmeyiz, kararlı bir şekilde hakkımızı savunuruz, gücümüzü de ortaya koyarız, diplomasimizi de sonuna kadar kullanırız.' dedi.
25.09.2020
17:48
Sözen`den Bakan Soylu`ya tam destek
Sözen'den Bakan Soylu'ya tam destek
Sözen, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve AYM arasında yaşanan tartışmaya dahil olarak, 'Amasız, fakatsız, lakinsiz, bakanımız Süleyman Soylu'nun yanındayız. Çünkü bakanımız, şehitlerimizin gazilerimizin en büyük destekçisi ve terör örgütlerinin en büyük düşmanıdır' dedi.
25.09.2020
17:47
Genç Kızılay`dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Genç Kızılay'dan ihtiyaçlar sahiplerine gıda desteği
Bingöl'deki Genç Kızılay İl Başkanlığı, kent genelindeki ihtiyaç sahibi ailelere gıda desteğinde bulundu.
25.09.2020
17:46
`Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı`
'Bu binalar hızlı bir şekilde yıkılmalı'
Saray Mahallesi sakinleri, boşaltılmış binaların içinde uyuşturucu kullanıldığını belirterek, hızlı bir şekilde yıkılması gerektiğini söyledi.
25.09.2020
17:45
Bingöl`de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl'de hırsızlık yapan 5 şüpheli tutuklandı
Bingöl polisi, ev ve iş yerinde hırsızlık yapan şüphelileri yakaladı. Şüpheli 5 kişi, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
25.09.2020
17:44
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Jandarmadan Kadına yönelik şiddetle mücadele semineri
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı Kadın ve Çocuk Kısım Amirliği, Merkez İlçesi İçmeler mahallesinde 'Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Konulu' seminer düzenlendi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir