Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Şubat 2020 Cuma
°C

Tefeci Operasyonu

Bingöl'de tefecilere yönelik süren operasyonlarda, tefecilik yaptığı tespit edilen 1 kişi gözaltına alınırken, iş yerinde yapılan aramada farklı kişilere ait çok sayıda çek, senet ve tapu ele geçirildi.

04 EKİM 2019 CUMA 09:30
22
4594
11
AA aa
Tefeci Operasyonu

Bingöl Valiliği, İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü görevlilerince 4 ay süren çalışma yapıldığını açıkladı.

Açıklamada, “Altın ticareti yapılıyormuş gibi göstermek suretiyle vatandaşlara %50 lere varan faiz miktarlarıyla borç para vererek haksız kazanç elde ettiği tespit edilen A.R.D. isimli şahıs 03.10.2019 tarihinde yapılan operasyonda tefecilik suçundan yakalanarak gözaltına alınmıştır. Şahsa ait kuyumcu dükkanında yapılan aramada; 1 Adet ruhsatsız tabanca, 64 fişek ile farklı kişilere ait çok sayıda çek, senet, tapu ve birçok doküman ele geçirilmiştir” denildi.

Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadelesinin, halkın da desteğiyle aralıksız bir şekilde devam edeceği bildirildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51234)
06 Ekim 2019 Pazar 15:37
Valla tebrik ederim ama bu iş bir kişiyle olmaz arkadaşım beli sağlam olan kimse yok diğer tefeci operasyonunda aynı aileden olanların hepsinden biri tutuklanıyor diğerleri salı veriliyor bence KOM şubenin o kadar emeği heba ediliyor isimleri yazın burda çekinecek bir durum yok zaten herkes biliyor kimin ne halt işlediğini bir kaç yıl önce yine tefeci operasyonu dendi işi biraz kurcaladık adamların yakından uzaktan alakası yoktu sırf gundemi değişmek için alakasız insanlar alınmıştı ama şimdi bunu yapan alınıyor ama serbest baksanıza daha gecen gün bir iş adamını çok kötü dövmüşler dendi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Aybek (@Misafir_51211)
05 Ekim 2019 Cumartesi 23:23
Emniyet güçlerimizi tebrik ediyorum rabbim yar ve yardımcıları olsun.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51208)
05 Ekim 2019 Cumartesi 22:36
Emniyet Aldi tAmanda yarin arka kapidan cikacaklar cünkü hepsi Akp li ve herkes taniyor
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51165)
05 Ekim 2019 Cumartesi 09:17
Bu aşşağılık mahlukatların isimlerini ve resimlerini tam yayınlayıp ifşa etmelisiniz.Emniyeti tebrik ediyorum bunların peşini bırakmamak lazım. RABBİM bunların köklerini kazsın inşallah
Beğendim (14) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51133)
05 Ekim 2019 Cumartesi 00:50
Torpilcileride bu haberlerde tutuklandılar olarak görmek istiyoruz.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51129)
05 Ekim 2019 Cumartesi 00:07
Solhan da A. İ. var onuda alın oda tefeci burdan ihbar ediyorum.Solhan da çok var...
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51090)
04 Ekim 2019 Cuma 18:23
Emniyeti tebrik ediyorum...Daha önce yakalananlar nerde salı verildiler mi ?merak ediyorum
Beğendim (15) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51082)
04 Ekim 2019 Cuma 15:55
Daha Önceki FUHUŞ Operasyonundan Haber Varmı.????
Beğendim (22) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51055)
04 Ekim 2019 Cuma 10:51
Sadece 1 kişi mi yapıyormuş bu işi?
Beğendim (38) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51052)
04 Ekim 2019 Cuma 10:40