Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
26 Şubat 2020 Çarşamba
°C

Vali değişimini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bingöl Valisi Ali Mantı neden kararnameye dahil edildi?

28 EKİM 2018 PAZAR 17:01
6
8211
24
AA aa
Vali değişimini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bingöl Valisi ALi Mantı'nın kararnameye dahil edilmesi isabetli mi oldu?

Vali Mantı'nın tayin edilmesinde siyasilerin etkisi nedir sizce?

Siyasilerin Vali Mantı'yla çalışmama sebebi sizce ne olabilir?

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, aşağılayıcı söz ve imaların yer aldığı yorumlar yayınlanmayacaktır. 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36002)
03 Ocak 2019 Perşembe 09:18
sebebi vali yedirmemeye başladı aralar bozulur menfiyattır başka ne olabilir
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35828)
28 Aralık 2018 Cuma 23:04
Ali mantı değerli bir şahsiyetti gidişi Bingöl İçin büyük kayıp
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35822)
28 Aralık 2018 Cuma 18:17
giden valimiz değerliydi gelen valimiz de değerli halk olarak bingölün idareci ve yöneticileriyle güzel bir bingöl için el ele verelim
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36052)
03 Ocak 2019 Perşembe 21:47
@Misafir Kullanıcı DOĞRU SÖZE CAN KURBAN. BU KADAR. BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ İYİLİĞİ İÇİN ÖNCE ÇEVDET YILMAZIN GİTMESİ LAZIM. .
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35817)
28 Aralık 2018 Cuma 12:27
Bingöle en büyük darbeyi cevdet yılmaz vurmuştur bütün çevre şehirler gelişirken biz onun sayesinde 10 yıl geriden takip ediyoruz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35813)
28 Aralık 2018 Cuma 11:01
Vali mantının şahsına bişey diyecek kadar tanımadım ama haftada 5 kez kaplıcada uzun saatler geçirmesi çok konuşuluyordu. bir valinin o kadar boş zamanı olabilir mi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35696)
25 Aralık 2018 Salı 19:23
İşe gitmeden maaş almak için bankamatike korsanlardan hesap sorumali
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35286)
19 Aralık 2018 Çarşamba 09:50
yolllara temiz bir asvalt çeksin kent parkın oradaki yola çekilen asvalta bi bakın allah aşkına kaç defa diyelim atın bu kilid taşını berbat bişey
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35155)
16 Aralık 2018 Pazar 14:07
Maaş alıp işe gitmeyen devlet memuru ve işçileri var. vali bey sağlam biri ise bunlara neşter çeker. inşallah başarır.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35154)
16 Aralık 2018 Pazar 14:06
Siyasiler ve il bakanlığına fazla yüz vermezse başarılı olur. bakalım ne kadar dik durabilecek. özellikle isteyen istediği adamını müdür olarak kurumlara atayabiliyor. ne liyakat ne de başarılı olmak önemsenmiyor. vali bey bu konularda müdahil olabilir mi, zor...
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35048)
13 Aralık 2018 Perşembe 22:38
Partili Vali oldukça Bingölde hizmet olmaz hic birsey olmaz ..Vali dedigin teftiş yapar sorun oldugunda kükrer mudurlere-belediye baskanina ama nerdeeeee
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
26.02.2020
10:20
Ekonomiye ilişkin `torba teklif` Plan ve Bütçe Komisyonunda kabul edildi
Ekonomiye ilişkin 'torba teklif' Plan ve Bütçe Komisyonunda kabul edildi
Teklifin 22 maddesi daha kabul edildi. Aylık bağlanan maluller ve harp malullerinden çalışmaya devam edenlere en az 20 yıllık sigortalılık süresi ve 5 bin gün prim ödenme şartıyla yaşlılık aylığı da bağlanabilecek. Yivsiz tüfek, spor ve nişan tüfek, tabancalarının reklamı, tanıtımı yapılamayacak.
26.02.2020
10:14
Facebook`tan Corona Virüsü için sahte tedavilere önlem
Facebook'tan Corona Virüsü için sahte tedavilere önlem
Facebook, tüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip corona virüsü ile ilgili reklamlar için çalışma başlattı. Sosyal medya devi, salgın hakkında yanlış bilgilendirmeler yapan ve bilimsel olmayan sağlık çözümleri öneren reklamlara dur diyecek!
25.02.2020
22:37
Bursluluk sınavına yoğun ilgi
Bursluluk sınavına yoğun ilgi
Bingöl Final Akademi Okulları Bursluluk sınavı 22-23 Şubat Cumartesi ve pazar günü yoğun ilgi ile gerçekleşti.
25.02.2020
17:03
Elazığ için söylediler
Elazığ için söylediler
Bingöl'de bir okuldaki öğrenciler, Elazığ'daki depremzedeler için konser düzenledi. Konserin tüm gelirleri depremzedelere ulaştırılacak.
25.02.2020
17:02
Vali Ekinci, atölyeleri ziyaret etti
Vali Ekinci, atölyeleri ziyaret etti
Vali Kadir Ekinci, Vali Kurtuluş Şişmantürk Ortaokulu ve Karşıyaka Anadolu Lisesinde açılan Tasarım ve Beceri Atölyelerini ziyaret etti.
25.02.2020
17:01
Köy Korucularına afet eğitimi
Köy Korucularına afet eğitimi
Bingöl AFAD İl Müdürlüğü, Solhan yolu üzerinde bulunan Gülbahar Barajı karakolunda görev yapan köy korucularına temel afet eğitimi verdi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir