Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
13 Aralık 2019 Cuma
°C

Vali değişimini nasıl değerlendiriyorsunuz? | HABER YORUMLARI

Bingöl Valisi Ali Mantı neden kararnameye dahil edildi?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36002)
03 Ocak 2019 Perşembe 09:18
sebebi vali yedirmemeye başladı aralar bozulur menfiyattır başka ne olabilir
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35828)
28 Aralık 2018 Cuma 23:04
Ali mantı değerli bir şahsiyetti gidişi Bingöl İçin büyük kayıp
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35822)
28 Aralık 2018 Cuma 18:17
giden valimiz değerliydi gelen valimiz de değerli halk olarak bingölün idareci ve yöneticileriyle güzel bir bingöl için el ele verelim
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36052)
03 Ocak 2019 Perşembe 21:47
@Misafir Kullanıcı DOĞRU SÖZE CAN KURBAN. BU KADAR. BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ İYİLİĞİ İÇİN ÖNCE ÇEVDET YILMAZIN GİTMESİ LAZIM. .
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35817)
28 Aralık 2018 Cuma 12:27
Bingöle en büyük darbeyi cevdet yılmaz vurmuştur bütün çevre şehirler gelişirken biz onun sayesinde 10 yıl geriden takip ediyoruz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35813)
28 Aralık 2018 Cuma 11:01
Vali mantının şahsına bişey diyecek kadar tanımadım ama haftada 5 kez kaplıcada uzun saatler geçirmesi çok konuşuluyordu. bir valinin o kadar boş zamanı olabilir mi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35696)
25 Aralık 2018 Salı 19:23
İşe gitmeden maaş almak için bankamatike korsanlardan hesap sorumali
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35286)
19 Aralık 2018 Çarşamba 09:50
yolllara temiz bir asvalt çeksin kent parkın oradaki yola çekilen asvalta bi bakın allah aşkına kaç defa diyelim atın bu kilid taşını berbat bişey
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35155)
16 Aralık 2018 Pazar 14:07
Maaş alıp işe gitmeyen devlet memuru ve işçileri var. vali bey sağlam biri ise bunlara neşter çeker. inşallah başarır.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35154)
16 Aralık 2018 Pazar 14:06
Siyasiler ve il bakanlığına fazla yüz vermezse başarılı olur. bakalım ne kadar dik durabilecek. özellikle isteyen istediği adamını müdür olarak kurumlara atayabiliyor. ne liyakat ne de başarılı olmak önemsenmiyor. vali bey bu konularda müdahil olabilir mi, zor...
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35048)
13 Aralık 2018 Perşembe 22:38
Partili Vali oldukça Bingölde hizmet olmaz hic birsey olmaz ..Vali dedigin teftiş yapar sorun oldugunda kükrer mudurlere-belediye baskanina ama nerdeeeee
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
07.12.2019
16:51
Milletvekillerine kırmızı ışıkta geçme ve çakar hakkı
Milletvekillerine kırmızı ışıkta geçme ve çakar hakkı
Çakar yasağı kapsamında çakar kullanamayan vekiller için dün Meclis'te geçiş üstünlüğü maddesi gece saat 03.00'te yeniden düzenlendi. Yeni yapılan değişiklikle milletvekilleri kırmızı ışıkta geçebilecek çakar da takabilecek.
03.12.2019
09:27
İşte yeni Kimlik Kartı Yönetmeliği
İşte yeni Kimlik Kartı Yönetmeliği
İçişleri Bakanlığı, Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı Yönetmeliği'ni yayımlandı. Kimlik kartlarının nasıl alınacağından, şifre işlemlerine kadar tüm detaylar belli oldu.
19.11.2019
23:14
Türkiye`den ABD ve Rusya`ya uyarı: Çağrımızı yineliyoruz
Türkiye'den ABD ve Rusya'ya uyarı: Çağrımızı yineliyoruz
Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında yapılan Cumhurbaşkanlığı Kabine Toplantısı devam ederken açıklamalarda bulunuyor. Kalın, 'Sahada tahrik ve tacizlerin olduğunu hep birlikte görüyoruz. 17 Ekim Anlaşması'nın muhatabı ABD ve 22 Ekim Soçi Anlaşması'nın muhatabı Rusya'ya anlaşmaların gereğini yerine getirme çağrımızı yineliyoruz.' dedi.
16.11.2019
08:58
Türkiye ilk kez paylaştı! Dev zirvede kritik hamle
Türkiye ilk kez paylaştı! Dev zirvede kritik hamle
Teröristbaşının iadesi için ABD'ye daha önce yedi dosya gönderen Türkiye, ilk defa örgütün yurt dışı yapılanmasıyla ilgili belgeler paylaştı.
08.11.2019
11:50
Bekçi alımında yeni değişiklik
Bekçi alımında yeni değişiklik
Resmi Gazete'de Çarşı ve Mahalle Bekçiliğine Giriş Sınavı Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik yayımlandı. Yeni yönetmeliğe göre, Çarşı ve Mahalle Bekçiliğine Giriş Sınavı başvuruları ve alımları değişti.
28.10.2019
12:00
Müge Anlı, Zazaca sansür eleştirilerine cevap verdi
Müge Anlı, Zazaca sansür eleştirilerine cevap verdi
Zazaca konuşan kadını yayından aldığı gerekçesiyle birçok kesimin tepkisini çeken Müge Anlı 'Özür dile' çağrılarına canlı yayında cevap verdi. Anlı, 'Ben özür dilemem, neden biliyor musunuz? Ben bir şey söylemedim' dedi.
17.10.2019
13:09
Silah ambargosu Türkiye`yi ne kadar etkileyecek
Silah ambargosu Türkiye'yi ne kadar etkileyecek
Barış Pınarı Harekâtı sebebiyle silah ambargosu uygulamak için 'terör korosu' ülkeler peş peşe sıraya girdi. 'Bütün bu adımlar ne manaya geliyor' sorusunun peşine düştük. Savunma sanayii kaynaklarına göre müeyyideler sembolik ve harekâtı etkilemeyecek.