Vedat Karabulut'u Arama Çalışmaları 11'inci GünündeSarım Çayı'nda akıntıya kapılarak kaybolan 33 yaşındaki genç için bekleyiş sürüyor. Ekipler hem su üstünde hem de su altında arama faaliyetlerini sürdürürken, bölgede dron destekli taramalar da gerçekleştiriliyor.![]() Bingöl'ün Genç ilçesinde Sarım Çayı'nda akıntıya kapılarak kaybolan 33 yaşındaki Vedat Karabulut'u arama çalışmaları 11'inci gününde de devam ediyor. Olay, Genç ilçesine bağlı Sağgöze köyünün Kaymaz mezrası yakınlarında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, arkadaşlarıyla birlikte piknik yapmak için bölgeye giden Vedat Karabulut, suyun karşı tarafına geçmek amacıyla Sarım Çayı'na girdikten sonra akıntıya kapılarak gözden kayboldu. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen ekipler tarafından başlatılan arama kurtarma çalışmaları aralıksız sürdürülüyor. Çok sayıda ekip bölgede görev yapıyorAFAD koordinasyonunda yürütülen çalışmalara Elâzığ, Diyarbakır, Erzurum, Tunceli ve Erzincan'dan gelen ekipler de destek veriyor. Ekipler, hem su üstünde hem de su altında arama faaliyetlerini sürdürürken, bölgede dron destekli taramalar da gerçekleştiriliyor. “Biz şu anda yarım depremi yaşıyoruz”Kayıp gencin amcası Mehmet Karabulut, arama çalışmalarının devam ettiğini ancak daha yoğun çalışma beklediklerini söyledi. Karabulut, “Sabah erken saatlerden akşama kadar burada bekliyoruz. Sonuç çıkmayınca eve dönüyoruz, bazı yakınlarımız ise burada nöbet tutuyor. Ben, yeğenimin aşağıya kadar sürüklenmediğini, bu tepenin alt yamacında olabileceğini düşünüyorum. İnşallah bir an önce bulunur. Biz şu anda yarım depremi yaşıyoruz” dedi. Aile gelecek haberi bekliyorVedat Karabulut'un babası Abdullah Karabulut ise oğlunun çaya geldiğinden haberi olmadığını, yaşanan olayı bir akrabasından öğrendiğini belirtti. “Temennimiz bir an önce bulunması”Sağgöze Köyü Muhtarı Bedri Özan da olayın ardından başlatılan çalışmaların sürdüğünü belirterek, AFAD ve JAK ekiplerine teşekkür etti. Özan, “Temennimiz bir an önce bulunmasıdır. Ailesine sabır diliyoruz” ifadelerini kullandı.
YORUM YAZIN
|
|