Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
14 Aralık 2019 Cumartesi
°C

'Yeşil alan satıldı' iddiaları asılsızdır!

Bingöl Belediyesi: 'Şahsın tapulu alanına yönelik meclis tarafından alınan plan tadilatı kararını, 'yeşil alanı sattılar' şeklinde kamuoyuna yansıtılan iddialar tamamen asılsızdır. Kara propaganda niteliğindeki bu söylemler, ucuz siyasetin birer emaresidir.'

08 AĞUSTOS 2019 PERŞEMBE 20:21
15
2432
14
AA aa
`Yeşil alan satıldı` iddiaları asılsızdır!

Bingöl Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü, Halkların Demokratik Partisi (HDP) Belediye Meclis Üyesi Aydın Bürçün'ün yerel basındaki ‘yeşil alanı sattılar'  başlıklı açıklamasına cevap verdi.

“Satış işlemi söz konusu değil”

Kasıtlı bir şekilde gerçeklikle bağdaşmayan iddialarla belediyeyi yıpratmaya çalışan HDP Meclis Üyesi Bürçün tarafından ileri sürülen iddiaların asılsız olduğunu vurgulayan belediye, şahsın tapulu arazine yönelik meclis tarafından plan tadilatı kararı alındığını belirtti.

“Hâlihazırda yeşil alan yok”

Bahse konu alanda hâlihazırda yeşil alan olmadığı, yalnızca imar planlarında park alanı olarak kayıtlı olduğu ve bu alanın bir kısmında eski yapıların olduğu vurgulanan açıklamada, şu ifadelere yer verildi: “Bingöl Merkez Yenişehir Mahallesi eski ilçe Garajı karşısında bulunan Ada:147 Parsel:87'de kayıtlı taşınmaz ile ilgili mülk sahibince Belediyemize 27.06.2019 tarihinde dilekçe verilmiş ve imar planı değişikliği talep edilmiştir. Dilekçe ekinde parselin son haliyle Tapu senedi ve Kadastral krokisi de sunulmuştur. Meclis imar komisyonu ve Belediyemiz İmar Müdürlüğü'nce zeminde yapılan incelemelerde söz konusu parselin bitişiğinde hali hazırda park olmadığı yalnızca imar planında yaklaşık 200 metrekarelik park alanı kayıtlı olduğu tespit edilmiştir. Alanın bitişiğinde bulunan 20 yılı aşkın iki adet kargır binanın yaklaşık 2 metrelik kısmının imar planındaki park alanında kaldığı görülmüştür. Yapılan incelemelerin ardından şahsın kendi tapulu yeri olan söz konusu alandaki sorunun giderilmesi için Ağustos ayı meclis toplantısına plan tadilatı iletilmiş ve meclisçe kabul edilmiştir. Bahse konu yaklaşık 2 metrelik alan dışında kalan tüm alan imar planlarımızda halen park alanı olarak kayıtlıdır.”

“Kamuoyunda karşılık görmeyecektir”

HDP'li Bürçün'ün bahse konu meclis kararından siyasi çıkarım sağlamak, medyadaki popülerliğini arttırmak için gerçeklikle bağdaşmayan iddialarla gündeme geldiği vurgulanan açıklamada, “Art niyetli bir şekilde konuyu siyasi malzeme yapma gayreti boşa çıkacaktır. Belediyemiz aleyhine propaganda yapma gayreti ve bu yönde kamuoyu yaratma çabaları halkımız nezdinde karşılık görmeyecektir” denildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48707)
14 Ağustos 2019 Çarşamba 11:38
Bingölde yapılan ve söylenen yeşil alan satışının doğruluğunu kanıtlayacak belgelere sahip olan bürçün belediye memleketin yüzde 55 olan imar planını yüzde 40 a çekerek büyük mağduriyet oluşturmuştur kendi vermiş oldukları resmî belgeleri kendi elleriyle iptal etme kararı vererek inşaat sektörüne adeta darbe yapmıştır
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48603)
09 Ağustos 2019 Cuma 21:25
Peki inönü mahallesi tokilerde bulunan ve güya yeşil yalan yapılan boş alana ne eemeli. Belediye seçimlerden önce apar topar par yapmıştı orayı. Birsürü masraf edilip ağaç fln dikilmişti. Ne oldu o ağaçlara:)) gidin bakın hepsi kurumuş ve ortada ne park var nede bir yol. Bu Bingöl de nöyle siyasetçiler olduğu sürece halkın sırtına çok yük yüklenir. Tabi birazda halkla alakalı.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48660)
11 Ağustos 2019 Pazar 12:30
@Misafir Kullanıcı orası peşkeş çekilmişti durdarıldı.iptal edildi.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48602)
09 Ağustos 2019 Cuma 20:39
Bugün avukat arkadaşlarla gerekli görülen yeri dolaştık. Ve imar planında park olması gerekirken güya yapılmamış bahanesine sığınan belediye. Malesef adamcılık yapmıştır. Bu planın revizyona girse bile iptal edilmesine veya bu tür tüm davaların artacağı bir konu bence belediyeye müfettiş gelmesi lazım gelmişte olabilir!
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48579)
09 Ağustos 2019 Cuma 15:23
türkiye birincisi bingölden çıktı peki dostlar haberiniz varmı
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48572)
09 Ağustos 2019 Cuma 14:35
Suya güzel zam geldi ama hey maşallah
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48571)
09 Ağustos 2019 Cuma 14:10
Vey size iftira nasil ogle sey olur tövbe tövbe siz ve memleket sevdalilari ogle sey yaparmisiniz hiç.....!
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48569)
09 Ağustos 2019 Cuma 13:27
Hani park... nereye gidecek millet..
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48565)
09 Ağustos 2019 Cuma 11:04
Kendiniz demissiniz imar planında yeşil alan olduğunu...
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48553)
09 Ağustos 2019 Cuma 08:23
hangi işine gelmeyeni kelime oyunu yapma neyse söyle çamur atma.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48591)
09 Ağustos 2019 Cuma 18:29
@Misafir Kullanıcı 8. Ayda ki encümen toplantısında eski yönetimin eksik ve hatalarla dolu yeşil alan satışını gayet güzel meşrulaştırdı.2 tane iş bilen sandığı insanlar ve akıl hocaları çok güzel yönlendiriyor.Bakan bu memlekete ne yaptı ki Erdal hoca ne yapsın zaten bakan ne ederse onu yapmaya geldi
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48589)
09 Ağustos 2019 Cuma 18:20
@Misafir Kullanıcı Ne kelime oyunu yapacam, oyunu siz yaparsınız.sizde oyun bitmez.usulune uygun yapılmayan yeşil alan satışına imar izni verip meşrulaştırıp sonra da eski yönetimin yanlışlarını biz devam ettirmeyecem diyen oyunun kralını yapıyor işte
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Nasır Olcak (@durbakalim_hele)
09 Ağustos 2019 Cuma 07:49
eski Yönetimin hatalı işlerinden işine geleni meşrulaştır ama işine gelmeyeni şhowa çevirip birsürü mağdur yaratıp onaylama ohhh ne güzel Bingöl be
Beğendim (9) Beğenmedim (7)Cevapla
13.12.2019
16:53
Baharda hizmete giriyor
Baharda hizmete giriyor
Diş Hekimliği Fakültesi öğrencileri için düzenlenen önlük giyme töreninde konuşan Rektör Çapak, Bingöl Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'ne bağlı Eğitim Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nin bahar aylarında Bingöl'ün hizmetine sunulacağını açıkladı.
13.12.2019
16:52
İŞKUR`dan istihdam garantili kurs
İŞKUR'dan istihdam garantili kurs
Bingöl İş ve İşçi Bulma Kurumu (İŞKUR) ile özel şirketler arasında imzalanan işbirliği sözleşmesi kapsamında 156 kişiye yönelik istihdam garantili mesleki kurslar verilecek.
13.12.2019
16:51
Çiftçiye arazi kolaylığı
Çiftçiye arazi kolaylığı
Tarım yapmak isteyen ve arazisi olmayan ya da yetersiz gelen vatandaşlar için Tarım ve Orman İl Müdürlüğü tarafından çalışma başlatıldı.
13.12.2019
16:50
Aralık`ta Mobil Araçla Kanser Taraması Yapılacak
Aralık'ta Mobil Araçla Kanser Taraması Yapılacak
Sağlık Bakanlığı tarafından Bingöl Merkez ve ilçelerinde kanser taraması yapılması için mobil kanser tarama aracı gönderildi. Aralık ayı boyunca çalışacak araçta şartları uyan vatandaşlar kanser taraması yaptırabilecek.
13.12.2019
16:49
Bingöl Üniversitesi 8 Öğretim Görevlisi Alacak
Bingöl Üniversitesi 8 Öğretim Görevlisi Alacak
Bingöl Üniversitesi, çeşitli bölüm ve programlarda çalışmak üzere 8 adet öğretim görevlisi alınacağını duyurdu. 11 Aralık'ta başlayan başvurular 25 Aralık'ta sona erecek.
13.12.2019
16:48
Bingölspor lidere konuk oluyor
Bingölspor lidere konuk oluyor
Bölgesel Amatör Ligdeki temsilcimiz 12 Bingölspor, ilk devrenin son maçında ligin namağlup lideri Mardin Büyükşehir Başakspor'a konuk olacak.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir