Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
13 Ağustos 2020 Perşembe
°C

75 gün sonra yeniden hizmete vermeye başladı | HABER YORUMLARI

Bingöl'ün turizmdeki en önemli potansiyeli olan ve yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 75 gün kapalı kalan kaplıca tesisleri, normalleşme sürecinde yeniden hizmet vermeye başladı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59840)
29 Haziran 2020 Pazartesi 15:10
eksiklere rağmen hizmet iyi 12 tl veriyoruz saatlerce faydalanıyoruz türkiyenin en kaliteli termal suyu daha iyi ola bilirmi ? olur.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59832)
29 Haziran 2020 Pazartesi 11:34
Üniversite tesisi gayet iyi ünlem almış suyuda harika sosyal mesafede bi dikkat edeceğiz.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59831)
29 Haziran 2020 Pazartesi 11:22
Elbet eksikler var ama gayet temiz ve almamalıdırlar terlik ,havlu tek kullanımlık ama ben evden aldım malzememi yanıma gayet iyi.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59799)
28 Haziran 2020 Pazar 13:38
biz ailece gitik kesinilkle ne ateş ölçümü nede ilgi alaka hiç bir hizmet yok görevliler kapıda semaver çayı ile meşkül idiler ayak ayak üstüne atmış bekliyorlardı gölgede hizmet miz met yok ne gezer fotografdaki göster melik dan başka değil ilglilera duyurulur

di l
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59794)
27 Haziran 2020 Cumartesi 19:48
12 tl hizmet iyi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59793)
27 Haziran 2020 Cumartesi 19:39
Arkadaşlar adamlar gayet iyi hizmet veriyor bi de kendimizi sorgulayalım.ben hemen haftada 2 defa gidiyorum çok memnunum eksikleri yokmu,var özelikle temizlik çok iyi havalandırması iyi olsaydı daha iyi olurdu
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59833)
29 Haziran 2020 Pazartesi 11:35
@Misafir Kullanıcı Aynen gayet iyi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59792)
27 Haziran 2020 Cumartesi 19:17
Pandemiden sora gayet iyi önlemler alınmış her giren kişinin ateşi ölçül
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59749)
26 Haziran 2020 Cuma 14:48
Ben gittim ateş ölçümü yok hiçbir önlem de alınmamış
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59790)
27 Haziran 2020 Cumartesi 19:11
@Misafir Kullanıcı Ben gitim ates ülçüyorlar gayet temiz
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59730)
26 Haziran 2020 Cuma 08:57
Kötü koku ve pislikten dolayı Bu virüsün giremeyeceği ender yerlerden biridir.
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59791)
27 Haziran 2020 Cumartesi 19:12
@Misafir Kullanıcı İnsanlarımız temiz olsa orası cok temiz
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_59726)
26 Haziran 2020 Cuma 04:59
Temizlik yok kilimalar çalişmıyor p.slik yuvası iki tesis
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
12.08.2020
17:57
Hasta ziyaretleri yasaklandı
Hasta ziyaretleri yasaklandı
Bingöl Devlet Hastanesi Başhekimliği, COVİD-19 salgını dolayısıyla hastanede yatan hastalar için hiçbir şekilde ziyaretçi kabul edilmeyeceğini açıkladı.
12.08.2020
17:56
İl Pandemi Koordinasyon Kurulu toplandı
İl Pandemi Koordinasyon Kurulu toplandı
Bingöl'de, İl Pandemi Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısı yapıldı.
12.08.2020
17:55
`İstanbul Sözleşmesi tüm kadınların şiddet görmemesi için var`
'İstanbul Sözleşmesi tüm kadınların şiddet görmemesi için var'
CHP Kadın Kolları Başkanı Hatice Anşin, 'İstanbul Sözleşmesi, rengi, dili, dini, kılık kıyafeti, dünya görüşü ne olursa olsun tüm kadınların şiddet görmemesi için var. Kadınların erkeklerle aynı haklara sahip olabilmesi için var.'
12.08.2020
17:54
Doğadan topluyor, sanat eserine dönüştürüyor
Doğadan topluyor, sanat eserine dönüştürüyor
Bingöllü el sanatları ustası Yılmaz Kaya, doğadan topladığı kuru odunları, taşları ve yetiştirdiği su kabaklarını işleyerek sanat eserine dönüştürüyor.
12.08.2020
17:53
Şehit Belediye Başkanı Hikmet Tekin anıldı
Şehit Belediye Başkanı Hikmet Tekin anıldı
Bingöl'de 41 yıl önce terör saldırısında şehit olan eski Belediye Başkanı Hikmet Tekin, mezarı başında anıldı
12.08.2020
17:52
FKA, mali destek programı başlattı
FKA, mali destek programı başlattı
Fırat Kalkınma Ajansı (FKA) TRB1 Bölgesinde (Bingöl, Elazığ, Malatya, Tunceli) bölgesel kalkınmaya katkı sağlayabilecek projeleri destekleyerek hayata geçirmek amacıyla 2020 Yılı 'Turizm ve Sanayinin Geliştirilmesi' mali destek programını başlattı.
12.08.2020
17:51
`İstanbul sözleşmesi aileyi bitirme projesidir!`
'İstanbul sözleşmesi aileyi bitirme projesidir!'
HÜDA PAR Bingöl Kadın Kolları Başkanı Sabahat Apuhan: 'İstanbul Sözleşmesi ile Aile'nin bitirilmek istendiğinin farkındayız. Amaç kadını korumak gibi gösterilse de asıl gaye Aileye yönelik bir ifsat projesidir.'
12.08.2020
17:50
`Hikmet Tekin`in adı Havalimanına verilmeli`
'Hikmet Tekin'in adı Havalimanına verilmeli'
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, 'Bingöl Havalimanı'na isminin verilmesini gecikmiş yerinde ve doğru bir karar olarak görüyoruz. Şehit Belediye Başkanımız Hikmet Tekin'in isminin Hava Limanına verilmesi talebi vatanını milletini bayrağını seven taraflı tarafsız bütün Bingöl halkı nezdinde kabul görecektir.'
11.08.2020
17:40
Bakanlık, `Terör örgütü döviz bozdurabilir`