Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
10 °C Çok bulutlu

95 kişilik alıma 5 bin 300 başvuru | HABER YORUMLARI

DEVA Partisi Bingöl İl Başkanı Mikail Kovalar: 'Bingöl Merkez'de 95 temizlik görevlisi alımı için 5 bin 300, Genç İlçesinde ise 10 temizlik görevlisi alımına 936 kişi başvuruda bulunuyor.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85804)
27 Eylül 2021 Pazartesi 15:22
Başkan güzel demişsin ama Gencin eğitim sorunuda gündeme gelsin. Okul okumayan başka ne yapabilir
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85803)
27 Eylül 2021 Pazartesi 15:20
Eğitim olmadığı bir yerde işsizlik tabiki olur. Okullarda denetim yok ki. Bir Allahın kulu demiyor ki sabah öğrenci evden çıkıyor bunlar ne yapıyor okulda diye. Torpille tüm ilcelere müdür atarsan olacağı bu. Başı eğitimli değil ki çalışanı da eğitimli olsun
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85789)
26 Eylül 2021 Pazar 20:41
Başkan ne dediğini bilse zoruma gitmiyor
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85784)
26 Eylül 2021 Pazar 08:53
Senin çözümün ne bu başvuranların hepsinin kocaları çalışıyor
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85782)
26 Eylül 2021 Pazar 02:48
İşsizlik diz boyu önünü alabilen var mı.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85761)
25 Eylül 2021 Cumartesi 12:31
İşimiz eleştirmek daha ötesini yapacak, çözüm üretecek seviyeye gelemedik diyorsun
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85759)
25 Eylül 2021 Cumartesi 09:54
Genç ilcesindeki lise son sınıflarından kaç tanesi üniversite kazanmış. Alsana işsizliği meydana getiren bir unsur. Bunu eleştir. Genç ilçe mem den bunu ögren
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85750)
24 Eylül 2021 Cuma 21:46
Helal olsun sana başkan. Bu memleketin sorun ve sıkıntılarını senden başka kimse dile getirmiyor. Akp il başkanı sahalardayız diye açıklamasını okudum. Vallahi yalan. Ben bir esnaf olarak yüzyüze geldiğimi hatırlamıyorum. mesajımı okursunuz diye bir kaç tavsiyede bulunmak istiyorum. Sizden isteğim Yalaka ve çıkarcıları kendinize yakın olmasına engel olsanız başarı dolu hikayeniz olur. Memleketin bu halde olmasının sebebi yalakacı ve çıkarcı tayfasının çok fazla olmasındadır. Allah yardımcınız olsun. Böyle devam edersiniz destekçiniz çok olur.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85739)
24 Eylül 2021 Cuma 17:01
Başkan Allah'ını seversen bana çözüm olacak bir iki satırı siz ve yönetim kurulu üyeleriniz buraya yazabilir mi
Beğendim (5) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85801)
27 Eylül 2021 Pazartesi 11:01
@Misafir Kullanıcı Önyargı. Kulaktan dinleme laflar. Korku. Bilim-kurgu. Drama nedeseniz var. bu bir iki satır yazınızda
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85753)
24 Eylül 2021 Cuma 22:33
@Misafir Kullanıcı a haberin dışında haber kaynaklarını izlemenizi öneririm.Deva partisinin istihdam sağlamakla ilgili prağramlarına ilişkin yığınla açıklamaları var.yinede duymak istiyorsanız ,çözüm ülkeyi ve kaynaklarını doğru yönetmekten geçiyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85737)
24 Eylül 2021 Cuma 16:59
Genç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün eğitim çıtası ne durumda diye sormuyorsunuz. Alınan işçileri konu etmişsiniz. Kök'ü bırakmış dallarla uğraşıyorsunuz. Eğitim çıtası yükselseydi bu durum yaşanılır mıydı.
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
30.11.2021
16:25
`Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde`
'Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde'
Koronavirüs salgını, döviz krizi, enerji ve akaryakıt fiyatlarındaki artış gibi birbiri ardına yaşanan krizler, medya kuruluşlarını kapanmanın eşiğine getirdi.
30.11.2021
16:24
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Bingöl Kayak Kulübü Başkanı Bayram Anşin, Malatya'da görev alan hemşerimiz Prof. Dr. Ahmet Sami Akbulut, kayakçılara malzeme desteğinde bulunduğunu söyledi.
30.11.2021
16:23
`İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır`
'İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır'
Özgür-Der Bingöl Şubesinin gerçekleştirdiği aylık seminerler dizisinin ikincisinde Eğitimci-Yazar Mehmet Mahsum Yokuş'un sunumuyla 'İslami Bilginin Eyleme Dönüştürülmesinde Geleneksel ve Modern Zaaflar' konulu seminer gerçekleştirildi.
30.11.2021
16:22
Yedisu`da `Doğa Kardeşliği` Etkinlikleri
Yedisu'da 'Doğa Kardeşliği' Etkinlikleri
'2021 Bingöl Kardeşlik Yılı Projesi' etkinlikleri kapsamında Yedisu'da fidan dikimi ve çevre temizliği yapıldı.
30.11.2021
16:21
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Engelli ve eski hükümlü vatandaşların kendi işlerini kurmalarını amaçlayan hibe destek programına başvurular 3 Aralık'ta son bulacak.
30.11.2021
16:20
`Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır`
'Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır'
Hak-İş Bingöl İl Başkanı Abdülmecit Akdemir: 'Asgari ücret, işçi ve ailesinin günün ekonomik ve sosyal koşullarına göre insanca yaşamasını mümkün kılacak, insanlık onuruyla bağdaşacak bir ücrettir. Bu yönüyle asgari ücret, insanın yaşaması ve varlığını sürdürebilmesi için gerekli olan asgari gelir kaynağıdır.'