KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
04 Mart 2024 Pazartesi
-1 °C Açık

Arıkan: 2022, hizmetlerimizi taçlandıracağımız yıl olacak | HABER YORUMLARI

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan: 'Yapmış olduğumuz projeleri hız kesmeden sürdürecek, yenilerini de ekleyerek hizmette zirveye yürüyeceğiz. Çok önemli projelere bu yıl başlıyoruz, kimilerini de tamamlayıp hizmete sunuyoruz. Allah'ın izniyle bu yıl, hizmetlerimizi taçlandıracağımız bir yıl olacak.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92434)
18 Mayıs 2022 Çarşamba 10:32
1-3,5 Yıldır yatan bir belediye henüz kış uykusundan uyanmamış olmasına rağmen 1,5 yıl içerisinde kocaman bütün işleri bitirecektir.Maşallah
2-Toki sizin işiniz değil devletin işi.
3-Dökülen kaldırımlar,temizlenmeyen ara sokalar ve asfalt ile kilitli taş bekleyen yollar.
4-Beşyol mevkiinde asfalta dahi sandalye koyup yolları ve yaya kaldırımı işgal eden kahveler acaba bunlar bir işlem yapılacak mı? çok merak ediyorum.
5-memleketi işgal eden hat minibüsleri için ne düşünüyor, belediye kendine ait bir toplu ulaşım filosu düşünüyor mu?
6-Sorun çok yapan yok.Oda hiç yok
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92433)
18 Mayıs 2022 Çarşamba 10:23
Bence çok güzel ve gayretli çalışmalar! Bize düşen hizmete destek olmaktır, köstek olmak değil.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92432)
18 Mayıs 2022 Çarşamba 10:12
Vallahi şoktayım bu adama yapılan olumlu yorumlara. Erdal bey siz siz olun başkanlığın biterse başka bir ile yerleşin inan edin çekeceğiniz sıkıntıları yanınızdaki hiçbir aç mafya çözemez.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92431)
18 Mayıs 2022 Çarşamba 10:04
REKLAMLAR GALİBA....
çarşi merkezinde dökülen kaldırımlar,hat münibüsleri tarafından işgal edilmiş caddeler bir yıldır yapılmıyan verem savaş dispanseri yani,gelişi güzel zamansız atılan çöple,besyola çikan ortarefüj,büyük bingöl otelın arkası ve sanat sokagı çöplüge dönmüş,bunu göremiyen bir belediye vay memleketim vay elım kırılaydıda sana oy vermeseydım.bir dahami asla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92426)
18 Mayıs 2022 Çarşamba 08:50
Kim ne derse desin Erdal Arıkan başarılı ve özverili bir başkandır. Allah yar ve yardımcısı olsun.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92423)
18 Mayıs 2022 Çarşamba 08:35
Kesinlikle bu projeler çok güzel besyol çok dar genişletilmesi çok iyi birproje hükumet konağı yeri müthiş olur trafik sorunu büyük ölçüde hal eder tebrikler Başkanim
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92419)
18 Mayıs 2022 Çarşamba 01:01
Taç,ların parası kimden.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92417)
18 Mayıs 2022 Çarşamba 00:29
1. Beşyol park projesi hayalde kalmazsa oldukça doğru ve başarılı bir tercih.
2. Belediye binasının arkasından geçen ve genç caddesini orta bölgeden kesen proje berbat. Çözüm değil
3. Kent meydanı twitter adresinizdeki ise oldukça kötü. Lütfen gözden geçirin
4. Yamaçlara suni şekil vermeleriniz yanlış tercih. Doğal olanı korumaya alsanız yeterli.
5. Toki zaten sizin işiniz değil. Çok da sahiplenmeyin. Kaba inşaat aşamasını hiç beğenmedim.
6. Sizden rica ediyorum bingöldeki yapsat mantığındaki mimarlara çizdirmeyin bina projelerinizi. Berbat projeler çıkarıyorsunuz.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92416)
17 Mayıs 2022 Salı 23:58
Sayın başkan neden asgari ücretle çalışan işcilerinize zam yapmıyorsunuz? Bu insanların ahi sizi tutar demedi demeyin.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_92415)
17 Mayıs 2022 Salı 23:58
Gençlik merkezi ve kültürmerzi zaten vardı bina olarakta yeniydi niye yıkıp yeni yapıyorsunuzki yıkıp kime rant saglıyorsunuz
03.03.2024
18:05
Deprem gerçeğine dikkat çektiler
Deprem gerçeğine dikkat çektiler
Bingöl'de 1-7 Mart deprem haftası nedeniyle etkinlik düzenleyen Şehit Zafer Kurt Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, öğrenci ve öğretmenlerin yaptıkları temel, kolon ve zemin çalışmalarıyla binalarda yapılan hatalara dikkat çekti.
03.03.2024
18:03
Böğürtlen, kalp krizine karşı ilaç olacak
Böğürtlen, kalp krizine karşı ilaç olacak
Bingöl Üniversitesi'nce yapılan ve Fırat ile Marmara üniversitelerinden araştırmacıların da dahil olduğu 'Böğürtlen Bitkisinin Kalp Krizine Karşı İlaç Olma Potansiyeli' ile ilgili çalışma, TÜBİTAK 1001 Projeleri kapsamında destek almaya hak kazandı.
03.03.2024
18:03
Bingöl`de 57 kilo uyuşturucu ele geçirildi
Bingöl'de 57 kilo uyuşturucu ele geçirildi
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı tarafından Genç ilçesinde yapılan operasyonda 57 kilo 500 gram esrar maddesi ele geçirildi.
03.03.2024
18:02
Hesarek`e 5 haftada 40 bin ziyaretçi
Hesarek'e 5 haftada 40 bin ziyaretçi
Doğu Anadolu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nin gözde tesisleri arasında yer alan Bingöl'deki Hesarek Kayak Merkezi'ni, 5 haftada yaklaşık 40 bin kişi ziyaret etti.
03.03.2024
18:00
Hasarlar yapay zekayla tespit edilecek
Hasarlar yapay zekayla tespit edilecek
'Güneş Enerji Panellerindeki Hücre Hasar ve Türlerinin Yapay Zekâ ile Tespit Edilmesi' projesi, TÜBİTAK 1001 Projeleri kapsamında destek almaya hak kazandı.
03.03.2024
17:40
Bingöl Umut Kervanı`ndan 239 aileye yardım
Bingöl Umut Kervanı'ndan 239 aileye yardım
Bingöl Umut Kervanı Derneği, 2024 yılı şubat ayında 239 aileye 170 bin 254 TL değerinde ayni ve nakdi yardımında bulundu. Yardım derneği ayrıca Filistin için 742 Bin TL nakdi yardım yatı.
01.03.2024
21:12
ESK, ucuz et kuyruğuyla ilgili ne dedi?
ESK, ucuz et kuyruğuyla ilgili ne dedi?
Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte ucuz et almak için Bingöl Et ve Süt Kurumu'na giden vatandaşlar, satış merkezi önünde uzun kuyruklar oluşturuyorlar. Halk, kuyruk oluşumunu eleştirirken, ESK Müdürlüğü bilinmeyenleri açıkladı ve iddialara yanıt verdi!
01.03.2024
21:11
BAL Derbisinde Saha Boş Kalacak!
BAL Derbisinde Saha Boş Kalacak!
Bölgesel Amatör Lig (BAL) 18. hafta müsabakalarında aynı gurupta yer alan Bingöl takımları 12Bingölspor ile Yeni Genç Muratspor karşılaşacaktı ancak Genç Muratspor çekilme kararı aldı ve bu hafta saha boş kalacak! Ya sonrası? İşte kulüp yönetiminin o açıklaması...!