Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
24 Haziran 2021 Perşembe
19 °C Açık

Bingöl Üniversitesi Rektörü Çapak ile canlı yayın | HABER YORUMLARI

Bingöl Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Çapak, Bingöl Online canlı yayınında...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58787)
26 Mayıs 2020 Salı 21:46
Beden eğitimi bölümü ne zaman açılacak onu sorarmısınız
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58783)
26 Mayıs 2020 Salı 21:16
Hakim bey hocamıza sorarmisiniz siirt ve ağrı nüfus olarak bizle aynı olmalarina rağmen tıp fakültesi açtılar biz niye açamıyoruz.Bu şehir fazlasıyla hak etmiyor mu
Beğendim (8) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_58782)
26 Mayıs 2020 Salı 21:14
Uygulamalı dersler olan BESYO bölümü için üniversiteler ne zaman açılacak sorabilirmisiniz
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
23.06.2021
17:32
O kemikler Hasan Dede`ye ait çıktı, köyünde defnedildi
O kemikler Hasan Dede'ye ait çıktı, köyünde defnedildi
Bingöl'de yaklaşık 20 gün önce bir çoban tarafından bulunan insan kemiklerinin 48 gün boyunca kayıp olan 91 yaşındaki Hasan Göçük'e ait olduğu belirlendi. Yaşlı adam bugün köydeki mezarlıkta defnedildi.
23.06.2021
16:20
Sivan Dut pekmezinin tatlı yolculuğu başladı
Sivan Dut pekmezinin tatlı yolculuğu başladı
Bingöl'de bir bölgenin neredeyse 100 yıldır geçim kaynaklarından biri olan ve bu yıl Coğrafi işaret alan Sivan dut pekmezinin tatlı yolculuğu başladı.
23.06.2021
16:19
Kaya ve Güney kan bağışı yaptı
Kaya ve Güney kan bağışı yaptı
Bingöl'de kan bağışı kampanyasına Vali Yardımcısı Fatih Kaya ve İl Milli Eğitim Müdürü Rahmi Güney'de katılarak çağrıda bulundu.
23.06.2021
16:18
Böyle bir insafsızlık olmaz!
Böyle bir insafsızlık olmaz!
Bingöl'de yoldan traktörle geçen vatandaşlar, ön iki ayağı birbirine bağlı bir eşeği kurtardı. O anları cep telefonuna kaydeden vatandaşlar, 'Böyle bir insafsızlık olmaz' dedi.
23.06.2021
16:17
SP`den HDP`ye taziye ziyareti
SP'den HDP'ye taziye ziyareti
Saadet Partisi (SP) Genel merkez idari kurulu, HDP İzmir binasına gerçekleşen saldırıda hayatını kaybeden Deniz Poyraz için, il başkanlığını ziyaret ederek taziye dileklerini iletti.
23.06.2021
16:16
Özel bireye bisiklet hediye edildi
Özel bireye bisiklet hediye edildi
Solhan Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü, Özel Bingöl Bakım Merkezi'ndeki özel birey olan Vahap Kına'ya bisiklet hediye etti.
23.06.2021
16:15
Kiğı-Yedisu yolu ihalesinde usulsüzlük var mı?
Kiğı-Yedisu yolu ihalesinde usulsüzlük var mı?
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Kiğı-Yedisu Yolu'nun Özaltın İnşaata verildiğini belirterek, söz konusu ihalede usulsüzlük olduğu iddialarını meclis gündemine taşıdı.
22.06.2021
20:07
`Sınavla ilgili konuşmayın!`
'Sınavla ilgili konuşmayın!'
Ayan: 'Bugünlerde sürekli sınav ile ilgili konuşmayı bırakmalı, sınav hakkında olumsuz algıları olan kişilerle bu alandaki konuşmaları terk etmelisiniz. Bu saatten sonra yapacağınız çalışmaların tamamı pratiğe yönelik olmalıdır.'
22.06.2021
20:06
`Kıraat ilmi sayesinde Kur`an kelimelerinin aslı korundu`
'Kıraat ilmi sayesinde Kur'an kelimelerinin aslı korundu'
Prof. Dr. Kerim Buladı: 'Şayet Kıraat İlmi ve onu temsil eden Kıraat âlimleri olmasaydı, bugün yeryüzünde Kur'an metninin birliği ve bütünlüğünden söz edilemezdi. Bu açıdan bu ilmin, her dönemde üstlendiği rolü bilmek ve bu konuda ilim ve irfan sahiplerinin yetişmesi için gayret sarf etmenin gereği ortadadır' dedi.