KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Şubat 2023 Pazartesi
-1 °C Kar

Bingöl'e 11 yeni okul müjdesi | HABER YORUMLARI

Milli Eğitim Bakanlığı'nın 2022 yatırım programı kapsamında Bingöl'e anaokulu, ilkokul, YBO, olmak üzere 11 modern okul binasının yapılacağı müjdesini veren İl Milli Eğitim Müdürü Yücel; 'Yeni yapılacak olan okullarımız önümüzdeki eğitim öğretim yılında hizmete açılacak ve çocuklarımız bu yeni binalarda eğitim görecekler inşallah' dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95782)
01 Ekim 2022 Cumartesi 10:57
Kültür mahallesi bir liseyi hak etmiyor mu? Oradaki gençler servislerde yollarda yeterince yıpranmadı mı?lütfen kültür mahallesine bir lise yapın artık, nüfusun farkında değil misiniz ?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95686)
28 Eylül 2022 Çarşamba 15:24
Gazi ilkokulu yetmiyor artık. Her sınıfta 40 öğrenci var.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95680)
28 Eylül 2022 Çarşamba 13:12
kültür mahallesindeki yeşil alanlar eski sahiplerine satılıyor.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95642)
27 Eylül 2022 Salı 21:16
Genç fen lisesi
Afatlarda ilk-orta ve lise
Neden yok acaba?
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95631)
27 Eylül 2022 Salı 08:54
Önce var olan inşaatları bitirin ,müteahhitlerin kaçtığı İbni sina okulunu mesela ???
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95627)
26 Eylül 2022 Pazartesi 22:58
Karliova toklular koyunde 12 sene evvel yikim karari alinan okulda hala ders isleniyor. Mazallah bir deprem olsa kimse de hesabini vermez. Yaziklar olsun
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95626)
26 Eylül 2022 Pazartesi 21:46
Güzel sanatlar lisesi yok mu? Yazık değil mi ordaki öğrencilere, sığıntı gibi 10 yıldır Atatürk lisesi çatı katında eğitim görüyor.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95625)
26 Eylül 2022 Pazartesi 21:28
Hayırlı uğurlu olsun inşâallah!
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95624)
26 Eylül 2022 Pazartesi 21:13
Reise teşekkür etmemişsin, işin yaş
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95623)
26 Eylül 2022 Pazartesi 20:38
Bu merkez Gazi ilkokulun hiç mi görmüyor bu yetkililer?
Mahalle her gün yeni imar yapılıyor. Okul sabahçı öğlenci olarak eğitim veriyor. Okulda 1500 e yakın öğrenci bulunmaktadır. Her sınıfta yaklaşık 40 öğrenci var neredeyse. Insaaf....
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
06.02.2023
06:15
DEPREM BİNGÖL`DE DE HASARA NEDEN OLDU
DEPREM BİNGÖL'DE DE HASARA NEDEN OLDU
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Birkaç ilçemizde ufak çatlak ihbarları var onun ötesinde çok şükür büyük bir ihbar tarafımıza henüz ulaşmadı. Ekiplerimiz sahada tarama yapıyorlar şu an.'
05.02.2023
18:28
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl Valiliği, tipi ve soba zehirlenmesine karşı uyardı!
Bingöl'deki etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle ardı ardına uyarılarda bulunan Bingöl Valiliği, tipi uyarısında bulunurken soba zehirlenmelerine karşı tedbirli olunmasını da istedi!
05.02.2023
17:10
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteorolojiden çığ uyarısı!
Meteoroloji Elazığ Bölge Müdürlüğü, Bingöl'ün de içinde bulunduğu bölge illeri için çığ uyarısı yaptı.
05.02.2023
17:10
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Belediye Uyardı; Çatılara DİKKAT!
Bingöl'de etkisini sürdüren yoğun kar nedeniyle çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi, çatılarda oluşan buz sarkıtlarını temizlerken bir de uyarıda bulundu; 'Çatılarda biriken ve tabanı buzlanan kar kütlelerine ve buz sarkıtlarına karşı hem yayaların hem de araç sahiplerinin tedbirli olmasını diliyoruz'.'
05.02.2023
17:03
Barolardan Hülakü`ye destek
Barolardan Hülakü'ye destek
Türkiye Barolar Birliği ve 75 barodan yapılan ortak basın açıklamasında, Bingöl Barosu Başkanı Ömer Faruk Hülakü'nün hedef gösterildiği belirtilerek, 'Bu hedef gösterme girişimlerinin hala devam ediyor olmasının en temel sebebi şüphesiz ki cezasızlık kültürüdür'denildi.
05.02.2023
16:52
BİNGÖL`DE EĞİTİME 2 GÜN ARA VERİLDİ
BİNGÖL'DE EĞİTİME 2 GÜN ARA VERİLDİ
Bingöl'de devam eden olumsuz hava koşulları nedeniyle eğitime Pazartesi ve Salı günü ara verildiği açıklandı.
05.02.2023
16:41
TİMBİR`den BİK Tepkisi!
TİMBİR'den BİK Tepkisi! 'Seçim öncesi büyük zarar verir!'
İnternet Sitelerine resmi ilan verilmesine yönelik yönetmelik Basın İlan Kurumu tarafından hazırlanarak resmi gazetede yayınlandı. Şartlara ilişkin değerlendirmede bulunan Türk İnternet Medya Birliği Başkanı Süleyman Basa: 'İnternet Haberciliğinin ruhuna aykırı şartlar var. TBMM ve Cumhurbaşkanlığı iradesi yok sayıldı. Seçime giderken milli ve yerli Anadolu internet medyasına reva görülen bu uygulama, büyük zarar verir' dedi.