KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
23 Haziran 2024 Pazar
°C

Kamuda hedef 100 milyar liralık tasarruf! | HABER YORUMLARI

Kamuda harcamaları en aza indirmek için uygulanacak tedbirlerle, harcamalar en aza indirilecek. Tedbirler kapsamında zorunlu olmadıkça bina ve araç kiralamaları yapılmayacak, tanıtım ve eğitim gibi etkinliklere ara verilecek… Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz tarafından yürütülen tedbirlerle birlikte 100 milyar lira tasarruf hedefleniyor.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_109438)
10 Mayıs 2024 Cuma 14:05
Yalan siyasetin son cirpinislari bunlar
Mevlam bir daha sizin gibi bu millete ve bu dine bu kadar zarar veren bir iktidar getirmesin .
Misafir Kullanıcı (@Misafir_109437)
10 Mayıs 2024 Cuma 13:21
Tasarruf dedikleri şey,şu şahane gündoğdu kavşağı projesi gibi bir şey olsa gerek.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_109431)
09 Mayıs 2024 Perşembe 22:54
Yorumlara bakınca ne kadar çapulcu varsa dadanmis, 90 yıllık ülke de eseriniz mi var ayyaslar, yok yediniz yok bitirdiniz, ulan her tarafınız fitne her tarafiniz lağam beee
Misafir Kullanıcı (@Misafir_109425)
09 Mayıs 2024 Perşembe 18:22
İçi boş cümleler! Daha geçen hafta bi suru sıfır araba alınmış, hadi onu geçtim Suan 4 5 maaş alıp 2 milyona yakın maaş alan adamlar, bunlar da biz garibanın bogazini nerden sikarizin derdine düşmüş
Misafir Kullanıcı (@Misafir_109424)
09 Mayıs 2024 Perşembe 16:54
22 yılda ülkeyi bu hâle getirenlerin son 4 yılda ülkeyi düzlüğe çıkaracağına inanmıyorum.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_109419)
09 Mayıs 2024 Perşembe 10:48
Tasarruf Oldu Bile.!!!.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_109418)
09 Mayıs 2024 Perşembe 10:28
İşte bunlar hep hanı yağma düzeninin gözler önüne serilmesidir. Torpilli çift maaşlı atm memurlarına bağlanan para hortumları da kesilecek mi ey Cevdet bey ?
Misafir Kullanıcı (@Misafir_109417)
09 Mayıs 2024 Perşembe 10:19
Doğu Batı ayırt etmeksizin iktidarınızda açılan bütün üniversiteleri kapatarak başlayabilirsiniz tasarrufa
Misafir Kullanıcı (@Misafir_109416)
09 Mayıs 2024 Perşembe 09:57
Sarayda külliyede köşktede tasaruf yapılacakmı
Misafir Kullanıcı (@Misafir_109428)
09 Mayıs 2024 Perşembe 19:28
@Misafir Kullanıcı Zeki Müren de bizi gorecekmi. Rahmetli görürse tasarufda olur. zan nekım Hüsam terim cennete
Misafir Kullanıcı (@Misafir_109415)
09 Mayıs 2024 Perşembe 08:52
Bingöl il özel idaresinin daha yeni 10 adet 0 km aldığı jeep lere ne demeli evet
22.06.2024
00:29
Bingöl`de kanun değil bireyin keyfi ağır basıyor!
Bingöl'de kanun değil bireyin keyfi ağır basıyor!
Gece yarısı korna sesiyle memleketi ayağa kaldıran düğün konvoyları yasaklandı ancak yasağa uyan yok!
22.06.2024
00:28
Yaşlı kadını yangından komşusu kurtardı
Yaşlı kadını yangından komşusu kurtardı
Bingöl merkeze bağlı Yeşilköy'de çıkan yangında bir ev tamamen kullanılamaz hale geldi. Yangın sırasında evde olan yaşlı kadını ise komşusu kurtardı.
22.06.2024
00:27
Bingöl`deki ölümlerin nedenleri açıklandı
Bingöl'deki ölümlerin nedenleri açıklandı
TUİK verileri paylaştı. Bingöl'de 2023 yılında 586'sı kadın ve 530'u erkek olmak üzere bin 116 kişi hayatını kaybetti. Ölüm sebeplerini başını ise bu sorun çekti!
22.06.2024
00:27
Bakan Uraloğlu, 2024 sonunu işaret etti
Bakan Uraloğlu, 2024 sonunu işaret etti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Bingöl'ü Sancak, Adaklı, Kiğı ve Yedisu üzerinden Erzincan'a bağlayacak olan ve 2013'te startı verilen yol projesi için 2024 sonunu işaret etti ve 'Projede revizeye gidildi' notunu düştü.
22.06.2024
00:24
Bingöl`de yaklaşık 100 dönümlük tarım alanı yandı
Bingöl'de yaklaşık 100 dönümlük tarım alanı yandı
Yangını söndüren ekipler, bölgede soğutma çalışmalarına devam ediyor.
22.06.2024
00:14