Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ekim 2021 Çarşamba
8 °C Açık

Türkiye'nin İlk 'Millet Vadisi' İhaleye Çıkıyor | HABER YORUMLARI

Kamuoyunun yakından takip ettiği Çapakçur Vadisi Millet Bahçesi Projesi'nin Eylül ayında ihaleye çıkacağını müjdeleyen Başkan Arıkan: 'Uzun uğraşlar sonucu nihai sonuca ulaştırdığımız proje, vadi üzerinde harika görüntüsü ile yerini alacak. Kütüphane, spor tesisleri, eğlence alanlarıyla birlikte bu bölge yeni bir yaşam merkezi haline gelecek'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84541)
29 Temmuz 2021 Perşembe 21:12
Tebrikler sayın Başkan. Cumhurbaşkanımız ve ilgili bakanlıklara teşekkür ediyoruz.
Beğendim (16) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84539)
29 Temmuz 2021 Perşembe 19:24
Erdal Başkan seni insan olarak gerçekten severim iyi bir insansın edepli bir adamsın ama belediye temizlik konusunda çok kötü tüm zamanların en kirli bingölü şu afatları bir gezerseniz haklılığımı göreceksiniz sevgiler
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84535)
29 Temmuz 2021 Perşembe 17:08
ERDAL ARIKAN diye yazılır adam diye okunur seçildiği günden beri her saniyesini bingöl için harcayan cefakar başkanıma ve tüm ekibine teşekkür ediyorum. ALLAH yar ve yardımcınız olsun inşallah
Beğendim (39) Beğenmedim (26)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84597)
02 Ağustos 2021 Pazartesi 10:15
@Misafir Kullanıcı beyin yoksunu ihale kikten yapılıyor bu ne ....... Şimdilik gülmeye ihtiyacımız yok
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84542)
29 Temmuz 2021 Perşembe 21:43
@Misafir Kullanıcı İhale yandaşa.
Beğendim (8) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_84537)
29 Temmuz 2021 Perşembe 19:05
@Misafir Kullanıcı Yav he he aynen
Beğendim (6) Beğenmedim (10)Cevapla
19.10.2021
15:57
Çay demliğine ayağı sıkışan eşeği itfaiye ekipleri kurtardı
Çay demliğine ayağı sıkışan eşeği itfaiye ekipleri kurtardı
Bingöl'ün Solhan ilçesinde ayağı çay demliğine sıkışan eşeği itfaiye ve veteriner ekipleri kurtardı.
19.10.2021
15:39
Zam rekoru çorbada
Zam rekoru çorbada
Ekmek zammıyla birlikte dürümcülerde fiyat güncellemesi yapılırken, son bir yılda en fazla zam mercimek çorbasına yapıldı.
19.10.2021
15:07
Baraç, `Diğer partiler festivale davet edilmediler`
Baraç, 'Diğer partiler festivale davet edilmediler'
Deva Partisi Bingöl İl Kültür ve Sanat Birimi Başkanı Nihat Baraç: 'Bingöl Valiliği, Bingöl Belediyesi bu şehrin parti üstü temsilcileri olduğu gibi diğer partileri de davet etme erdeminde bulunabilirlerdi.'
19.10.2021
15:06
Bingöl`de muhtarlar Valiyi ziyaret etti
Bingöl'de muhtarlar Valiyi ziyaret etti
Bingöl'de muhtarlar Vali Kadir Ekinci'yi makamında ziyaret etti.
19.10.2021
15:05
`Firma vatandaşlardan para istedi` iddiası
'Firma vatandaşlardan para istedi' iddiası
Bingöl, Muş ve Bitlis'in doğalgaz altyapı işini alan firmanın, vatandaşlardan haksız yere para istediği belirtildi.
19.10.2021
15:04
Korkutata, `5 yıldır açılış bekliyor`
Korkutata, '5 yıldır açılış bekliyor'
Altı Nokta Körler Derneği Başkanı Mücahit Korkutata: 'Engelsiz Yaşam Merkezi yeni ismi olan Bingöl Belediyesi Yaşam Merkezi adıyla 5 yıldır açılış bekliyor. Bina kendi başına artık engeli kaldı.'
19.10.2021
15:03
Yıpranan bayraklar yenilendi
Yıpranan bayraklar yenilendi
Solhan ilçesi ve köylerinde bulunan şehit kabirlerinin bakımı yapılarak yıpranan Türk bayrakları yenileri ile değiştirildi.
19.10.2021
15:02
Köpeğe çarpmamak için direksiyonu kırdı, aracı şarampole yuvarlandı
Köpeğe çarpmamak için direksiyonu kırdı, aracı şarampole yuvarlandı
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde hasta almaya giden ambulans, sürücüsünün karşısına çıkan köpeğe çarpmamak için direksiyonu kırması sonucu şarampole yuvarlandı.
19.10.2021
15:01
`Orman güvenlik gerekçesi ile mi kesilecek?`
'Orman güvenlik gerekçesi ile mi kesilecek?'
Aydemir, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay tarafından yanıtlanması üzerine verdiği önergede: 'Karacehennem Ormanlarının kesimine başlanmış olup, tüm çağrılara ve uyarılara rağmen durdurulması hususunda herhangi bir adım atılmadığı görülmüştür. Bahse konu orman, güvenlik gerekçesi ile mi kesilecektir?' şeklindeki açıklamalara yer verdi.
19.10.2021
15:00
Viranşehir göleti sözleşmesi imzalandı
Viranşehir göleti sözleşmesi imzalandı