Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Temmuz 2020 Salı
°C

Ahır değil durak!

Bingöl'deki bir otobüs durağının içleri halinin görüntülerini sosyal medyada paylaşan vatandaş sitem etti: 'Bingöl Belediyesi tarafından kurulan kapalı durağın hali içler acısıdır. Bu belediye ne iş yapıyor? Çöplük gibidir. Yazık değil mi bu milletin parasına?'

21 KASIM 2019 PERŞEMBE 17:07
14
3251
27
AA aa
Ahır değil durak!

Bingöl Belediyesi tarafından geçtiğimiz yıl vatandaşların kışın soğuktan, yazın sıcaktan etkilenmemesi için inşa edilen klimalı durakların içler acısı son hali, bir vatandaş tarafından kayda alınarak sosyal medyada paylaşıldı.

Bingöl Üniversitesi önündeki, içerisi harabeyi andıran klimalı durağın görüntülerini kayda alan vatandaş, ilgisizlikten ve hor kullanımdan yakındı.

Özellikle belediyenin duraklarda bakım-onarım yapmadığını ve çürümeye terk ettiğine dikkat çeken vatandaş, “Belediye ne iş yapıyor?” diye sordu ve sitemini şu sözlerle paylaştı;

“Bingöl Belediyesi tarafından kurulan kapalı durağın hali içler acısıdır. Bu belediye ne iş yapıyor? Çöplük gibidir. Durak mı ya da başka bir şey mi belli değil. Yazık değil mi bu milletin parasına, yazık değil mi? Bunun sorumlu kimdir? Bu milletin ödediği vergiye yazık değil mi? Elektrik tesisatına kadar kırılmış, bunun sorumlusu kimdir?”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_53023)
25 Kasım 2019 Pazartesi 19:32
Civar illerden gelen şahsiyetlerin işidir. Işin icinde Bingölü cekememek var.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52985)
24 Kasım 2019 Pazar 07:49
Özelhalkotobüsçü olup olmadığı önemli değil ama duyarlı bir birey dir keşke.hepimiz duyarlı olsak
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52967)
22 Kasım 2019 Cuma 15:11
Insanin insanligi kendisini bellli eder demeki insanliktan daha cok uzagiz
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52965)
22 Kasım 2019 Cuma 13:55
Daga taşa kamera yerlestirecek maharetiniz oluyorda bir duraga yerlestiremiyorsunuz
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52956)
22 Kasım 2019 Cuma 09:53
Arkadaşlar belediye diyoruzda resmen birileri talan etmiş durağı bunun hiç kimseye faydası yok oraların parası yine bizim çevrimizden çıkıyor halkın parası böyle yapmakla bir yere varamayız bunu önlemek bütün vatandaşların gòrevi duyarlı olalım lütfen
Beğendim (14) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52952)
22 Kasım 2019 Cuma 08:57
Belediyenin kusuru nedir bilmiyorum .ancak bir yerin temiz tutulması kullanılabilir kalmasını sağlamak vatandaşın sorumluluğuna bağlı. maalesef sorgulanması gereken 1. unsur çevremizi bu kadar hoyrat kullanan vatandaşın hizmetine sunulan bu imkanlara bu kadar ihanet eden bir kesimin olması .
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52946)
22 Kasım 2019 Cuma 08:07
Belediyede kaç personel çalısıyor ve kaçı iş yerıne gidiyor veyahut kaçı dilekçe yazmayı biliyor? Yan gelip yatma yeri belediye şehrin an.sı aglamış kimin umrunda olur ki ?
Beğendim (4) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52945)
22 Kasım 2019 Cuma 07:57
ben gecen gün aynısını devlet hastanesi karşısında gördüm aynı pıslık ve klıma çalışıyor ama ısıtmıyor boş boş yanıyordu yazık günah degilmi belediyenin bi görevli ayarlaması lazım temizliğ bakımı yapılması gerekiyor
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52940)
22 Kasım 2019 Cuma 07:02
Bingöl halkı bu konularda çok duyarsız. Kamu malına zararı ençok bu ilde gördüm. İnsanlar birbirni uyarmıyor. Gidip bakın bingölde yapılan park ve bahçelere. Hepsinin durumu içler acısı. Hertaraf yıkık dökük virane olmuş. Daha geçenyıl uydukentte kocamn bir park yapıldı. Kentpark! Gidip haline bakın bir. An.sını ağlatmışlar.Belediyede güya görevli atamış parklara. Adam çöpü topladıktan sonra ortadan kayboluyor. Yanıbaşındada belediyenin bilmm ne inşaatı var. Hiçkimsemi müdahale etmez ya. Normalde her sokak cadde başında kamera var tespit edip kessin cezayı. Yazık günah.
Beğendim (11) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52932)
22 Kasım 2019 Cuma 00:51
O durağı o hale getirenlerin ahırda ki canlılar kadar terbiyesi ve medeniyeti yoooooktuuuurrr. İnsan denen varlık eline diline hakim olmayı bilmelidir. Bu olayda suçlu belediye değil o durağı o hale getiren insan olamayan varlıklar.
Beğendim (14) Beğenmedim (2)Cevapla
07.07.2020
17:59
Deprem bölgesinde yaralar sarılmaya devam ediyor
Deprem bölgesinde yaralar sarılmaya devam ediyor
Bingöl'de 14 Haziran'da meydana gelen depremin ardından, devlet tarafından depremzedelerin yaraları sarılmaya devam ediyor. Deprem bölgesinde enkaz kaldırma çalışmalarının ardından konteynerler da kuruldu.
07.07.2020
17:58
Sondaj vuruldu, saniyede 16 litre su elde edildi
Sondaj vuruldu, saniyede 16 litre su elde edildi
Bingöl'de bir köyde araştırma amaçlı vurulan sondajda saniyede 16 litre su elde edildiği bildirildi.
07.07.2020
17:57
Solmaz, Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları Arasında
Solmaz, Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları Arasında
Bingöl Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ramazan Solmaz, Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları arasına girdi. Solmaz'ın ilk 100'de yer aldığı listede Türkiye'den toplam 196 öğretim elemanı yer aldı.
07.07.2020
17:56
Fedaş`tan Merkez Köylere Yatırım
Fedaş'tan Merkez Köylere Yatırım
Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş., merkez köylerde yatırım çalışmalarına başladı.
07.07.2020
17:55
6 Ayda 1.474 Aileye Umut Oldular
6 Ayda 1.474 Aileye Umut Oldular
Bingöl Umut Kervanı İnsani Yardım ve Eğitim Kültür Derneği (Bingöl Umut Kervanı), Ocak, Şubat, Mart, Nisan, Mayıs ve Haziran ayında olmak üzere 6 aylık çalışma ile 1474 aileye 280 bin 133 TL değerinde ayni ve nakdi yardımında bulundu.
06.07.2020
18:04
`1000 lirayı kiraya mı verecek, faturaları mı ödeyecek?`
'1000 lirayı kiraya mı verecek, faturaları mı ödeyecek?'
Pandemi sürecinde vatandaşlara verilen bin liralık desteğin yetersiz kaldığını söyleyen İYİ Parti İl Başkanı Kızılboğa: 'Devlet olarak vatandaşın yarasına derman olmak gerekiyor. Bingöl ne yazık ki bundan pay almadı. Bazı insanlara 1000 TL destek sağlandı. Bu süreçte çalışmayan biri 1000 lirayı kiraya mı verecek, faturaları mı ödeyecek?'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir