Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
07 Aralık 2019 Cumartesi
°C

Ahır değil durak!

Bingöl'deki bir otobüs durağının içleri halinin görüntülerini sosyal medyada paylaşan vatandaş sitem etti: 'Bingöl Belediyesi tarafından kurulan kapalı durağın hali içler acısıdır. Bu belediye ne iş yapıyor? Çöplük gibidir. Yazık değil mi bu milletin parasına?'

21 KASIM 2019 PERŞEMBE 17:07
14
2869
27
AA aa
Ahır değil durak!

Bingöl Belediyesi tarafından geçtiğimiz yıl vatandaşların kışın soğuktan, yazın sıcaktan etkilenmemesi için inşa edilen klimalı durakların içler acısı son hali, bir vatandaş tarafından kayda alınarak sosyal medyada paylaşıldı.

Bingöl Üniversitesi önündeki, içerisi harabeyi andıran klimalı durağın görüntülerini kayda alan vatandaş, ilgisizlikten ve hor kullanımdan yakındı.

Özellikle belediyenin duraklarda bakım-onarım yapmadığını ve çürümeye terk ettiğine dikkat çeken vatandaş, “Belediye ne iş yapıyor?” diye sordu ve sitemini şu sözlerle paylaştı;

“Bingöl Belediyesi tarafından kurulan kapalı durağın hali içler acısıdır. Bu belediye ne iş yapıyor? Çöplük gibidir. Durak mı ya da başka bir şey mi belli değil. Yazık değil mi bu milletin parasına, yazık değil mi? Bunun sorumlu kimdir? Bu milletin ödediği vergiye yazık değil mi? Elektrik tesisatına kadar kırılmış, bunun sorumlusu kimdir?”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_53023)
25 Kasım 2019 Pazartesi 19:32
Civar illerden gelen şahsiyetlerin işidir. Işin icinde Bingölü cekememek var.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52985)
24 Kasım 2019 Pazar 07:49
Özelhalkotobüsçü olup olmadığı önemli değil ama duyarlı bir birey dir keşke.hepimiz duyarlı olsak
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52967)
22 Kasım 2019 Cuma 15:11
Insanin insanligi kendisini bellli eder demeki insanliktan daha cok uzagiz
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52965)
22 Kasım 2019 Cuma 13:55
Daga taşa kamera yerlestirecek maharetiniz oluyorda bir duraga yerlestiremiyorsunuz
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52956)
22 Kasım 2019 Cuma 09:53
Arkadaşlar belediye diyoruzda resmen birileri talan etmiş durağı bunun hiç kimseye faydası yok oraların parası yine bizim çevrimizden çıkıyor halkın parası böyle yapmakla bir yere varamayız bunu önlemek bütün vatandaşların gòrevi duyarlı olalım lütfen
Beğendim (14) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52952)
22 Kasım 2019 Cuma 08:57
Belediyenin kusuru nedir bilmiyorum .ancak bir yerin temiz tutulması kullanılabilir kalmasını sağlamak vatandaşın sorumluluğuna bağlı. maalesef sorgulanması gereken 1. unsur çevremizi bu kadar hoyrat kullanan vatandaşın hizmetine sunulan bu imkanlara bu kadar ihanet eden bir kesimin olması .
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52946)
22 Kasım 2019 Cuma 08:07
Belediyede kaç personel çalısıyor ve kaçı iş yerıne gidiyor veyahut kaçı dilekçe yazmayı biliyor? Yan gelip yatma yeri belediye şehrin an.sı aglamış kimin umrunda olur ki ?
Beğendim (4) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52945)
22 Kasım 2019 Cuma 07:57
ben gecen gün aynısını devlet hastanesi karşısında gördüm aynı pıslık ve klıma çalışıyor ama ısıtmıyor boş boş yanıyordu yazık günah degilmi belediyenin bi görevli ayarlaması lazım temizliğ bakımı yapılması gerekiyor
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52940)
22 Kasım 2019 Cuma 07:02
Bingöl halkı bu konularda çok duyarsız. Kamu malına zararı ençok bu ilde gördüm. İnsanlar birbirni uyarmıyor. Gidip bakın bingölde yapılan park ve bahçelere. Hepsinin durumu içler acısı. Hertaraf yıkık dökük virane olmuş. Daha geçenyıl uydukentte kocamn bir park yapıldı. Kentpark! Gidip haline bakın bir. An.sını ağlatmışlar.Belediyede güya görevli atamış parklara. Adam çöpü topladıktan sonra ortadan kayboluyor. Yanıbaşındada belediyenin bilmm ne inşaatı var. Hiçkimsemi müdahale etmez ya. Normalde her sokak cadde başında kamera var tespit edip kessin cezayı. Yazık günah.
Beğendim (11) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_52932)
22 Kasım 2019 Cuma 00:51
O durağı o hale getirenlerin ahırda ki canlılar kadar terbiyesi ve medeniyeti yoooooktuuuurrr. İnsan denen varlık eline diline hakim olmayı bilmelidir. Bu olayda suçlu belediye değil o durağı o hale getiren insan olamayan varlıklar.
Beğendim (14) Beğenmedim (2)Cevapla
07.12.2019
16:51
Milletvekillerine kırmızı ışıkta geçme ve çakar hakkı
Milletvekillerine kırmızı ışıkta geçme ve çakar hakkı
Çakar yasağı kapsamında çakar kullanamayan vekiller için dün Meclis'te geçiş üstünlüğü maddesi gece saat 03.00'te yeniden düzenlendi. Yeni yapılan değişiklikle milletvekilleri kırmızı ışıkta geçebilecek çakar da takabilecek.
07.12.2019
10:23
Savunmadaki en büyük ihracatta imzalar atıldı
Savunmadaki en büyük ihracatta imzalar atıldı
ASFAT ana yükleniciliğinde Pakistan için inşa edilecek 4 korvetin savaş sistemleri tedariki ve entegrasyonunu ASELSAN ve HAVELSAN gerçekleştirecek. ASFAT, Pakistan MİLGEM Projesi (PN MİLKGEM) kapsamında savunma sanayisinin en büyük ihracatı olan ve 4 korvetin inşasını içeren anlaşmayı imzaladı. Proje kapsamında Yeni Nesil Ağ Destekli Savaş Yönetim Sistemi Advent, korvetlere inşa edilecek.
07.12.2019
10:22
Sosyal medyadaki kelimeler Türkçeleşti: RT sektirme oldu
Sosyal medyadaki kelimeler Türkçeleşti: RT sektirme oldu
Pek çok yabancı terim gerek günlük hayatta, gerekse iş hayatında sıkça kullanılıyor. Özellikle sosyal medyada kullanımından doğan bu durumun önüne geçmek için düzenlenen çalıştayda, yabancı kelimeler Türkçeleştirildi. Herkesin sıkça kullandığı Re-Tweet'in yerini 'sektirme', Influencer yerine 'deneyimleyici' gibi birçok kelime ortaya çıktı.
06.12.2019
16:32
Tepki çeken görüntü!
Tepki çeken görüntü!
Adaklı'da bir hastanın yol olmamasından dolayı sırtta taşınma görüntülerinin sosyal medya platformlarında paylaşılması tepkileri de beraberinde getirdi. Belediye Başkanı Işık ise, söz konusu yolun yağış olmaması durumunda Pazartesi tamamlanacağını söyledi.
06.12.2019
16:31
Şans oyunu makineleri ele geçirildi
Şans oyunu makineleri ele geçirildi
Bingöl'de polis ekiplerinin umuma açık iş yerlerinde yaptığı aramada 10 adet Sigaramatik ve Şans Oyunu Makinası ele geçirildi.
06.12.2019
16:30
Kar temizleme çalışması devam ediyor
Kar temizleme çalışması devam ediyor
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde etkili olan yağışlardan sonra kar temizleme çalışması aralıksız bir şekilde devam ediyor.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir