Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
16 Ekim 2021 Cumartesi
20 °C Güneşli

AK Parti: Gençler giderek bizden uzaklaşıyor

MYK üyeleri; ' Gençlerle ilgili bir açılım yapamadık. Giderek bizden uzaklaşıyorlar' görüşünü dile getirdi, 2023'e yönelik herkesi kucaklayacak politikalar geliştirilmesini istedi.

30 HAZİRAN 2019 PAZAR 17:28
7
3604
15
AA aa
AK Parti: Gençler giderek bizden uzaklaşıyor

AK Parti'nin İstanbul seçimlerini değerlendirmek için hafta başında yapılan MYK toplantısında ilginç tartışmaların yaşandığı öğrenildi. Bazı MYK üyeleri, AK Parti'nin 'İstişare kültüründen' uzaklaştığını, bu nedenle istenmeyen sonuçlarla karşı karşıya kalındığını dile getirdi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığındaki MYK'da 10 civarındaki parti yöneticisinin söz alarak İstanbul seçimlerini değerlendirdiği öğrenildi. Edinilen bilgilere göre toplantıda, bazı MYK üyeleri 31 Mart seçimleri öncesinde başlayan yanlış adımların, seçimlerin iptal edilmesi girişimi ile devam ettiğini, tüm bunların 23 Haziran'da seçimlerin kaybedilmesine yol açtığını dile getirdi.

'SONUÇ ORTADA' YORUMU

Bazı MYK üyeleri, son dönemde alınan önemli kararların yetkili kurulların gündemine gelmediğini, MYK ve MKYK'nın devre dışı bırakıldığını 'Dar bir kadro tarafından' alınan kararların uygulamaya konulduğunu savundu. "Seçimin iptal başvurusu konusunda 8-9 MYK üyesi olarak doğru olmayacağı görüşündeydik. Ama bu konu MYK'da kararlaştırılmadan, hemen adım atıldı. Sonuç ortada" değerlendirmesini yapan bir MYK üyesine Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın tepki gösterdiği belirtildi. Erdoğan'ın "Bunu nasıl söylersiniz, istişare etmediğimi söylemek bana hakaret olur, haksızlık olur. Bizi diğer partilerden ayıran en önemli şey istişaredir" dediği öğrenildi.

"MEDYA TROLLERİ"

MYK toplantısında, birçok parti yöneticisinin, özellikle sosyal medyadaki 'trollerin' paylaşımlarının ve AK Parti'ye yakın olan televizyonlar ve gazetelerin, partiye yarardan çok zarar getirdiğine vurgu yaptıkları ifade edildi. Bu seçimlerdeki oy kaybında sosyal medya trolleri ile AK Parti'ye yakın medyanın da etkili olduğu görüşü savunuldu. Erdoğan, bu eleştiriye karşılık "Onların ne dediği değil, bizim açıklamalarımız bizi bağlar. Kimse AK Parti adına konuşamaz. Konuşacaklar belli" değerlendirmesini yaptı.

ÖZELLİKLE ÖĞRENCİLERE ÇOK DESTEK VERDİK...

Toplantıda, bazı MYK üyeleri özellikle genç seçmenlerden oy alamadıklarını belirterek "Gençlerle ilgili bir açılım yapamadık. Giderek bizden uzaklaşıyorlar" görüşünü dile getirdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ve bazı MYK üyelerinin ise bu görüşe itiraz ettiği, geçmişte gençlere getirilen üniversite harcının kaldırılması, öğrenci kredisi ve doktora öğrencilerine verilen burs miktarının artırılması gibi uygulamaların hatırlatıldığı öğrenildi. MYK üyelerinden bazıları da EYT'lilerle ilgili algının yönetilemediğini, bu konuda yapılan açıklamaların EYT'lileri kızdırdığı ve küstürdüğünü söyledi.

2023 SEÇİMLERİ İÇİN KUCAKLAYICI OLMALIYIZ

AK Parti'nin bir süredir 'negatif bir söylem' kullandığını gündeme getiren bir MYK üyesi ise "Bu tavırdan hemen vazgeçmeliyiz. Kutuplaştırmadan uzaklaşmalıyız. Yeni sistemle birlikte ittifaklar artık zorunlu hale geldi. Tek başına partiler sonuç alamıyor. Bu nedenle herkesi kucaklayacak bir söylemimiz ve politikamız olmalı. Kutuplaştırıcı dilen uzaklaşmalıyız. Aksi halde 2023'e giderken, çok daha farklı olumsuzluklarla karşılaşabiliriz" diye konuştu.

 

Kaynak: Türkiye Gazetesi

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46218)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 16:37
yalan dolanla insanları kandırıyorsunuz verdiğiniz sözleri tutmuyorsunuz sonucu nasıl bekliyorsunuz bari yaptığınız hataları düzeltin
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46216)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 15:54
60 yaş üstü 10 seneye toprak oldugunda baraji geçemeyecek bir parti
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46207)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 12:41
Ya ömrünüzde bir defa dogru konusun deyinki caldik cirptik hirsizlik hat sayfada torpil haksizlik ayni sekilde memleketi batirdik Halk cevabimizi Verdi bu kadar
Nereye kadar bu saltanat
Beğendim (16) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46278)
02 Temmuz 2019 Salı 19:54
@Misafir Kullanıcı Kendi kendini kandirma yazik gecligine
Bu memlekete toprili olmadigi icin ise giremeyen milyonlarca kardesim var
Nerde senin ak saltanat pesinde
Bingölün hali neyse memlekete ayni durumda
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46276)
02 Temmuz 2019 Salı 15:58
@Misafir Kullanıcı Yenilen bi parti yok, halen tek başına yüzde 50 ye yakın oy alan bir parti var.
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46275)
02 Temmuz 2019 Salı 15:51
@Misafir Kullanıcı Hangi filistin kurtuldu Aktroll? Kuduş israil işgalinde mescidi aksann üzerine kursunlar yağyor fikistin kurtulmuş senin ak dediğin partinin başndaki zat yahudi cesaret ödülünü iade etsin ondan sonra mazlum Filistinin adnı ağzna al
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46213)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 13:14
@Misafir Kullanıcı Arkadaşlar böyle yorum yazarak dış güçlerin ekmeğine yağ sürüyouz.dış güçlere ragmen yine ak dava ayakta iyi duruyor.ak dava ile filistin kurtuldu dünya sustu zulm bitti.ak dava ile bingöl hizmete doydu
Beğendim (2) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46203)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 10:13
Anlaşılan padişah hala olayın farkında değil hala hatalarını görmemekte ısrarcı
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46202)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 10:07
İnsanların aklı ile alay eden yandaş medya artık vatandaş bunu tutmuyor lütfen partimizdenn uzak durun.
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46200)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 09:37
gencler de ne oldugunu anladım malı calandan hayır gelmez....
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46196)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 08:57
uzaklaşmamaları için sebepleri yazsan kitap olur. Yorumların hepsi neden uzaklaştığını bir kaç ifadeyle iyi anlatmıyor mu?
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46194)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 08:33
AKP DAVA PARTİSİNDEN ÇIKIP MENFAAT ÇIKAR PARTİSİNE DÖNDÜĞÜ İÇİN KAYBEDİYOR.
Beğendim (18) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46190)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 07:41
Sade troller ve medyamı bak aşağıya size yasayım.
1- Yolsuzluk 2-Liyakatsizlik 3-Adam kayırma 4- Feto terör örgütünden kalan okullar ve yurtların devlete değil kendine yakın dernek ve vakıflara bedelsiz verme 5- Sendikacıların, derneklerin STK ların Feto gibi devlete sızmaları 6-Liyakatsiz tecrübesiz ancak sadece imam hatipli oldukları için idareciliğe getirilmeleri 7- Parti teşkilatlarının memleketi değil ceplerini düşünmeleri vesaire vesaire işti bunlar ak partinin çöküşünü hızlandırıyor
Beğendim (18) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46188)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 02:25
Diplomali işsizler ordusu ateş topu gibi büyüyerek geliyor ..bir çözüm bulmazlarsa o ateş herkesi herseyi yakar
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
16.10.2021
10:37
Benzin ve motorine zam
Benzin ve motorine zam
Bu gece yarısından itibaren geçerli olacak şekilde benzine 14, motorine 41 kuruş zam yapıldı.
16.10.2021
10:36
Kimlik kartlarında yeni dönem! Vatandaşa kolaylık sağlayacak!
Kimlik kartlarında yeni dönem! Vatandaşa kolaylık sağlayacak!
Kimlik karlarıyla ilgili bir son dakika gelişmesi yaşandı. Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Ömer Fatih Sayan, vatandaşlara kolaylık sağlayacak yeni düzenlemeyi duyurdu.
16.10.2021
10:35
Suudi Arabistan duyurdu! Tam kapasite ibadete açılıyor
Suudi Arabistan duyurdu! Tam kapasite ibadete açılıyor
Suudi Arabistan, koronavirüs kısıtlamalarını hafifletme adımlarının bir parçası olarak Mescid-i Haram ve Mescid-i Nebevi'nin tam kapasiteyle ibadete açılmasına izin vereceğini duyurdu.
15.10.2021
17:46
Bingöl`de tuzaklamış EYP imha edildi
Bingöl'de tuzaklamış EYP imha edildi
Bingöl'de toprağa gömülü vaziyette metal teneke içerisinde 5 kilo plastik El Yapımı Patlayıcı madde (EYP), jandarma ekiplerince imha edildi.
15.10.2021
17:45
Vali Kadir Ekinci`nin `Mevlid Kandili` Mesajı
Vali Kadir Ekinci'nin 'Mevlid Kandili' Mesajı
Bingöl Valisi Kadir Ekinci, Mevlid kandili nedeniyle bir mesaj yayımladı. Vali Ekinci mesajında: 'Peygamber efendimizi anma ve anlama vesilesiyle kendimize dönük muhasebeler de yapmalıyız. Maneviyatımızı, birlik ve berberliğimizi, yardımlaşma ve dayanışmamızı risalet kurumu ve evrensel örneklik dolayımında yeniden gözden geçirmeliyiz.'
15.10.2021
17:05
`Engelli Tuvaletinin Olmayışı Yerel Yönetimlerin Eksikliğidir`
'Engelli Tuvaletinin Olmayışı Yerel Yönetimlerin Eksikliğidir'
Altı Nokta Körler Derneği Bingöl Şube Başkanı Mücahit Korkutata: 'Bingöl'de engelli tuvaletinin olmayışı bizim değil yerel yönetimlerin eksikliğidir.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir