Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Yağmur

AK Parti: Gençler giderek bizden uzaklaşıyor | HABER YORUMLARI

MYK üyeleri; ' Gençlerle ilgili bir açılım yapamadık. Giderek bizden uzaklaşıyorlar' görüşünü dile getirdi, 2023'e yönelik herkesi kucaklayacak politikalar geliştirilmesini istedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46218)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 16:37
yalan dolanla insanları kandırıyorsunuz verdiğiniz sözleri tutmuyorsunuz sonucu nasıl bekliyorsunuz bari yaptığınız hataları düzeltin
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46216)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 15:54
60 yaş üstü 10 seneye toprak oldugunda baraji geçemeyecek bir parti
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46207)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 12:41
Ya ömrünüzde bir defa dogru konusun deyinki caldik cirptik hirsizlik hat sayfada torpil haksizlik ayni sekilde memleketi batirdik Halk cevabimizi Verdi bu kadar
Nereye kadar bu saltanat
Beğendim (16) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46278)
02 Temmuz 2019 Salı 19:54
@Misafir Kullanıcı Kendi kendini kandirma yazik gecligine
Bu memlekete toprili olmadigi icin ise giremeyen milyonlarca kardesim var
Nerde senin ak saltanat pesinde
Bingölün hali neyse memlekete ayni durumda
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46276)
02 Temmuz 2019 Salı 15:58
@Misafir Kullanıcı Yenilen bi parti yok, halen tek başına yüzde 50 ye yakın oy alan bir parti var.
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46275)
02 Temmuz 2019 Salı 15:51
@Misafir Kullanıcı Hangi filistin kurtuldu Aktroll? Kuduş israil işgalinde mescidi aksann üzerine kursunlar yağyor fikistin kurtulmuş senin ak dediğin partinin başndaki zat yahudi cesaret ödülünü iade etsin ondan sonra mazlum Filistinin adnı ağzna al
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46213)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 13:14
@Misafir Kullanıcı Arkadaşlar böyle yorum yazarak dış güçlerin ekmeğine yağ sürüyouz.dış güçlere ragmen yine ak dava ayakta iyi duruyor.ak dava ile filistin kurtuldu dünya sustu zulm bitti.ak dava ile bingöl hizmete doydu
Beğendim (2) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46203)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 10:13
Anlaşılan padişah hala olayın farkında değil hala hatalarını görmemekte ısrarcı
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46202)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 10:07
İnsanların aklı ile alay eden yandaş medya artık vatandaş bunu tutmuyor lütfen partimizdenn uzak durun.
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46200)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 09:37
gencler de ne oldugunu anladım malı calandan hayır gelmez....
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46196)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 08:57
uzaklaşmamaları için sebepleri yazsan kitap olur. Yorumların hepsi neden uzaklaştığını bir kaç ifadeyle iyi anlatmıyor mu?
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46194)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 08:33
AKP DAVA PARTİSİNDEN ÇIKIP MENFAAT ÇIKAR PARTİSİNE DÖNDÜĞÜ İÇİN KAYBEDİYOR.
Beğendim (18) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46190)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 07:41
Sade troller ve medyamı bak aşağıya size yasayım.
1- Yolsuzluk 2-Liyakatsizlik 3-Adam kayırma 4- Feto terör örgütünden kalan okullar ve yurtların devlete değil kendine yakın dernek ve vakıflara bedelsiz verme 5- Sendikacıların, derneklerin STK ların Feto gibi devlete sızmaları 6-Liyakatsiz tecrübesiz ancak sadece imam hatipli oldukları için idareciliğe getirilmeleri 7- Parti teşkilatlarının memleketi değil ceplerini düşünmeleri vesaire vesaire işti bunlar ak partinin çöküşünü hızlandırıyor
Beğendim (18) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46188)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 02:25
Diplomali işsizler ordusu ateş topu gibi büyüyerek geliyor ..bir çözüm bulmazlarsa o ateş herkesi herseyi yakar
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.
08.11.2021
13:09
Erdoğan`dan Lütfü Türkkan tepkisi!
Erdoğan'dan Lütfü Türkkan tepkisi!
İYİ Parti Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan'a bir tepki de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan geldi. Erdoğan, 'Türkkan'a gereken cevabı milletçe vermemiz gerekir' diye konuştu.
08.11.2021
12:52
Lütfi Türkkan`ın vekilliğinin düşürülmesi için 3 seçenek masada!
Lütfi Türkkan'ın vekilliğinin düşürülmesi için 3 seçenek masada!
Bingöl'de tartıştığı şehit yakınına küfür eden Lütfü Türkkan, Meral Akşener'in talebiyle İYİ Parti Grup Başkanvekilliği görevinden istifa etti. İYİ Parti TBMM Grubu bugün saat 14.00'te toplanıyor yeni isim seçilecek. Hükümet kanadı ise Türkkan'ın vekilliğinin düşürülmesini isteyecek.
23.09.2021
09:53
İklim Anlaşması için 9 başlıkta 81 maddelik eylem