Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
10 °C Çok bulutlu

AK Parti: Gençler giderek bizden uzaklaşıyor | HABER YORUMLARI

MYK üyeleri; ' Gençlerle ilgili bir açılım yapamadık. Giderek bizden uzaklaşıyorlar' görüşünü dile getirdi, 2023'e yönelik herkesi kucaklayacak politikalar geliştirilmesini istedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46183)
01 Temmuz 2019 Pazartesi 00:41
Gençler okey de batak da pab ci de kahvede cafe de kısacası gençler işsiz...
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46181)
30 Haziran 2019 Pazar 23:08
Gençler istihdam istiyor sizler istahdam olacak alanları engelliyorsunuz kendi çıkarlarınız için buna örnek çevreyolu imarıdır
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46174)
30 Haziran 2019 Pazar 21:03
Tabii uzaklasacaklar en küçük is kur alımlarında dahi torpil oluyor gerisini siz düşünün.
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46172)
30 Haziran 2019 Pazar 20:39
Doğru tespitler.Partinin içindeki asalaklar, çıkarcılar, cebini düşünenler, dava adamı olmayanlar, partinin vizyonuna ve misyonuna uymayanlar velhasıl- ı kelam ne kadar işe yaramaz kişi varsa tespit adilip ayıklanmalıdır.Birleştirici ve bütünleştirici bir dil kullanılmalı.Milletvekilleri, belediye başkanları ve il başkanlar halkla iç içe olalmalı , halkın sesine kulak vermelidir.Ekonomi çok süratli bir şekilde düzeltilmeli.Lütfen o eski günlere dönmek istemiyoruz.Belediyelerin tek amacı hizmet olmalı.Adamcılık hiçbir şekilde olmamalı.Genelde ve özelde bunlara uyulmalı.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46171)
30 Haziran 2019 Pazar 20:21
Bence AKP nin , Süresi Doldu.
Beğendim (10) Beğenmedim (2)Cevapla
09.11.2021
14:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan`ın masasındaki anket!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anket!
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, katıldığı televizyon programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın masasındaki anketi paylaştı. Ankete göre; AK Parti yüzde 38,5'le ilk sırada yer alırken CHP yüzde 25,3, İYİ Parti de yüzde 12,1 oy alıyor. Cumhur İttifakı'nın iki ortağı AK Parti ve MHP'nin toplam oy oranı ise 48,4 oldu.
08.11.2021
18:40
Akşener`den, Lütfü Türkkan`ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
Akşener'den, Lütfü Türkkan'ın şehit yakınına küfretmesine ilk tepki
İYİ Parti lideri Meral Akşener, Lütfü Türkkan'ın şehit yakını Tahir Gümren'e ettiği küfürle ilgili ilk tepkisini verdi.
08.11.2021
18:20
Akşener`den `öfkenize mağlup olmayın` talimatı
Akşener'den 'öfkenize mağlup olmayın' talimatı
Lütfü Türkkan'ın istifa etmesinin ardından İYİ Parti'nin yeni başkanvekili Erhan Usta oldu. Şehit ağabeyine küfür skandalıyla gündeme oturan ve istifa etmek zorunda kalan Lütfü Türkkan'ın yerine geçtiğimiz yıl MHP'den ihraç edilen ve İYİ Parti'ye geçen Erhan Usta getirildi. Toplantıda Genel Başkan Meral Akşener partililere ültimatom verdi.
08.11.2021
13:13
Ağıralioğlu: `Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor`
Ağıralioğlu: 'Biz geri çekiyoruz onlar yükseltiyor'
İYİ Partili Lütfü Türkkan'ın şehit abisine ettiği ağır küfürün ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'den gelen eleştirilere İYİ Parti'den yeni bir tartışma başlatacak cevap geldi. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Yavuz Ağıralioğlu, 'Biz hata yapanları geri çekebiliyoruz, AK Parti makamında yükseltiyor' dedi.
08.11.2021
13:09
Erdoğan`dan Lütfü Türkkan tepkisi!
Erdoğan'dan Lütfü Türkkan tepkisi!
İYİ Parti Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan'a bir tepki de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan geldi. Erdoğan, 'Türkkan'a gereken cevabı milletçe vermemiz gerekir' diye konuştu.
08.11.2021
12:52
Lütfi Türkkan`ın vekilliğinin düşürülmesi için 3 seçenek masada!
Lütfi Türkkan'ın vekilliğinin düşürülmesi için 3 seçenek masada!
Bingöl'de tartıştığı şehit yakınına küfür eden Lütfü Türkkan, Meral Akşener'in talebiyle İYİ Parti Grup Başkanvekilliği görevinden istifa etti. İYİ Parti TBMM Grubu bugün saat 14.00'te toplanıyor yeni isim seçilecek. Hükümet kanadı ise Türkkan'ın vekilliğinin düşürülmesini isteyecek.
23.09.2021
09:53
İklim Anlaşması için 9 başlıkta 81 maddelik eylem
İklim Anlaşması için 9 başlıkta 81 maddelik eylem
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Meclis'e sunulacağını açıkladığı Paris İklim Anlaşması için Türkiye, 9 başlıkta 81 maddelik eylem planı hazırladı.