5 Haziran Dünya Çevre Günü münasebetiyle İl Çevre ve Orman MüdürlüÄŸü tarafından düzenlenen program kapsamında dün Çevre ve Orman İl Müdürü Bedrettin TaÅŸkesen ve beraberindekiler sabah saat 09.30'da Vali Vekili Vedat Yılmazı ve Belediye BaÅŸkan Vekili İbrahim Gürsoy'u makamında ziyaret ettiler. |