Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ekim 2020 Salı
15 °C Parçalı bulutlu

'Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan yorulmayız'

Tahrip edilen parkların onarılma çalışmalarının devam ettiğini belirten Bingöl Belediyesi: 'Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan, yenilemekten yorulmayız' açıklamasını yaptı.

16 EKİM 2020 CUMA 17:35
11
1644
13
AA aa
`Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan yorulmayız`

Bingöl'de kimliği belirsiz kişi veya kişilerce zarar gören parklar, belediye ekiplerince onarılmaya devam ediyor.

Kent merkezindeki onarımlarını sürdüren belediye, “Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan, yenilemekten yorulmayız” açıklamasını yaptı.

Bingöl Belediyesi tarafından yapılan açıklamanın devamında, “Doğayı bekçi değil sevgi korur. Bu iç acıtan görüntüler ilimizdeki parklardan. Bakımını üstlenmek, temiz tutmak bizim işimiz olsa da ortak yaşam alanları ve temiz bir çevrede yaşamanın koşulu kirletmemek, zarar vermemektir. İnsana yakışan da budur. Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan, yenilemekten yorulmayız. Çocuklar hep gülümsesin,  aileler keyifle güven içerisinde vakit geçirebilsin diye park ve yeşil alanlarımızın bakım ve onarımlarını hız kesmeden sürdürüyoruz” denildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63442)
19 Ekim 2020 Pazartesi 10:24
O oturakları kıran vandalların da ana baba kardeşleri o oturakları kullanıyor.Cenabı allah oturakları kıran elleri kırsın inşallah.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63383)
18 Ekim 2020 Pazar 09:38
Ben görürsem video çekip paylaşacam artık gerisi mahkeme de
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63369)
17 Ekim 2020 Cumartesi 20:08
Parka zarar verenlere , verdikleri zarar ödetilmelidir.Çünkü bu parklar bizlerin parası ile yapılıyor. Özellikle gençler zarar veriyor, ancak ailelerine sorarsanız bize kul hakkı ile ilgili ders vermeye kalkarlar.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63363)
17 Ekim 2020 Cumartesi 08:57
Bazı kendini bilmezler ısınmak için tahtaları söküp yakıyorlar.Bilmiyorum hangi akla hizmet ediyorlar.
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63386)
18 Ekim 2020 Pazar 17:46
@Misafir Kullanıcı Malesef, bu ülkede sahiplenme ve aidiyet duygusu yok. insanlar sınırsızca istemeyi biliyor ancak fedakarlık ve sahiplenme noktasında büyük sorunlar var. Yani bu ülkenin, üzerine inşa edildiği kuruluş felsefesi ve temel ilkeleriyle toplumun her kesiminin sorunları var. ve tabi siyasi bölünmüşlükler de eklenince, insanlar sahiplenip düzeltmekten, çözüm önerilerinde bulunup sorunların çözümüne katkıda bulunmaktan ziyade, zarar verip yıkmayı, kırıp dökmeyi seçiyor malesef.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63372)
17 Ekim 2020 Cumartesi 20:39
@Misafir Kullanıcı Bence hiçbir akla hizmet ettikleri yok bu rezilligi yapanların bu sorun toplumun her kesiminden insanlarda var sadece belli bazı kesimlere mal etmek çok büyük yanlıs olur ver sorunun temelinden uzaklaştırır bizleri. Asıl biz toplum olarak neden gerek kamusal alanlarda gerek parklarımız gibi sosyal alanlarımızda kendi şahsi malımıza mülkümüze verdiğimiz değeri vermekten kendimizi alıkoyuyoruz toplum olarak neden bunca emeği kendimizin gibi sahiplenmiyoruz bunun sebebini sosyologlarla bu işin ehli insanlarla enine boyuna araştırılarak insanlar bilinçlendirilmeli.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63359)
17 Ekim 2020 Cumartesi 06:10
Geçen gün bir yerdeyim küçük çocuklar parka zarar veriyor aileleride orda gölgede oyunmuş gibi seyrediyor ağaç yaşken eğilir eğitim şart
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63352)
17 Ekim 2020 Cumartesi 00:23
Yeni mahalle ve mirzanda insnlara park çok görülmekte tek bir park dahi yok yazıklar olsun. Bu ayrımcılık ne zaman bitecek be müslümanlar yazık gerçekten
Beğendim (5) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63443)
19 Ekim 2020 Pazartesi 10:26
@Misafir Kullanıcı Su deposunda bulunan bütün oturaklar kırılmış aslında belediye mirzan mahallesi sakinleri faydalansın diye yapmıştı.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63351)
17 Ekim 2020 Cumartesi 00:21
Bunlar kamu malına zarar vermekten hakim karşısına çıkmalı bu yasada suçtur neden gereğini yapmıyorsunuz
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63349)
16 Ekim 2020 Cuma 23:41
Buraları gören kamera koyun. Yapanları halık ve devletin malına zarardan içeri atın, içeride çürüsünler.
Beğendim (14) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63348)
16 Ekim 2020 Cuma 23:35
Yazık belediyenin malı halkın malıdır..kendimden utanıyorum resmen böyle insanlar yüzünden..
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63347)
16 Ekim 2020 Cuma 23:31
Keşke insan olabilmeyi deneseler bu mahluklar..
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
20.10.2020
17:00
Berdibek: `Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset`
Berdibek: 'Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset'
'Bingöl halkı kadirşinastır. Düğününde, taziyesinde, hastalığında yanında görmek istiyor, bu hassasiyeti göstermenizi bekliyor. Bir uzun yol şoförü misalidir siyaset. Bazen lastik patlar, bazen arıza yapar aracınız. Nihayetinde taşıdığınız yükün kıymetini biliyorsanız, temkinli ve dikkatli olursunuz. Bizler de bu tecrübelerle yolumuza devam ediyor, hizmet üretimi için çabamızı sürdürüyoruz. Bu yolda tek derdimiz var, halkın gönlünde ilelebet yer almak..'
20.10.2020
16:40
Millet bahçesinde ilk kazı!
Millet bahçesinde ilk kazı!
Genç Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve Bingöl tarihinin en önemli projeleri arasında gösterilen Millet Bahçesi projesinde ilk kazma vuruldu. Çalışmaların aralıksız sürdürüleceği ve projenin 2021 yılının Haziran ayı içerisinde tamamlanacağı öğrenildi.
20.10.2020
16:39
`İş hanını geri almak 26 milyon TL`ye mal oldu!`
'İş hanını geri almak 26 milyon TL'ye mal oldu!'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun yanıtlaması üzerine verdiği önergede: 'AKP'li Bingöl Belediyesi'nin bir önceki dönem parti yönetiminin, 5 milyon 656 bin TL ihale bedeli ile sattığı belediyeye ait iş hanını geri alması 26 milyon TL'ye mal olmuştur' dedi.
20.10.2020
16:38
Bal, Edirne`ye atandı
Bal, Edirne'ye atandı
Bingöl İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Meltem Bal, Edirne İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğüne atandı.
20.10.2020
16:37
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
19 Sivil Şehit Dualarla Anıldı
Bingöl'de 18 yıl önce bugün bir mezrada teröristler tarafından şehit edilen 19 sivil dualarla anıldı.
20.10.2020
16:36
`İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti`
'İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti'
20 Ekim 1992 yılında Bingöl'ün Solhan ilçesindeki olayın unutulmadığını aktaran Kızılboğa: 'Terör, ülkemizde uzun yıllar boyunca kan döktü. İnsanlarımız, bu lanet yüzünden çok büyük acılar çekti ve çekmeye devam ediyor.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir