Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Mayıs 2021 Salı
25 °C Kısmen güneşli

'Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan yorulmayız'

Tahrip edilen parkların onarılma çalışmalarının devam ettiğini belirten Bingöl Belediyesi: 'Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan, yenilemekten yorulmayız' açıklamasını yaptı.

16 EKİM 2020 CUMA 17:35
12
2314
13
AA aa
`Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan yorulmayız`

Bingöl'de kimliği belirsiz kişi veya kişilerce zarar gören parklar, belediye ekiplerince onarılmaya devam ediyor.

Kent merkezindeki onarımlarını sürdüren belediye, “Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan, yenilemekten yorulmayız” açıklamasını yaptı.

Bingöl Belediyesi tarafından yapılan açıklamanın devamında, “Doğayı bekçi değil sevgi korur. Bu iç acıtan görüntüler ilimizdeki parklardan. Bakımını üstlenmek, temiz tutmak bizim işimiz olsa da ortak yaşam alanları ve temiz bir çevrede yaşamanın koşulu kirletmemek, zarar vermemektir. İnsana yakışan da budur. Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan, yenilemekten yorulmayız. Çocuklar hep gülümsesin,  aileler keyifle güven içerisinde vakit geçirebilsin diye park ve yeşil alanlarımızın bakım ve onarımlarını hız kesmeden sürdürüyoruz” denildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63442)
19 Ekim 2020 Pazartesi 10:24
O oturakları kıran vandalların da ana baba kardeşleri o oturakları kullanıyor.Cenabı allah oturakları kıran elleri kırsın inşallah.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63383)
18 Ekim 2020 Pazar 09:38
Ben görürsem video çekip paylaşacam artık gerisi mahkeme de
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63369)
17 Ekim 2020 Cumartesi 20:08
Parka zarar verenlere , verdikleri zarar ödetilmelidir.Çünkü bu parklar bizlerin parası ile yapılıyor. Özellikle gençler zarar veriyor, ancak ailelerine sorarsanız bize kul hakkı ile ilgili ders vermeye kalkarlar.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63363)
17 Ekim 2020 Cumartesi 08:57
Bazı kendini bilmezler ısınmak için tahtaları söküp yakıyorlar.Bilmiyorum hangi akla hizmet ediyorlar.
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63386)
18 Ekim 2020 Pazar 17:46
@Misafir Kullanıcı Malesef, bu ülkede sahiplenme ve aidiyet duygusu yok. insanlar sınırsızca istemeyi biliyor ancak fedakarlık ve sahiplenme noktasında büyük sorunlar var. Yani bu ülkenin, üzerine inşa edildiği kuruluş felsefesi ve temel ilkeleriyle toplumun her kesiminin sorunları var. ve tabi siyasi bölünmüşlükler de eklenince, insanlar sahiplenip düzeltmekten, çözüm önerilerinde bulunup sorunların çözümüne katkıda bulunmaktan ziyade, zarar verip yıkmayı, kırıp dökmeyi seçiyor malesef.
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63372)
17 Ekim 2020 Cumartesi 20:39
@Misafir Kullanıcı Bence hiçbir akla hizmet ettikleri yok bu rezilligi yapanların bu sorun toplumun her kesiminden insanlarda var sadece belli bazı kesimlere mal etmek çok büyük yanlıs olur ver sorunun temelinden uzaklaştırır bizleri. Asıl biz toplum olarak neden gerek kamusal alanlarda gerek parklarımız gibi sosyal alanlarımızda kendi şahsi malımıza mülkümüze verdiğimiz değeri vermekten kendimizi alıkoyuyoruz toplum olarak neden bunca emeği kendimizin gibi sahiplenmiyoruz bunun sebebini sosyologlarla bu işin ehli insanlarla enine boyuna araştırılarak insanlar bilinçlendirilmeli.
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63359)
17 Ekim 2020 Cumartesi 06:10
Geçen gün bir yerdeyim küçük çocuklar parka zarar veriyor aileleride orda gölgede oyunmuş gibi seyrediyor ağaç yaşken eğilir eğitim şart
Beğendim (14) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63352)
17 Ekim 2020 Cumartesi 00:23
Yeni mahalle ve mirzanda insnlara park çok görülmekte tek bir park dahi yok yazıklar olsun. Bu ayrımcılık ne zaman bitecek be müslümanlar yazık gerçekten
Beğendim (5) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63443)
19 Ekim 2020 Pazartesi 10:26
@Misafir Kullanıcı Su deposunda bulunan bütün oturaklar kırılmış aslında belediye mirzan mahallesi sakinleri faydalansın diye yapmıştı.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63351)
17 Ekim 2020 Cumartesi 00:21
Bunlar kamu malına zarar vermekten hakim karşısına çıkmalı bu yasada suçtur neden gereğini yapmıyorsunuz
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63349)
16 Ekim 2020 Cuma 23:41
Buraları gören kamera koyun. Yapanları halık ve devletin malına zarardan içeri atın, içeride çürüsünler.
Beğendim (15) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63348)
16 Ekim 2020 Cuma 23:35
Yazık belediyenin malı halkın malıdır..kendimden utanıyorum resmen böyle insanlar yüzünden..
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63347)
16 Ekim 2020 Cuma 23:31
Keşke insan olabilmeyi deneseler bu mahluklar..
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
18.05.2021
10:35
Türkiye`deki işsiz sayısı yılın ilk çeyreğinde yükseldi
Türkiye'deki işsiz sayısı yılın ilk çeyreğinde yükseldi
Türkiye İstatistik Kurumu 2021 yılı ilk çeyrek işsizlik rakamlarını açıkladı. Söz konusu dönemde Türkiye genelindeki işsiz sayısı bir önceki çeyreğe göre, 142 bin kişi artarak 4 milyon 118 bin kişi oldu.
18.05.2021
09:27
Normalleşme sürecinde yeni kritik eşik `Yüzde 50`
Normalleşme sürecinde yeni kritik eşik 'Yüzde 50'
Temmuz ayına kadar 30 milyon kişinin daha aşılanması halinde yüzde 50 oranına ulaşmak mümkün olacak. Nüfusun yüzde 50'sinin aşılanması bile vaka sayılarını ciddi oranda azaltıp, Covid-19'a bağlı ölüm sayılarını da tek haneli rakamlara düşürebilir. Doç. Dr. Muhammed Keskin 'Nüfusun yüzde 50'sinin aşılanmasıyla tamamen normalleşemesek de yurt dışı ve şehirlerarası kısıtlamalar kalkacak, turizm sezonu açılacak, okullar ve restoranlar tedbirli de olsa açık kalmaya devam edecektir.' dedi.
18.05.2021
09:27
İşte esnafa 5 bin TL hibe desteğinin ayrıntıları
İşte esnafa 5 bin TL hibe desteğinin ayrıntıları
1 Haziran sonrası atılacak normalleşme adımlarının ve esnafa bir dizi müjde içeren kararların belirleneceği toplantı sonrası Başkan Erdoğan ulusa sesleniyor.
18.05.2021
09:26
Kafe ve restoranlara Avrupa modeli: Bahçesi olan açılsın
Kafe ve restoranlara Avrupa modeli: Bahçesi olan açılsın
1 Haziran'a kadar sadece paket servisle açılmalarına izin verilen kafe ve restoranlar Avrupa modeli istiyor: Bahçesi olanlar açılsın, olmayanlar kaldırıma masa atsın.
17.05.2021
15:47
`Ödeme emirlerini durduracak mısınız?`
'Ödeme emirlerini durduracak mısınız?'
HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'ın yanıtlaması üzerine verdiği önergede, Diyanet Vakfı tarafından icraya verilen esnafı sordu: 'Diyanet Vakfına bağlı iş yerlerine mahkeme kararı ile yapılan ödeme emirlerini durduracak mısınız?'
17.05.2021
15:46
17 gün sonra siftah yaptılar!
17 gün sonra siftah yaptılar!
Bingöl'de tam kapanma sürecinin bitmesi ve kademeli normalleşme sürecinin başlamasıyla cadde ve sokaklarda yoğunluk oluşurken, 17 gün sonra da birçok esnaf işyeri açtı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir