Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
24 Ekim 2020 Cumartesi
26 °C Güneşli

'Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan yorulmayız' | HABER YORUMLARI

Tahrip edilen parkların onarılma çalışmalarının devam ettiğini belirten Bingöl Belediyesi: 'Vandallar kırıp dökse de biz çalışmaktan, yenilemekten yorulmayız' açıklamasını yaptı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63442)
19 Ekim 2020 Pazartesi 10:24
O oturakları kıran vandalların da ana baba kardeşleri o oturakları kullanıyor.Cenabı allah oturakları kıran elleri kırsın inşallah.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63383)
18 Ekim 2020 Pazar 09:38
Ben görürsem video çekip paylaşacam artık gerisi mahkeme de
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63369)
17 Ekim 2020 Cumartesi 20:08
Parka zarar verenlere , verdikleri zarar ödetilmelidir.Çünkü bu parklar bizlerin parası ile yapılıyor. Özellikle gençler zarar veriyor, ancak ailelerine sorarsanız bize kul hakkı ile ilgili ders vermeye kalkarlar.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63363)
17 Ekim 2020 Cumartesi 08:57
Bazı kendini bilmezler ısınmak için tahtaları söküp yakıyorlar.Bilmiyorum hangi akla hizmet ediyorlar.
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63386)
18 Ekim 2020 Pazar 17:46
@Misafir Kullanıcı Malesef, bu ülkede sahiplenme ve aidiyet duygusu yok. insanlar sınırsızca istemeyi biliyor ancak fedakarlık ve sahiplenme noktasında büyük sorunlar var. Yani bu ülkenin, üzerine inşa edildiği kuruluş felsefesi ve temel ilkeleriyle toplumun her kesiminin sorunları var. ve tabi siyasi bölünmüşlükler de eklenince, insanlar sahiplenip düzeltmekten, çözüm önerilerinde bulunup sorunların çözümüne katkıda bulunmaktan ziyade, zarar verip yıkmayı, kırıp dökmeyi seçiyor malesef.
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63372)
17 Ekim 2020 Cumartesi 20:39
@Misafir Kullanıcı Bence hiçbir akla hizmet ettikleri yok bu rezilligi yapanların bu sorun toplumun her kesiminden insanlarda var sadece belli bazı kesimlere mal etmek çok büyük yanlıs olur ver sorunun temelinden uzaklaştırır bizleri. Asıl biz toplum olarak neden gerek kamusal alanlarda gerek parklarımız gibi sosyal alanlarımızda kendi şahsi malımıza mülkümüze verdiğimiz değeri vermekten kendimizi alıkoyuyoruz toplum olarak neden bunca emeği kendimizin gibi sahiplenmiyoruz bunun sebebini sosyologlarla bu işin ehli insanlarla enine boyuna araştırılarak insanlar bilinçlendirilmeli.
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63359)
17 Ekim 2020 Cumartesi 06:10
Geçen gün bir yerdeyim küçük çocuklar parka zarar veriyor aileleride orda gölgede oyunmuş gibi seyrediyor ağaç yaşken eğilir eğitim şart
Beğendim (14) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63352)
17 Ekim 2020 Cumartesi 00:23
Yeni mahalle ve mirzanda insnlara park çok görülmekte tek bir park dahi yok yazıklar olsun. Bu ayrımcılık ne zaman bitecek be müslümanlar yazık gerçekten
Beğendim (5) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63443)
19 Ekim 2020 Pazartesi 10:26
@Misafir Kullanıcı Su deposunda bulunan bütün oturaklar kırılmış aslında belediye mirzan mahallesi sakinleri faydalansın diye yapmıştı.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63351)
17 Ekim 2020 Cumartesi 00:21
Bunlar kamu malına zarar vermekten hakim karşısına çıkmalı bu yasada suçtur neden gereğini yapmıyorsunuz
Beğendim (12) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63349)
16 Ekim 2020 Cuma 23:41
Buraları gören kamera koyun. Yapanları halık ve devletin malına zarardan içeri atın, içeride çürüsünler.
Beğendim (15) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63348)
16 Ekim 2020 Cuma 23:35
Yazık belediyenin malı halkın malıdır..kendimden utanıyorum resmen böyle insanlar yüzünden..
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_63347)
16 Ekim 2020 Cuma 23:31
Keşke insan olabilmeyi deneseler bu mahluklar..
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
23.10.2020
17:37
`Başarı Ekip İşidir`
'Başarı Ekip İşidir'
İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Enes Üçgül: 'İl Özel İdaresi olarak amacımız, ilçelerden beldelere, köylerden mezralara, kısacası insanın yaşadığı her yere altyapı, üstyapı ve sosyal donatı alanında hizmet götürmek ve vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını karşılayarak mutluluklarına vesile olmaktır. Bunu da kaynakları doğru kullanarak yapıyor ve başarılı bir süreç ortaya koyuyoruz. Başarı ekip işidir diyoruz ve tüm ekip arkadaşlarımızla birlikte özverili bir mesai harcıyoruz'
23.10.2020
17:36
Aranan şahıs çatı katında yakalandı!
Aranan şahıs çatı katında yakalandı!
Bingöl Valiliği, 'Kişiyi Hürriyetinden Yoksun Kılma ve Çocuğun Nitelikli Cinsel İstismarı' suçlarından 19 yıl 9 ay 15 gün kesinleşmiş hapis cezası bulunan şahıs, gizlendiği evin çatı katında yakalandığını açıkladı.
23.10.2020
17:35
Covid-19 mu, mevsimsel grip mi?
Covid-19 mu, mevsimsel grip mi?
Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Serhat Ünal, vatandaşları mevsimsel grip veya Covid-19 ayrımını yapmaya uğraşmak yerine şikâyetlerinin artması halinde vakit kaybetmeden bir hekime başvurmaları konusunda uyardı.
23.10.2020
17:34
4 odalı sığınak imha edildi
4 odalı sığınak imha edildi
Bingöl'ün Genç ilçesi kırsalında jandarma tarafından yapılan operasyonda 4 odalı bir sığınak bulunarak imha edildi. Sığınakta 2 adet basma düzenekli el yapımı patlayıcı, 43 adet tüm ve çeşitli malzemeler ele geçirildi.
23.10.2020
17:33
Nüfus Müdürlüğü Pazar günü açık olacak
Nüfus Müdürlüğü Pazar günü açık olacak
Nüfus İl Müdürlüğü'nün 25 Ekim Pazar günü KPSS nedeniyle saat 07.00 ile 10.00 arasında açık olacağı bildirildi.
23.10.2020
17:32
`İslam`a ve İnsanlığa karşı sicilleri bozuktur!`
'İslam'a ve İnsanlığa karşı sicilleri bozuktur!'
HÜDA Par İl Başkan Yardımcısı Vahit Eser: 'Fransa'nın hem insanlığa hem de İslam'a karşı sicili çok bozuktur. Son iki asırda başta Cezayir olmak üzere Afrika'nın birçok ülkesinde İslam topraklarını işgal ve talan etmiş, yüzbinlerce Müslümanı katlederek soykırım uygulamıştır.'
23.10.2020
17:31
Yüzenadaları 30 bin kişi ziyaret etti
Yüzenadaları 30 bin kişi ziyaret etti
Solhan ilçesine bağlı Hazarşah köyü Aksakal mezrasındaki Turnalar Gölü'nde bulunan birbirinden bağımsız yüzen adalar, komşu illerden gelen ziyaretçilerin ilgi odağı oluyor. Koronavirüs salgınına rağmen yüzen adaları 9 ayda, 30 bin kişi ziyaret etti.
23.10.2020
17:30
Yılmaz, `SCO+` forumuna katıldı