Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
30 Temmuz 2021 Cuma
36 °C Kısmen güneşli

Varol'dan Bayram'a çok sert HDP çıkışı!

MHP İl Başkanı Varol, ESOB Başkanı Ali Bayram'ın CHP Milletvekillerinin ziyaretinde sarf ettiği sözlere sert çıktı: 'Bırakınız ülkücü olmayı vatan-millet sevdasının emaresi bile olsaydı asla bölücü terör örgütünün siyasi temsilcilerine oy vermek gibi bir düşüncesi olmazdı.'

13 HAZİRAN 2021 PAZAR 21:07
42
3254
22
AA aa
Varol`dan Bayram`a çok sert HDP çıkışı!

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Bingöl İl Başkanı Nurettin Varol, Bingöl Esnaf ve Sanatkârlar Odalar Birliği (ESOB) Başkanı Ali Bayram'ın CHP Milletvekillerinin Oda ziyaretinde hükumetin ekonomi politikalarını eleştirirken sarf ettiği “Ben ülkücü bir adamım MHP'ye oy vermem HDP'ye oy veririm, öyle bir hale geldik. ‘CHP ağzıyla konuşuyorsun' diyorlar, demek ki CHP doğru söylüyormuş. Sol bir dengedir. Şoför esnafı bende kayıtlı değil ticaret odasında kayıtlı” sözlerine sert bir eleştiriyle yanıt verdi!

“HDP'ye oy vermek askerimize kurşun sıkmaktan farklı değildir”

Pkk'nın, Türkiye Cumhuriyetini bölmek için kurulan bölücü terör örgütü olduğunu ve Türk-Kürt demeden bebekleri dahi katlettiğini vurgulayan MHP İl Başkanı Varol: “Terör örgütü, 5 binden fazla asker ve korucu şehit etmiştir. Bölücü terör örgütünün en son siyasi temsilcisi de HDP'dir. Topluma karşı sorumluluk hisseden her vatandaş, bölücü terör örgütünün siyasi uzantısına oy vermemelidir, oy vermeyi de düşünmemelidir. Verilen her oy askerimize, vatandaşımıza sıkılan bir kurşundan farklı değildir” dedi.

“Ülkücü MHP'de olur, MHP'de bulunmayan ülkücü değildir”

“Eski (!) de olsa bir ülkücünün ya da bir Türk milliyetçisinin HDP'ye oy verme düşüncesi asla düşünülemez” diyen Varol, Bayram'a yönelik sert eleştirilerini şu sözlerle sürdürdü:

“Adı geçen oda başkanında,  bırakınız ülkücü olmayı vatan-millet sevdasının emaresi bile olsaydı asla bölücü terör örgütünün siyasi temsilcilerine oy vermek gibi bir düşüncesi olmazdı.  Yaklaşık olarak 25 yıldır Milliyetçi Hareket Patisi'nde yönetici olarak görev yapmaktayım. Bingöl Esnaf Odası Başkanı Ali Bayram'ın bu 25yıllık süre içerisinde ne Partimiz ne de Ülkü Ocaklarımız ile bir münasebeti olmamıştır. Ülkücü olduğunu ifade eden şahsı camiamızın içinde görmedik. Buradan da kendisini uyarmak istiyorum. Camiamızın adını kullanarak HDPKK ya güzellemelerde bulunduğu takdirde Parti olarak her türlü yasal hakkımızı kullanacağımızın bilinmesini istiyoruz. Başbuğ Alpaslan Türkeş'in dediği gibi; ‘Ülkücü MHP'de olur, MHP'de bulunmayan ülkücü değildir. Gittiği yerin damgasını yer, oradaki genel başkanın görüşüne göre yaşar, oradaki genel başkanın görüşüne göre hareket eder. Onun ülkücülüğü kalmamıştır, bunu böyle bilmeliyiz.' Sözün kısası, ülkücülerin yeri, yönü bellidir. Milliyetçi-ülkücü hareketin lideri de Devlet Bahçeli'dir.”

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83923)
23 Haziran 2021 Çarşamba 08:25
Sayın Varol koltuk giderse başka ne var seni MHP li gösterecek, vatan için ne yaptın? Cesaretin varsa Sayın Bayrama sor bir de vatan için ne yaptın?
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83809)
15 Haziran 2021 Salı 17:45
Bingöl'ümüzün 4 gururundan biriyle cumhur ittifakının küçük ortağı arasında büyük çatırdama sesleri gelmeye başladı
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83801)
15 Haziran 2021 Salı 04:34
Senden bingöl halkının bir ferdi olarak ricam lütfen artık menfaat çıkar için yıllardır yapıştığın mhp il başkanlığı koltuğunu bırak çünkü geldiğin günden beri şahsın adına hiç bir başarın yok anca gündemde kalmak için sağa sola saldırıp laf yapıyorsun o partide aday olan değerli insanların başarılarını kendine mal ediyorsun kenara çekilde bi zahmet o koltuğu hakeden insanlar otursun sevilmiyorsunuz istenilmiyorsunuz yönetiminle beraber bir an önce toplu olarak istifa etmeniz memleketimiz için hayırlı olur artık genç dinamik kültürlü eğitimli aydın birikimli donanımlı bedel ödemiş istiyoruz
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83794)
14 Haziran 2021 Pazartesi 21:53
Ulkuculuk ne abi ya, sene 2021 hala kafa nerelerde.
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83793)
14 Haziran 2021 Pazartesi 21:51
Teror olmasa mhp tarihe karisirdi. Memlekete tek faydasi yok
Beğendim (10) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83786)
14 Haziran 2021 Pazartesi 18:39
para toplarken ülkücüydi prara mı vermedi acaba ülkücülük kiseninbabasknın tekelinde değil
Beğendim (12) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83784)
14 Haziran 2021 Pazartesi 16:13
Sizin yasiniz kadar Ali Bayramin bu ulkede ülkücü gecmisi bulunmakta. Ali Bayramin söylediklerini anlamadan tartmadan nereye dokundugunu bilmeden tek bir kelimeye takilmis kirli siyaset yapiyorsunuz. Ve bu sizlere yakismadi. Egerki Bingölde sayili insanlardan biri bunlari söylüyorsa donun bir yaptiklariniza bakin. Sadece koltukta oturup siyaset yapmak ulkuculuk degildir. Ali Bayramin genc yasindan beri bu memleket ve memleket esnafi icin yaptiklari arsivlerde kayitlidir. Bi araştırın derim. Partiyi tenzih ederim ama Sizin ne katkiniz oldu bir aciklayinda bilelim. Saygilarimla..
Beğendim (21) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83789)
14 Haziran 2021 Pazartesi 20:40
@Misafir Kullanıcı Ali Bayram Berdibek in düştüğü gaflete düşmüştür yazıklar olsun
Beğendim (7) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83776)
14 Haziran 2021 Pazartesi 15:30
bu adam ben siyasi kimliğimi bir kenara bırakıp, sivil toplum kuruluşu olarak bunu söylüyorum demeye getiriyor. yani şuan herkes bu düşünceye sizin tarafınızdan itiliyor diyor önüne geçin diyor size ama siz sırf gündem yaratmak için bu şekilde açıklama yapıyorsunuz. başkanın sözleri farklı yöne çekilip kesilip biçilmiştir. her zaman ki chp zihniyeti işte. sizde buna çok rahat düştünüz tebrikler.
Beğendim (14) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83775)
14 Haziran 2021 Pazartesi 14:42
Her bireyin oyu, kendi inisiyatifindedir. İsteyen istediği partiye oyunu verir. ekonomiyi nasıl düzeltiriz sayın varol esnaf ne halde, sahaya inmeye, esnafı, vatandaşı dinlemeye cesaretiniz varmı
Beğendim (21) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83774)
14 Haziran 2021 Pazartesi 13:46
Ali Bayram Yağmur nereye yağsa tarlasını oraya çekenlerdendir...
Beğendim (17) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83921)
23 Haziran 2021 Çarşamba 08:17
@Misafir Kullanıcı Oyle olsaydı varol la beraber ıslanırdı demi..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83807)
15 Haziran 2021 Salı 15:53
@Misafir Kullanıcı Ali Bayram kişisel oyunu ister HDP ye ister ABD ye verir bunda sorun yok fakat bir zümreyi temsil ediyorsan o zaman siyasi görüşünü açıklayamazsın. Ilk secimde esnafa faydalı işler yapan bir oda başkanı gelmesi dileğim ile.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
29.07.2021
17:08
Merkez Bankası`ndan büyüme ve enflasyon açıklaması
Merkez Bankası'ndan büyüme ve enflasyon açıklaması
TCMB Başkanı Şahap Kavcıoğlu, 'Veriler ikinci çeyrekte büyümenin baz etkisiyle oldukça yüksek oranda gerçekleşeceğine işaret ediyor' dedi. Öte yandan Merkez Bankası, yılsonu enflasyon tahminini yüzde 12,2'den yüzde 14,1'e çıkardı.
29.07.2021
17:07
Trafiğe ilk 6 ayda 607 bin aracın kaydı yapıldı
Trafiğe ilk 6 ayda 607 bin aracın kaydı yapıldı
Haziran ayında trafiğe kaydı yapılan taşıt sayısı bir önceki aya göre yüzde 35,7 arttı. Bu araçların yüzde 54,3'ünü ise otomobiller oluşturarak ilk sırada yer aldı.
29.07.2021
17:06
2 ayda litre fiyatı 5 TL zamlandı! Yeni indirim için ilk açıklama
2 ayda litre fiyatı 5 TL zamlandı! Yeni indirim için ilk açıklama
Ayçiçeği üretiminde dünyada yüzde 10, Türkiye'de ise yüzde 15'e yakın artış öngörülüyor. Litre başına market fiyatı sadece mayıstan temmuza kadar yeniden 5-6 lira zam gören ayçiçek yağında fiyatların gevşemesi bekleniyor.
29.07.2021
17:05
Nöbetçi noterlik uygulaması tekrar başlıyor
Nöbetçi noterlik uygulaması tekrar başlıyor
Adalet Bakanlığı, korona virüs salgını nedeniyle ara verilen nöbetçi noterlik uygulamasının yeniden başladığını duyurdu.
29.07.2021
16:36
Türkiye`nin İlk `Millet Vadisi` İhaleye Çıkıyor
Türkiye'nin İlk 'Millet Vadisi' İhaleye Çıkıyor
Kamuoyunun yakından takip ettiği Çapakçur Vadisi Millet Bahçesi Projesi'nin Eylül ayında ihaleye çıkacağını müjdeleyen Başkan Arıkan: 'Uzun uğraşlar sonucu nihai sonuca ulaştırdığımız proje, vadi üzerinde harika görüntüsü ile yerini alacak. Kütüphane, spor tesisleri, eğlence alanlarıyla birlikte bu bölge yeni bir yaşam merkezi haline gelecek'
29.07.2021
16:35
Gündoğdu: `Vaka artışındaki sebep düğün ve taziyeler`
Gündoğdu: 'Vaka artışındaki sebep düğün ve taziyeler'
Vaka sayısının son bir ayda en çok artış gösterdiği illerden biri olan Bingöl'de, İl Sağlık Müdürü Uzman Doktor Mehmet Emin Gündoğdu, artışın sebebini açıkladı. Gündoğdu: 'Özellikle son bir ay içinde vakaların bu kadar hızlı artmasının sebebi olarak düğünler ve taziyeler olduğunu söyleyebiliriz' dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir