Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Haziran 2020 Pazartesi
°C

900 kilometre kar temizlendi | HABER YORUMLARI

Karla mücadele çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi tarafından 900 kilometre yolu kardan temizlendiği bildirildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36557)
13 Ocak 2019 Pazar 00:15
Nereyi temizlemişler acaba? Rüya görüyor olmasın bunlar. O temizlettiren ve temizleyenler gelsinler buralarda 9 cm yürüsünler bakalım temizleme var mı? Adım atacak yer yok. Bir aydır çocuklar evden çıkamıyor. Hangi temizlikten bahsettiğiniz kendileri de bilmiyorlar. Bu kadar da yalan olmaz.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36512)
11 Ocak 2019 Cuma 18:57
Ağam bizimle eyleniir!
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36507)
11 Ocak 2019 Cuma 17:33
Nasrettin hoca misalı bu kediyse ciğer nerde bu karışı caddelerse temizlenen yol nerde ....
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36505)
11 Ocak 2019 Cuma 16:13
her taraf kapalı ana caddelerde bile iki araba karşılıklı geçemiyor hangi yol bu her taraf felç tam bir saatte düz ağaçtan çarşıya geldim. Hangi yol açık siz söyleyin ??
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36503)
11 Ocak 2019 Cuma 16:07
YALAN SÖYLEMEYİN BARİ KARDEŞİM YÜRÜMEYE YOL YOK NERDE 5 GRAYDER 170 PERSONEL 10 TAŞIYICI ACABA NEREYE SAKLANDI
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36498)
11 Ocak 2019 Cuma 14:06
Gelin mahalleleri temizleyin be.. 900 km temizlemişmiş çevre ileredemi yardıma gittinizde bu rakamı tutturdunuz, yoksa 4 yolda attığınız turların mı toplamı
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36558)
13 Ocak 2019 Pazar 00:20
@Misafir Kullanıcı Hayır paşam. Bu ölçüm kafe, lokanta ve kaplıcaları gezme. Yalnış yazmışlar.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36482)
11 Ocak 2019 Cuma 09:45
Bu yazılanlar doğru değil.... madem 900km temizlenmiş Allah rızası için sayın basın mensupları buyurun mahalle mahalle dolaşın video çekin 900 km bakalım ne temizlemişler görelim tüm halk görüyor zaten ama belgeleri de olsun.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36481)
11 Ocak 2019 Cuma 08:39
ÖNERİ:özellikle ana arterlerde yapılan araç parklarından dolayı...özel idare yıkılan kısım araçlara park yeri olarak kullanılıyor yıkılan sağlık ocagı yanı milli eğitim lojmanları yeri de araç parkına açılsın araçlar 4 yola park etmesin temizlik rahat olur
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36475)
11 Ocak 2019 Cuma 08:04
İnsanların aklıyla dalga mı geçiyorsunuz hangi yol temizlenmiş hangi kaldırımda insanlar yürüyebiliyor
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36471)
11 Ocak 2019 Cuma 07:31
900 km ?? İyiymiş. Merkezde ne insanlar ne de arabalar hareket edemiyor. Bu 900 km tam olarak neresi ??
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
01.06.2020
19:37
Bingöl Üniversitesi`ne iki bölüm daha kazandırıldı
Bingöl Üniversitesi'ne iki bölüm daha kazandırıldı
Bingöl Üniversitesi'nin Beslenme ve Diyetetik Bölümü ile İç Mekân Tasarımı bölümlerinin açılması talebi YÖK tarafından onaylandı. Açılan iki bölüm de önümüzdeki dönemde öğrenci alabilecek.
01.06.2020
19:36
Bingöl Üniversitesi Kütüphane ve Laboratuvarlarını Öğrencilerin Hizmetine Açtı
Bingöl Üniversitesi Kütüphane ve Laboratuvarlarını Öğrencilerin Hizmetine Açtı