Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Haziran 2020 Pazartesi
°C

900 kilometre kar temizlendi | HABER YORUMLARI

Karla mücadele çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi tarafından 900 kilometre yolu kardan temizlendiği bildirildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36457)
10 Ocak 2019 Perşembe 22:16
Bingölün toplamı 900 km değil. Siz hızınızı alamayıp çevre illerde ki karları da mı temizlediniz. Biz bingöldeki kar temizliğini göremiyoruz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36456)
10 Ocak 2019 Perşembe 22:15
artik cemrelerin dusmesini bekleyecez.belediye ile olacak is degil..
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36455)
10 Ocak 2019 Perşembe 22:14
yav arkadas 900 km.bingolden ankara demek.90 km olmasin.gulerler size...
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
01.06.2020
19:37
Bingöl Üniversitesi`ne iki bölüm daha kazandırıldı
Bingöl Üniversitesi'ne iki bölüm daha kazandırıldı
Bingöl Üniversitesi'nin Beslenme ve Diyetetik Bölümü ile İç Mekân Tasarımı bölümlerinin açılması talebi YÖK tarafından onaylandı. Açılan iki bölüm de önümüzdeki dönemde öğrenci alabilecek.
01.06.2020
19:36
Bingöl Üniversitesi Kütüphane ve Laboratuvarlarını Öğrencilerin Hizmetine Açtı
Bingöl Üniversitesi Kütüphane ve Laboratuvarlarını Öğrencilerin Hizmetine Açtı