Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Ağustos 2020 Cumartesi
°C

Ağır yaptırımlar uygulanacak | HABER YORUMLARI

İmar uygulamalarına ilişkin kamuoyundaki yanlış algılara açıklık getiren Belediye, İmar kanununa muhalefet edip, kentin estetik görünümünü bozmaya çalışan inşaat firmalarına ağır yaptırımların uygulanacağını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47345)
20 Temmuz 2019 Cumartesi 14:44
Ufak atında Civcivler yesin. Ağır yaptırımlar yapılacakmış. Ağzını açan belediye başkanı benim adamım istediğimi yaparım diyor. Siz halen hariçten gazel okumaya devam ediyorsunuz. Zaten var olan ekonomik kriz üzerinde birde siz ruhsatları geciktirince ekonomik kriz üzerine bir krizde siz oluşturuyorsunuz farkında değilsiniz. Allah aşkına akıl verenleriniz kimler merak ediyoruz.
Düşünün 2019 yılında hiç inşaat yapılmadığını sizce sonuç ne olacak.......
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47358)
20 Temmuz 2019 Cumartesi 19:39
@Misafir Kullanıcı her anlamda çok iyi olacak.hiç olmazsa gelecek için emsal teşkil edecek.yeni yasa ile yap sat işi eskisi gibide olmayacak.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47305)
19 Temmuz 2019 Cuma 23:19
ilk olarak iş kur binasından başlayın yolun ortasına yapılmış gereken yapılsın
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47284)
19 Temmuz 2019 Cuma 19:58
Çarpık kentleşme ve imara aykırı durumlar tamamen belediyenin eseridir. Burada kimi neyle suçluyorlar.
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47350)
20 Temmuz 2019 Cumartesi 15:57
@Misafir Kullanıcı eski belediyeler
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47259)
19 Temmuz 2019 Cuma 12:48
millet acından ölüyor ekonomik kriz iş piyasasını bitirmiş siz kalkmış ağır yaptırım uygulanacak diyorsanuz bingölün tek lokomotifi inşaat sektörüdür tüm esnaf burdan geçiniyor belediyenin teşvik etmesi gerekirken engel oluyor milletin kendi arsasına yapacağı birşeye engel olamazsın işgallere karşı olun yeter böyle yaparsanız bingölü kitlersiniz iş hayatı biter haberiniz olsun
Beğendim (14) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47359)
20 Temmuz 2019 Cumartesi 19:41
@Misafir Kullanıcı düzenli yapılaşma her şeyden önce gelir.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47251)
19 Temmuz 2019 Cuma 10:12
İşgallerde belediyenin gururu herhalde adım atamıyorsun hele şu belediye işhanın önü adamlar kaldırıma dükkan açmış yetmemiş araç yolunu işgal etmişler bunları görmüyormu belediye Ayıp yahu kaldırım yayaların hakkı yol MTV ödediğimiz araçlarımızın hakkı ozaman araç vergilerini işgal yapanlardan tahsil edin...!
Beğendim (16) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47298)
19 Temmuz 2019 Cuma 22:06
@Misafir Kullanıcı o belediye iş hanının ora tam rezalet. demekki adamların sırtı güçlü.oraya sıradan gariban bir insan dükkan açamaz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47249)
19 Temmuz 2019 Cuma 10:05
Çevreyolu imarını bir an önce çıkarın görün bingöl nasıl atağa kalkıyor sütaşında olmasıyla beraber o bölge bingölde büyük bir istihdam yaratacaktır bunu geciktirmenin bingöle sadece zararı olacaktır dava açanlar zaten kazanacaktır bunu belediyede iyi biliyor bu yüzden bir an önce yapılması gereken ilk iş
Beğendim (16) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47275)
19 Temmuz 2019 Cuma 16:52
@Misafir Kullanıcı rant dediğin hazine arazilerinin olduğu bölgelerde arazi kapatmakla olur çevreyolu milletin tapulu arazisidir ne kadar hasutluk yaparsanız yapın imar kaçınılmazdır çevreyolu 2016 yılında tarım alanından çıkarılmıştır bakanlık kararıyla meselesi bitmiştir sen rahat ol
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47273)
19 Temmuz 2019 Cuma 16:22
@Misafir Kullanıcı benim yokta senin herhalde orda işgalin var
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47269)
19 Temmuz 2019 Cuma 15:48
@Misafir Kullanıcı Çevre yolu rant yolu asla imara açılamaz açtıkları gibi tarım arazisine muhalefetten dava açılmalı yok öyle yağma
Beğendim (8) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47267)
19 Temmuz 2019 Cuma 14:23
@Misafir Kullanıcı Hak sahiplerinden biri iptal edilen imarla ilgili davayı kazandı emsal teşkil edecek diğer arazilerde Çevreyolu imarı bingöle hayırlı olsun
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47258)
19 Temmuz 2019 Cuma 12:11
@Misafir Kullanıcı senin orda tarlan mı var.
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
Şah Mat (@mis)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:24
Malesef dava sayısı artacak gibi gözüküyor. Çünkü hiç iyi sesler bingölden gelmiyor. İmar sıkıntılı, kentsel dönüşüm kendi yerinde temel açmış zemin emniyet gerilmesini gözardı ederek kazı yapılmış. Milletin hakları korunmuyor, halk işsiz,ilgili kişi yok. Başkanın etrafında yanlış yönlendiriciler. Başkanın ileri hesapları yersiz. Sanırım bu davalar 3194 sayılı yasa itibariyle kentin imar planını iptal etmeye yeterli. Galiba planlı imar yönetmeliğini belediye kendine göre çekiştirecek. Eeee ne yapmalı herkes defter elinde belediyenin hatasını bulup dava açmaya bakacak. Sanırım kentseldönüşüm...
Beğendim (3) Beğenmedim (7)Cevapla
Şah Mat (@mis)
19 Temmuz 2019 Cuma 10:49
@Misafir Kullanıcı Tamam canım hadi size iyi çalışmalar. İyi büyüklük yapın ha
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47245)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:39
@@mis belediye bu konuda yanlış yapıyorsa evet.halk belediyeden büyük,yoksa senden kusura bakma.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Şah Mat (@mis)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:36
@Misafir Kullanıcı Halk belediyeden büyük. Hakkın ve sonrasında halkın üzerinde güç yoktur
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47241)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:29
@mis işine gelmediği belli kusura bakma bingöl senden büyük.
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47231)
19 Temmuz 2019 Cuma 08:36
Belediyemiz; 'İmar kanununa muhalefet edip, kentin estetik görünümünü bozmaya çalışan inşaat firmalarına ağır yaptırımların uygulanacak' demiş. Ben de şu soruları yöneltmek istiyorum; hangi estetik görüntü? Şehrin estetik bir yeri var da biz mi bilmiyoruz? Eğer var ise bizleri o estetik yerleri keşfe götürür müsünüz???
Beğendim (11) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47250)
19 Temmuz 2019 Cuma 10:06
@Misafir Kullanıcı Ne yazdığını sen anladın mı acaba? Kimin nerde ne payı var?
Beğendim (2) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47242)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:31
@Misafir Kullanıcı Şehrin estetik bir yeri var da biz mi bilmiyoruz diyorsun ya bunda kesin senin payında var.çünkü daha fazla olmasın diye bir şeylerin yapılması gerekiyor.
Beğendim (7) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47226)
19 Temmuz 2019 Cuma 07:41
Allah razı olsun..sonuna kadar.
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47217)
19 Temmuz 2019 Cuma 00:06
Ovayı imara açacağınız söyleniyor boyel bişey yapıp serdar atalayın hatasına düşerseniz iki yakanıza yapışırız
Beğendim (6) Beğenmedim (22)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47330)
20 Temmuz 2019 Cumartesi 09:23
@Misafir Kullanıcı doğamı tabi kuş cenneti arkadaşım çevreyolu imarsız olur mu ne abartıyorsun imar dediğin yolun sağlı sollu 150 metre derinliği kapsıyor ovaya ne zararı var ova zaten sit alanı ilan edilmiş büyük ova projesinde rahat ol kanun var yasa var kimsenin keyfiyle olacak bi durum yok
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47271)
19 Temmuz 2019 Cuma 15:51
@Misafir Kullanıcı Ne canım başka
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47266)
19 Temmuz 2019 Cuma 14:16
@Misafir Kullanıcı gözünüz aydın o zaman iptal olan imara dava açan bir hak sahibi davayı kazandı yani çevreyolu imarı onaylanacak hak yerini buldu yaşasın adalet
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47265)
19 Temmuz 2019 Cuma 13:45
@Misafir Kullanıcı allah allah oyle saçmalık mı olur? doğa orası doğa nasıl inşaat yapasın muz cumhuriyetimi burası?
Bir kaç trol begeni ve yorum yapıyorsunuz bingöl yemez bu algılarınızı
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47260)
19 Temmuz 2019 Cuma 12:54
@Misafir Kullanıcı hay ağzına sağlık kardeşim doğru yazmışsın bu mesele neden milleti bu kadar ilgilendiriyor sonuçta bahsedilen yer özel mülküyet buna ordaki arazi sahipleri karar verir belliki oranın imara girmesi şehirdeki mülk sahiplerini rahatsız ediyor çarşı ve uydukennte dükkan kiraları 10 bin tl yen, ticari alan bu insanları tabiki rahatsız eder
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla