Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
13 Ağustos 2020 Perşembe
°C

Ağır yaptırımlar uygulanacak | HABER YORUMLARI

İmar uygulamalarına ilişkin kamuoyundaki yanlış algılara açıklık getiren Belediye, İmar kanununa muhalefet edip, kentin estetik görünümünü bozmaya çalışan inşaat firmalarına ağır yaptırımların uygulanacağını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47215)
18 Temmuz 2019 Perşembe 23:28
Şu yatay mimar dediğiniz metropol kentlerde uygun bingölde imar 5 kat bundan aşşağı olur mu bi şehir görüntüsü olmaz siz yatay imarı Çevreyolunda uygulayın
Beğendim (12) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47395)
21 Temmuz 2019 Pazar 13:53
@Misafir Kullanıcı Bizim bina 4 sene önce yapıldı 5 kat müsadesi vardı
Nasıl olduysa tapuda 6 kata kadar imar verilmiş
Bitmiş bir binaya
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47261)
19 Temmuz 2019 Cuma 12:55
@Misafir Kullanıcı olsun sağlam yapıldıktan sonra 10 kat çok değil
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47234)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:16
@Misafir Kullanıcı Bingöl'de hali hazırda 8 ve 9 katlı çok sayıda yapı var.hangi 5 kattan bahsediyorsun.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47212)
18 Temmuz 2019 Perşembe 22:36
hiç bir yaptırım uygulanmıyor çunkü bütün bingöl biliyor maden sokaktaki zülmü açık ve net ortada olan elektrik trafosunun etrafı çevrilmiş ve her türlü ölüm tehlikesi saçıyor bir tarafı manav bir tarafı çay ocağı neden müdahale edilmiyor anlaşılır gibi değil kimse kusura bakmasın memleket sahipsiz ve sorumsuz böyle bir adalet anlayışı dünyanın hiç bir yerinde yok lütfen sayın başkanı göreve davet ediyorum hatırla dost ahbapla belediyecilik olmaz tşk
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47210)
18 Temmuz 2019 Perşembe 21:57
Sayın başkan memlekette inşaat firmalarının çoğu iflas etti keşke imardan anlasaydın sonrada kurallara uysaydın şirketler inşaat işçileri sanayi sitesi esnafı kültür mahallesi sakinleri perişan olmuş haldeler siz kalmış estetik açıklaması yapıyorsunuz icraat istiyoruz icraaaaaaaaaattttttt
Beğendim (9) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47248)
19 Temmuz 2019 Cuma 10:00
@Misafir Kullanıcı Sen kimsin gerçekten merak ediyorum
Beğendim (1) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47246)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:57
@Misafir Kullanıcı Kentsel dönüşüm mağdurları sanayi sitesi esnafı inşaat işçileri inşaat firmaları bu vatandaşları çağır toplantı yap bakalım ne düşünüyorlar vatandaş çok büyük sıkıntı içinde bunlara çözüm bulun hazır cvp değil vatandaş icraat bekliyor icraaaaaaatttttt
Beğendim (4) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47235)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:19
@Misafir Kullanıcı işine mi gelmedi.kusura bakma toplumun % 90'nı bunu istiyor.sen vb kişiler hariç.
Beğendim (5) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47209)
18 Temmuz 2019 Perşembe 21:45
Daha önce bir yerlerden torpil bulup da kentin estetik görünümünü bozanlara ne demeli.Onların yaptıkları yanına kâr mı kalacak.Ceza verilecekse herkese verilmeli.Sayın Başkan, bu rantçılara dur deme vakti gelmiştir.Bunlara karşı dik durun.Yalnız değilsiniz.
Beğendim (14) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47207)
18 Temmuz 2019 Perşembe 21:19
Kardeşim kime ağır yaptırım uygulanacak bingöl bldyesi uydukente gelsin bir baksın her taraf işgal altında cafeler marketler vs adım atamıyoruz lütfen buraları düzeltin
Beğendim (4) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47236)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:22
@Misafir Kullanıcı seçim den sonra olmuşsa eyvalla.ama daha öncekilerini diğer efendilere soracaksın.
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47206)
18 Temmuz 2019 Perşembe 21:12
1.Yapı denetim firmalarıyla beraber hareket edilmiyor
2.ruhsatlar geciktiriliyor
3.imar mevzuatının 3194 sayılı yasaları kafanıza göre şekillendiriyor.
4.pasif davranılıyor
5.encümenler işten anlamıyor
6.bir firmaya ceza kesemiyeceksiniz
7.Allah bingöl e yardım etsin
Beğendim (5) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47243)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:34
@Misafir Kullanıcı sen bu durumdan haberdarmısın.ön yargılı konuşuyorsun,kim için yorum yapıyorsun.insafffff.
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47205)
18 Temmuz 2019 Perşembe 21:10
Önce ovaya el atn şehrin yarısını ovaya çekip mayın üzerinde yatırıyorsunuz. Acilen kuzey imara açılmalı. Allah korusun ufak bir deprem nice canları alabilir
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47263)
19 Temmuz 2019 Cuma 13:01
@Misafir Kullanıcı adamlar denizi doldurup imara açıyor sağlam yapıldıktan sonra hiçbir sıkıntı yok
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47262)
19 Temmuz 2019 Cuma 13:01
@Misafir Kullanıcı tabi bingöl antalya mersin ya kuzeye açsınlar kardeşim bura kış memleketi bingölde dağda imarmı olur biraz mantıklı konuşun
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47237)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:23
@Misafir Kullanıcı ova önceden yapılmış çevre yoluna kadar.şimdi değil.
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47204)
18 Temmuz 2019 Perşembe 20:42
madem ki bu konuda gerçekten çok hassas olacaksınız ve büyük konuşuyorsanız yaptığınız işleri (özellikle imar konusunda) bir bülten şeklinde aylık yayınlayın. bakalım mevzuat gerçekten uygulanıyor mu uyguluyor musunuz? diğer işlerinizi yayınlayın. ama bülten hazırlayıp sürekli bakan şuraya geldi, şurayı ziyaret etti, vekil şu taziyeye gitti, diğeri şu düğüne gitti diye yazacaksanız, başından itibaren bırakın da rutin de bozulmasın rant da. vaatlerde de bulunmayın. iki kelam ümitli cümleler görüyoruz ardından bir de yaşanılanları gözümüzle görüyoruz, üzülüyoruz.
Beğendim (1) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47252)
19 Temmuz 2019 Cuma 10:39
@Misafir Kullanıcı Çamur mu atma? Belediyeciliğin hali ortadayken bana çamur atma dersen eminim rantçı gruplardan birisine çalışıyorsundur. ben bingöllü olup bingöl'de yaşamayan ve hiçbir geliri bingöl'den olmayan biriyim. sorun belirtiyorum ve ümitli konuşan belediyeye öneride bulunuyorum. Şov yapmasınlar diyorum, çalışsınlar diyorum ve bunu da onları seçimle oraya getiren halka şeffaf bir şekilde anlatsınlar diyorum. Belediyenin çabasını görelim ki Rantçı baronlara karşı biz sahiplenelim ordaki çaba gösteren çalışanları diyorum.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47240)
19 Temmuz 2019 Cuma 09:27