KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
05 Şubat 2023 Pazar
-4 °C Kar

Askeriye Duvarı Yıkıldı | HABER YORUMLARI

Bingöl Belediyesi, Genç Caddesi üzerinde bulunan askeriye duvarının yıkımını gerçekleştirdi. Çalışmaları yerinde takip eden Başkan Arıkan; 'Tarihi bir ana tanıklık ediyoruz. Genç Caddemizi genişleterek, yeni imar yollarımız ve yol genişletme çalışmalarımızla çarşı merkezimizin çehresini değiştireceğiz' dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95281)
07 Eylül 2022 Çarşamba 11:54
'Tarihi bir ana tanıklık ediyoruz.'
Gören de Berlin Duvarı yıkılıyor zannedecek !!
Beğendim (29) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95280)
07 Eylül 2022 Çarşamba 11:36
reklam değil icraat lazım, mevcut yolları onardınız mı yeni yollar vaad ediyorsunuz ???
memlekette düzgün 1 yol bile yok, her hafta yol yapım görselleri paylaşılıyor ama nedense yollar bir türlü düzelmiyor. acaba dış mihraklar mı bozuyor yolu ?
Beğendim (15) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95279)
07 Eylül 2022 Çarşamba 11:17
Berlin duvarı gibi bir uçtan bir uca sehrin göbeğinde hiç yakışıyordu inşallah bütün duvarlar kalkar yol cadde genişler vatandaş dua eder sizlere
Beğendim (10) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95277)
07 Eylül 2022 Çarşamba 10:18
yıkılan bu duvarın diğer kalan askeri lojmanların tümü kalkması lazım hem ticari alan ve şehrin önü açılmış olur birde askerlik şubesinin duvarı yıkılması lazım orası çok sıkıntılı yol duvar tam yolun içinde bu yolunda bir an yapılması lazım.
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95274)
07 Eylül 2022 Çarşamba 09:59
tarihi bir ana tanıklık ediyoruz derken? Burası Berlin duvarı gibi bişi miydi? iyiki askeriye vardı yoksa oraları da birileri çoktan işgal etmişti. en azından belediyeye bina yapıldı, yol genişledi, belki birazcık da halk için yeşil alan falan yapılır.
Beğendim (12) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95271)
07 Eylül 2022 Çarşamba 08:32
Başkanım Allah razı olsun.
Beğendim (8) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95270)
07 Eylül 2022 Çarşamba 08:17
Neden bu AKP ve rantiyeci ilişkisi beni tedirgin ediyor?
Neden sevinmem gereken bir habere aha yeni rant ve talan alanı diye sevinemiyorum? Memleketi de vatandaşın temiz duygularını da mahf ettiniz.
Beğendim (10) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95269)
07 Eylül 2022 Çarşamba 07:00
Kim bir taş üste koyarsa memleket için Rabbim razı olsun artık gerçekten rahmetli haydar Baylaz dan sonra insanlar artık hizmet bekliyor
Beğendim (4) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95267)
06 Eylül 2022 Salı 23:45
Serdar atalay sağolsun öğretmenim
Beğendim (4) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95265)
06 Eylül 2022 Salı 21:35
İhalesini yaptığınız köprü peyzaj işinin keşif bedeli 20.000.000 TL olarak hesaplanmış. Bu uçuk rakamla köprüye nasıl bir yatırım yapılacak bilmiyorum ama bu rakamı duyduğumda aklımda deli dolu sorular...
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95329)
10 Eylül 2022 Cumartesi 11:33
@Misafir Kullanıcı 20 değil 26 ihalede 20 ye gitti sen maliyetler ne kadar oldu biliyor musun ihale içeriğinde ne var biliyor musun günaha girme seni de yazık bak yapma aklında deli sorular varsa gel sana zekice cevaplar verelim selametle
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
04.02.2023
21:42
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin tek kış turizm merkezi olan ve bölgeden çok sayıda ziyaretçi ağırlayan Hesarek Kayak Merkezi'nde ulaşım sorununun hemen her yıl yaşanması ziyaretçilerin tepkisine neden olurken, şehrin yöneticilerinin duruma duyarız kalması da sert bir dille eleştiriliyor.
04.02.2023
20:52
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Yaklaşan seçim öncesi aile bireylerini fitnelere karşı dikkatli olmaları hususunda uyaran Solaxan Aşireti Aile Büyükleri, siyasi tercihlerden dolayı kırgınlık ve küskünlük olmamasını da istedi.
03.02.2023
18:10
`Prestij Meselesi` vizyona girdi
'Prestij Meselesi' vizyona girdi
Mahsun Kırmızıgül'ün senaryosunu yazdığı ve yönettiği 'Prestij Meselesi' bugün vizyona girdi. Filmde, Bingöllü hemşehrilerimiz Yusuf Buyankara ve Cahit Balat da yer alıyor.
03.02.2023
16:49
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
Bingöl'de dün etkisini gösteren kar yağışı nedeniyle kapanan 131 köy yolunda İl Özel İdaresi ekiplerinin çalışmaları sürüyor.
03.02.2023
16:47
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
Bingöl'ün Genç ilçesine bağlı Keklikdere Köyü'nde rahatsızlanan 60 yaşındaki hasta, Genç Kaymakamlığı İlçe Özel İdaresi ekiplerinin 3 saatlik yol açma çalışması sonucu hastaneye götürüldü.
03.02.2023
16:46
EYT teklifi komisyondan geçti
EYT teklifi komisyondan geçti
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz; 'EYT kapsamında emekli olanlardan çalışmaya devam edenlere 5 puan prim desteği, taşerondan kadroya geçenlerde zorunlu emekli olma şartının kaldırılmasını içeriyor.'
03.02.2023
16:44
`Zamlı maaşlar ilk aydan enflasyona ezdirildi`
'Zamlı maaşlar ilk aydan enflasyona ezdirildi'
Eğitim Gücü Sen Bingöl İl Temsilciliği; 'Öğretmenlerimizi sefalete mahkûm eden enflasyon verileri karşısında öğretmen ve emekli öğretmenlerimizin maaşlarına en az %50 oranında zam yapılması en elzem ihtiyaçtır.'
02.02.2023
16:50
73 kilogram kaçak tütün ele geçirildi
73 kilogram kaçak tütün ele geçirildi
Bingöl'de jandarma tarafından yol kontrol noktasında durdurulan bir araç içinde yapılan aramada, 73 kilogram kaçak kıyılmış tütün ele geçirildi.