KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
05 Şubat 2023 Pazar
-4 °C Kar

Askeriye Duvarı Yıkıldı | HABER YORUMLARI

Bingöl Belediyesi, Genç Caddesi üzerinde bulunan askeriye duvarının yıkımını gerçekleştirdi. Çalışmaları yerinde takip eden Başkan Arıkan; 'Tarihi bir ana tanıklık ediyoruz. Genç Caddemizi genişleterek, yeni imar yollarımız ve yol genişletme çalışmalarımızla çarşı merkezimizin çehresini değiştireceğiz' dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95316)
09 Eylül 2022 Cuma 17:52
Alt Geçiti Olmayan Tek il : BİNGÖL.
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95311)
09 Eylül 2022 Cuma 15:34
O kadar büyük bir proje degıl yıllardır calışılıyor zor yapımına başlandı yaanı başimizda elazıg yollar tam askeryenin içindeen geçıyor ılk bıngölde olan bır şey degıl başkan bey tüm encümenlerle boy gösterisı sankı savaş kaznılmış gıbı oluyor yapılan işlerin denetımını hiç dile getırmıyorsunuz yapılan ınşaatların malzemesı yolun ortasında kımse müdahale etmıyor her mütehıte ayrı bir muamele bundan kımse bahs etmıyor bır duvar yıkımı popıler oldu ılkın bu haksızlıklar adamcılık peşkeş çekmeler son bulsun nerdeyse bır daha secım gelecek bı köprünün başındakı degırmen bırde duvar ışıklandırma ..
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95305)
08 Eylül 2022 Perşembe 16:14
yücel kelimesi bu memlekette halen zikir ediliyorsa bu memlektin vay haline diyecek başka bir şey yok.memleket 5 değil 55 yıl geri gitti.
Beğendim (4) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95302)
08 Eylül 2022 Perşembe 10:12
duvarı yıkıyorsunuz ama o duvarın yıkılması için askeri alanı belediyeye kazandıran önceki başkana bir tek cümle etmiyorsun. Yücel beyin alt yapısını hazırladığı tüm hizmetlerin üzerine konup tek bir gün dahi bir teşekkür etmiyorsun. Bu sizin kişiliğinizi gösterir. O alanı yücel bey aldı kralı gelse alamazdı ondan başkası. Hadi çok başarılı iseniz geri kalanından bir metre alın sizi takdir edelim. Belediye binasının ihalesini yapıp kredisini de ayarlayıp size öyle sundu.
Beğendim (7) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95301)
08 Eylül 2022 Perşembe 09:24
Öyle anlaşılıyor ki duvarın yıkılması bazılarını rahatsız etmiş.anlaşılır gibi değil duvar kaldırılmış oralar genişlemiş tertemiz olmuş bu yorumlar çok yersiz.başka konuda veya siyaseten olsa anlarım illaki eleştiri olması gerekmiyor.beğenmiyorsanda hiç olmazsa yorum yapma.Valla müthiş olmuş.Böyle işler sürekli alkışlanmalı takdir edilmeli.çünkü toplumun tamamına olumlu yansıması olduğu için,Allah razı olsun.
Beğendim (7) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95298)
07 Eylül 2022 Çarşamba 23:34
KOCA YENİ MAHALLEDE TEK BİR PARK YOK MUHTARI DA BİR GÜN BUNU DİLE GETİRSEYDİ DE GÖRSEYDİK Bİ SOSYAL MEDYA VE YA GAZETEDE
Beğendim (8) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95297)
07 Eylül 2022 Çarşamba 23:33
YENİ MAHALLE MİRZAN YEŞİLYURT PARKSIZ MAHALLELER TABİ MUHTARLARI DA YATIYOR SEÇİMDE PİYASAYA DÜŞÜYORLAR
Beğendim (8) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95291)
07 Eylül 2022 Çarşamba 19:19
Bir günde o arabana bin kendi mahallen mazradan başla yollara bak. 10 sene önceki projeyi 5 şici senen dolunca yıkabildin . Köprü karşısına tüm yatırımları yapıyorsun yeni mahalle bahçelievleer yeşilyurt için ne yaptın tebrik etmiyorum.parada milletin parasıgxnf
Beğendim (12) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95288)
07 Eylül 2022 Çarşamba 14:28
sn. başkan doğalgaz altyapı çalışmaları yapılıyor fakat bozulan yollar usulüne uygun yapılmadan öylece bırakılıyor. her taraf toz - toprak .. Adres kültür mahallesi tekel caddesi üzerinde bulunan hayvan hanlarına yakın yollar. ha bu arada yıl 2022 miss gibi ahır kokusunu günde defalarca sayenizde soluyoruz. mahalleli olarak ne pencere açabiliyoruz ne de balkonlarda oturabiliyoruz. bu sıcak yaz günlerinde bizi bu duruma düşürdünüz ya size ve ekiplerinize gerçekten minnettarız.
Beğendim (17) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95284)
07 Eylül 2022 Çarşamba 12:14
gerçekten Bingöl'ümüzün en merkezi ve görünür yerinde bu duvarlar hiç yakışmıyor. İnşallah kalan duvarlarda yıkılır ve Kentimiz rahat bir nefes alır. Askeriye için daha uygun kent dışında bir alan bulunur...
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
04.02.2023
21:42
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin gözdesi ama yolu kapalı!
Şehrin tek kış turizm merkezi olan ve bölgeden çok sayıda ziyaretçi ağırlayan Hesarek Kayak Merkezi'nde ulaşım sorununun hemen her yıl yaşanması ziyaretçilerin tepkisine neden olurken, şehrin yöneticilerinin duruma duyarız kalması da sert bir dille eleştiriliyor.
04.02.2023
20:52
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Seçim öncesi fitne uyarısı...!
Yaklaşan seçim öncesi aile bireylerini fitnelere karşı dikkatli olmaları hususunda uyaran Solaxan Aşireti Aile Büyükleri, siyasi tercihlerden dolayı kırgınlık ve küskünlük olmamasını da istedi.
03.02.2023
18:10
`Prestij Meselesi` vizyona girdi
'Prestij Meselesi' vizyona girdi
Mahsun Kırmızıgül'ün senaryosunu yazdığı ve yönettiği 'Prestij Meselesi' bugün vizyona girdi. Filmde, Bingöllü hemşehrilerimiz Yusuf Buyankara ve Cahit Balat da yer alıyor.
03.02.2023
16:49
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
131 köy yolunun açılması için çalışmalar sürüyor
Bingöl'de dün etkisini gösteren kar yağışı nedeniyle kapanan 131 köy yolunda İl Özel İdaresi ekiplerinin çalışmaları sürüyor.
03.02.2023
16:47
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
60 yaşındaki hasta, 3 saatlik çalışmayla hastaneye ulaştırıldı
Bingöl'ün Genç ilçesine bağlı Keklikdere Köyü'nde rahatsızlanan 60 yaşındaki hasta, Genç Kaymakamlığı İlçe Özel İdaresi ekiplerinin 3 saatlik yol açma çalışması sonucu hastaneye götürüldü.
03.02.2023
16:46
EYT teklifi komisyondan geçti
EYT teklifi komisyondan geçti
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz; 'EYT kapsamında emekli olanlardan çalışmaya devam edenlere 5 puan prim desteği, taşerondan kadroya geçenlerde zorunlu emekli olma şartının kaldırılmasını içeriyor.'
03.02.2023
16:44
`Zamlı maaşlar ilk aydan enflasyona ezdirildi`
'Zamlı maaşlar ilk aydan enflasyona ezdirildi'
Eğitim Gücü Sen Bingöl İl Temsilciliği; 'Öğretmenlerimizi sefalete mahkûm eden enflasyon verileri karşısında öğretmen ve emekli öğretmenlerimizin maaşlarına en az %50 oranında zam yapılması en elzem ihtiyaçtır.'
02.02.2023
16:50
73 kilogram kaçak tütün ele geçirildi
73 kilogram kaçak tütün ele geçirildi
Bingöl'de jandarma tarafından yol kontrol noktasında durdurulan bir araç içinde yapılan aramada, 73 kilogram kaçak kıyılmış tütün ele geçirildi.