KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Nisan 2024 Çarşamba
17 °C Güneşli

Bayram, 'Çevreci bir belediye' projesini anlattı | HABER YORUMLARI

AK Parti Bingöl Belediye Başkanlığı aday adayı Dr. Alican Bayram, 'Çevreci bir belediye' projesini anlattı. Temizlik hizmetlerine ilişkin detayları paylaşan Bayram, geri dönüşüm süreci ile elde edilecek ekonomik kazanımlara da dikkat çekti.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106034)
29 Kasım 2023 Çarşamba 22:59
Belediye başkanı iyi çalışıyor
Gayet başarılı Bingöl gelisiyor
Vekiller boş başkan çalışıyor
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106033)
29 Kasım 2023 Çarşamba 22:48
Boşuna çabalayan bir aday. Adayın nasıl belirlendiği belli. Bu arada bu adayın önerdiği projeler zaten birçok belediye tarafından yıllardır uygulanıyor. Çok farklı bir proje göremiyoruz.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106032)
29 Kasım 2023 Çarşamba 22:28
Doktor Alican Bayram, etiket iyi ama kaliye etiket kadar değil..
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106029)
29 Kasım 2023 Çarşamba 22:08
Gerçekten hocanın sadece çöple ilgili projesi olduğunu sanmıyorum. Sanirsam diğer proje detaylarına yer verilmemiştir. Akıl dolu bir çok projesi olduğunu anlayabiliyorum, takdir edici başarılar diliyorum. Genç adayımıza başarılar diliyorum
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106027)
29 Kasım 2023 Çarşamba 21:44
Erdal bunun gibi konuşamıyor
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106065)
01 Aralık 2023 Cuma 01:28
@Misafir Kullanıcı Erdal zorlamaktan konuşma yapamıyorki. Bi başlıyor 7ceddine 8kez teşekkür ediyor. 5 dakikalık konuşmadan 6 dakika teşekkür ediyor.
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106026)
29 Kasım 2023 Çarşamba 21:24
Ak partiye yakışmayan bir aday profili ak partinin böyle dertleri olmaz. Ak parti o çöp koytwynarınlardan kim kazanacak ona bakar. Yani ak parti böyle konuşan vizyon sahibi birini hak etmiyor Alican bey. Sizi sevdim taktir ettim ama o partiyi değil
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106018)
29 Kasım 2023 Çarşamba 18:12
Hocam belli iyi hazırlanmışsın hakimsin diğerlerini cebinden çıkartırsın o birtanesi konuşmayı bile bilmiyorda bu halk bu kadar ilerici değil. Ya sen çok Zeki bir adamsın geleceğe hazırlanıyorsun yasa saha yaşadığın toplumu iyi tanımamışsınki böyle vizyonlu projeleri paylaşıyorsun. 2 seçenekten biri
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106075)
01 Aralık 2023 Cuma 13:07
@Misafir Kullanıcı Kişi kendinden bilir işi
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106052)
30 Kasım 2023 Perşembe 11:44
@Misafir Kullanıcı işte ilerici olmayan halk bu tarz tiplere oy veriyor...Yani ilk altı ay ana sütü şart!!!
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106030)
29 Kasım 2023 Çarşamba 22:27
@Misafir Kullanıcı Komedi dükkanına hoş geldiniz, bu yorumu yapan ya kendisi, ya babası, ya amcası ya dayısı.....
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106028)
29 Kasım 2023 Çarşamba 21:45
@Misafir Kullanıcı Memleket neden anlamasın bu projelerden anlamayan yaşlılardan onlarda azalıyor
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106017)
29 Kasım 2023 Çarşamba 18:06
Sempatik biri gibi görünüyor videolardan umarım diğerleri gibi kndırmaz halkı. Güzel ve vizyonel projeler
Misafir Kullanıcı (@Misafir_106031)
29 Kasım 2023 Çarşamba 22:27