Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Temmuz 2022 Çarşamba
19 °C Güneşli

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23480)
05 Mart 2018 Pazartesi 09:13
Hayır liyakat yok.başarılı bulmuyorum.Çalıymıyorlar haketmiyolar
Beğendim (15) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23478)
05 Mart 2018 Pazartesi 07:05
Bence hiç değil çünkü Bingöl'deki herşey rant üzerine dönüyor son yılarda hızlı bir betonlaşmayla beraber Bingöllün geleceği hiç düşünülmemiş imar durumu içler acısı her yeri ticari alana çevirilmiş lakin üretim adına hiç bir proje ve çalışma YÖK trafik sorunu yeni yerleşim yerlerinin park sorunu çocuk ların çıkabileceği oyun alanları ailelerin oturabileceği hiç bir alan bırakmamaları ve buna dur diyecek hiç kimsenin olmaması gerçekten çok üzücü kanaatimce Cumhurbaşkanımız şu halin gerçek yüzünü görse hiç bir bürokrasi ve yönetici yi yerinde barındırmaz
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23468)
05 Mart 2018 Pazartesi 01:19
Sn Valimiz ve Vali Yardımcılarımız sürekli halkla iç içe olup ayrım yapmaksızın her kesime kapısını açmaktadır. Kısa zaman önce gelen Sn Ali Mantı Bingöllülerin gönlünü kazanmış bulunmaktadır ve inanıyorum ki memleketimiz için çok daha güzel başarılara imza atacaktır.
Beğendim (7) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24273)
27 Mart 2018 Salı 17:39
@Misafir Kullanıcı Cumhurbaşkanını temsil eden bir ilin valisinin havaalanında vekili karşılaması hangi protokol kitabında yazıyor.
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23465)
05 Mart 2018 Pazartesi 01:05
Anlatmaya gerek yoğğ, görüyorsunuz!!
Yaw şöyle olmiş böyle olmiş anlatmam!!
Çünkü anlatmaktan bıktığğ.....
Beğendim (14) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23461)
05 Mart 2018 Pazartesi 01:01
Hayır bingöl bürokrasi de başarılı değil çok hantal halkla ilişkisi yok özelikle belediye ye gelen ödenekler doğru kullanılmıyor yok araç filosunu genişletmiş te bilmem nee .. yok abi belediye kesinlikle halkla iç içe değil başkan halkın içinden değil ben esnafım daha başkan tek birgün geldi kapıma o da oy istemek için baska da gelmedi hiç ilgilenmedi makamına gittiğim zamanda . Kurum amirleri de her bürokrat kendi adamını oralara yerleştirmiş alanında iyi olmayan insanlar herkes hakkında demiyorum fakat bi kaç kişi biliyorum .
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
05.07.2022
14:42
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
AK Parti Grup Başkanvekili Emin Akbaşoğlu'ndan kadro bekleyen kamudaki sözleşmeli personel için müjde geldi. Akbaşoğlu; 'Ekim ayında Meclis açıldığında kamudaki sözleşmelilerin kadroya alınması konusunu ele alacağız' dedi.
01.07.2022
17:40
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yeni asgari ücretin yüzde 30 oranında zam yapılarak net 5500 TL'ye yükseltildiğini duyurdu. Yeni asgari ücret 1 Temmuz itibarıyla geçerli olacak
30.06.2022
10:57
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Yarından itibaren başlayacak yeni uygulama ile hız sınırları Edirne'den Şanlıurfaya kadar uzunan otoyolda 130 kilometre/saate, Kuzey Marmara, İstanbul-İzmir, Ankara-Niğde otoyollarında ise 140 kilometre/saate çıkarılacak.
21.06.2022
10:03
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Brent petrol ve döviz kurundaki yükselişlerin akaryakıt fiyatlarına yansımasıyla son dönemde fiyatlar 30 TL'ye yaklaşırken, Petrol Sanayi Derneği'nin verilerine göre; benzin satışları mayıs ayında yüzde 57, motorin satışları ise yüzde 22 arttı.
17.06.2022
11:18
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı doğrultusunda AK Parti, bedelli affı getiren yasa teklifini hazırladı. Bedelli düzenlemesinin detayları belli oldu. Peki kimler yararlanabilecek? İşte cevapları.
16.06.2022
10:03
Erdoğan`dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Erdoğan'dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Cumhurbaşkanı Erdoğan, enerji kaynaklarında fiyatların artmasının her alanda dengeyi bozduğunu belirterek, vatandaşları bu artışlardan korumak için ciddi tedbirler aldıklarını ve almaya devam edeceklerini söyledi.