Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
06 Temmuz 2022 Çarşamba
22 °C Açık

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23783)
11 Mart 2018 Pazar 13:15
Hepsi fiyasko.Bizim siyasiler Ankarada Bingöl lü bürokrat çıkartmaya karşılar hatta engelliyorlar.Ancak;bingölde ise her kurumu elden geçiriyorlar onlardan habersiz kuş uçmaz.Bırakmazlar adamlar işini yapsın.bir temizlik ve güvenlik alınyosa Genel bşk.Yrd.Onayından geçiyor.Onlarda hep kendi çevresinden seçiliyor.mega proje desen kafa yoran yok.
Beğendim (18) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23774)
10 Mart 2018 Cumartesi 21:02
Muzaffe Çakar Cevdet Yılmaz'ın Eniştesi SSK Müdürü kimse bu memlekette adaletten bahsetmesin. Bütün Bingöl'ün vebali günahı senin boynuna Ey! Cevdet bey
Beğendim (22) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23707)
08 Mart 2018 Perşembe 10:12
SGK il müdürü enişte kafası çok çalışyor ya, Milli eğitim il müd.eski danışmanı, kyk il müdürü, kültür il müdürü, sağlık il müdürü, Üniversite rektörü, tarım il müdürü, ve sayamadığım diğerleri neden hep Cevdet by.bölgesinden anlamıyorum ya.oysa en çok oy merkez genç ve solhandan geliyor.
Beğendim (27) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23706)
08 Mart 2018 Perşembe 10:06
Bingöl deki kurum amirleri neden hep Cevdet by.in bölgesinden seçiliyorlar. Başka kafası çalışan kimse yok mu? diğer bölgeler kime oy veriyoyar yoksa hdp yemi veryolar.eğer oy vermediğiyse bingöl merkez, Solhan,genç,karlıova ve diğer bölgelerimiz nasıl secildi.E tabi kendi bölgesi akrabaları oy vermiyolar bizim sayemizde seçiliyor ve bizide hdp ye oy verenler yönetiyor.
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23674)
07 Mart 2018 Çarşamba 22:47
Bingölde ki siyasetçi ve börokrasi kesimler kendi ailesine kendi çevresine sahip cıkıyorlar siyasetçilerin ve börokrasinin bingöl halkına hiç bir faydası yoktur bingöle yapılan hizmetlerin yüzde doksan dokuzu nu hükümet yapmıştır kısacası bingöl doğu anadolunun en geri kalmış ilidir
Beğendim (34) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23669)
07 Mart 2018 Çarşamba 16:08
Genelini liyakatlı bulmuyorum. Mesela Bingöl Üniversitesi Rektörünün ataması iki yılı doldu ancak yatırımına bakıyorsunuz iki bina onlarda önceki rektör Baydaş döneminde yatırıma alınan yatırım, onlarda iki yıl bitmesine rağmen hala bitirilemedi. Bu gidişle bitremeyeceğe benziyor. Çünkü sırf arkadaşı diye getirip yapı dairesi başkanlığına Türkçe öğretmeninin atamasını yaparsa olacağı budur.
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23656)
07 Mart 2018 Çarşamba 09:44
kesinlikle yeterli bulmiyorum nedeni gelen paralar ihtiyaç yerinde değilde kişılerın hatırına kulanılıyor dıye duşuniyorum
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23634)
06 Mart 2018 Salı 22:17
örneğin ssk müdürü cevdet beyin eniştesi
Beğendim (17) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23517)
05 Mart 2018 Pazartesi 17:51
Bingöl'ün bürokratlarının birkaçı harici, liyakatsiz, basiretsiz ve yetersizdir. Kanun, yönetmelik bilen, uygulayan, yöneticilik özellikleri taşıyan bürokrat, idareci yoktur. Herkes birilerinin adamıdır mutlaka. Kendi kabiliyeti ile göreve gelen yoktur. On dakika akıcı şekilde konuşma becerisi olanı hiç görmedim. Daha ne olsun?
Beğendim (16) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23490)
05 Mart 2018 Pazartesi 10:34
nerde bir liyakatsız ve başarısız insan varsa bingölde kurum amiri olmuş,proje yapamıyan mevcut projeleri hayata geçiremiyen başarısız insanlar,katma deyerleri çok düşük,hiçbir meziyetleri yok,tamamen hantal bir yapı içinde döngü yapıyorlar,siyasi emirleri bekleyerek koltuk sevdalısı kişilerden oluşuyor bence ...
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
05.07.2022
14:42
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
Yüzbinlerce sözleşmeli personele kadro müjdesi!
AK Parti Grup Başkanvekili Emin Akbaşoğlu'ndan kadro bekleyen kamudaki sözleşmeli personel için müjde geldi. Akbaşoğlu; 'Ekim ayında Meclis açıldığında kamudaki sözleşmelilerin kadroya alınması konusunu ele alacağız' dedi.
01.07.2022
17:40
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni asgari ücreti açıkladı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yeni asgari ücretin yüzde 30 oranında zam yapılarak net 5500 TL'ye yükseltildiğini duyurdu. Yeni asgari ücret 1 Temmuz itibarıyla geçerli olacak
30.06.2022
10:57
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Otoyollarda hız sınırı uygulaması yarın başlıyor
Yarından itibaren başlayacak yeni uygulama ile hız sınırları Edirne'den Şanlıurfaya kadar uzunan otoyolda 130 kilometre/saate, Kuzey Marmara, İstanbul-İzmir, Ankara-Niğde otoyollarında ise 140 kilometre/saate çıkarılacak.
21.06.2022
10:03
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Benzin satışı yüzde 57, motorin satışı yüzde 22 arttı
Brent petrol ve döviz kurundaki yükselişlerin akaryakıt fiyatlarına yansımasıyla son dönemde fiyatlar 30 TL'ye yaklaşırken, Petrol Sanayi Derneği'nin verilerine göre; benzin satışları mayıs ayında yüzde 57, motorin satışları ise yüzde 22 arttı.
17.06.2022
11:18
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Bedelli askerlik affının detayları belli oldu! Kimler yararlanacak, kaç para yatırılacak?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı doğrultusunda AK Parti, bedelli affı getiren yasa teklifini hazırladı. Bedelli düzenlemesinin detayları belli oldu. Peki kimler yararlanabilecek? İşte cevapları.
16.06.2022
10:03
Erdoğan`dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Erdoğan'dan enerji fiyatlarıyla ilgili açıklama
Cumhurbaşkanı Erdoğan, enerji kaynaklarında fiyatların artmasının her alanda dengeyi bozduğunu belirterek, vatandaşları bu artışlardan korumak için ciddi tedbirler aldıklarını ve almaya devam edeceklerini söyledi.
15.06.2022
10:18
Maaşlara yeni düzenleme! Detaylar belli oldu
Maaşlara yeni düzenleme! Detaylar belli oldu