Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Kasım 2019 Cuma
°C

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23783)
11 Mart 2018 Pazar 13:15
Hepsi fiyasko.Bizim siyasiler Ankarada Bingöl lü bürokrat çıkartmaya karşılar hatta engelliyorlar.Ancak;bingölde ise her kurumu elden geçiriyorlar onlardan habersiz kuş uçmaz.Bırakmazlar adamlar işini yapsın.bir temizlik ve güvenlik alınyosa Genel bşk.Yrd.Onayından geçiyor.Onlarda hep kendi çevresinden seçiliyor.mega proje desen kafa yoran yok.
Beğendim (18) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23774)
10 Mart 2018 Cumartesi 21:02
Muzaffe Çakar Cevdet Yılmaz'ın Eniştesi SSK Müdürü kimse bu memlekette adaletten bahsetmesin. Bütün Bingöl'ün vebali günahı senin boynuna Ey! Cevdet bey
Beğendim (22) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23707)
08 Mart 2018 Perşembe 10:12
SGK il müdürü enişte kafası çok çalışyor ya, Milli eğitim il müd.eski danışmanı, kyk il müdürü, kültür il müdürü, sağlık il müdürü, Üniversite rektörü, tarım il müdürü, ve sayamadığım diğerleri neden hep Cevdet by.bölgesinden anlamıyorum ya.oysa en çok oy merkez genç ve solhandan geliyor.
Beğendim (27) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23706)
08 Mart 2018 Perşembe 10:06
Bingöl deki kurum amirleri neden hep Cevdet by.in bölgesinden seçiliyorlar. Başka kafası çalışan kimse yok mu? diğer bölgeler kime oy veriyoyar yoksa hdp yemi veryolar.eğer oy vermediğiyse bingöl merkez, Solhan,genç,karlıova ve diğer bölgelerimiz nasıl secildi.E tabi kendi bölgesi akrabaları oy vermiyolar bizim sayemizde seçiliyor ve bizide hdp ye oy verenler yönetiyor.
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23674)
07 Mart 2018 Çarşamba 22:47
Bingölde ki siyasetçi ve börokrasi kesimler kendi ailesine kendi çevresine sahip cıkıyorlar siyasetçilerin ve börokrasinin bingöl halkına hiç bir faydası yoktur bingöle yapılan hizmetlerin yüzde doksan dokuzu nu hükümet yapmıştır kısacası bingöl doğu anadolunun en geri kalmış ilidir
Beğendim (34) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23669)
07 Mart 2018 Çarşamba 16:08
Genelini liyakatlı bulmuyorum. Mesela Bingöl Üniversitesi Rektörünün ataması iki yılı doldu ancak yatırımına bakıyorsunuz iki bina onlarda önceki rektör Baydaş döneminde yatırıma alınan yatırım, onlarda iki yıl bitmesine rağmen hala bitirilemedi. Bu gidişle bitremeyeceğe benziyor. Çünkü sırf arkadaşı diye getirip yapı dairesi başkanlığına Türkçe öğretmeninin atamasını yaparsa olacağı budur.
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23656)
07 Mart 2018 Çarşamba 09:44
kesinlikle yeterli bulmiyorum nedeni gelen paralar ihtiyaç yerinde değilde kişılerın hatırına kulanılıyor dıye duşuniyorum
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23634)
06 Mart 2018 Salı 22:17
örneğin ssk müdürü cevdet beyin eniştesi
Beğendim (17) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23517)
05 Mart 2018 Pazartesi 17:51
Bingöl'ün bürokratlarının birkaçı harici, liyakatsiz, basiretsiz ve yetersizdir. Kanun, yönetmelik bilen, uygulayan, yöneticilik özellikleri taşıyan bürokrat, idareci yoktur. Herkes birilerinin adamıdır mutlaka. Kendi kabiliyeti ile göreve gelen yoktur. On dakika akıcı şekilde konuşma becerisi olanı hiç görmedim. Daha ne olsun?
Beğendim (16) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23490)
05 Mart 2018 Pazartesi 10:34
nerde bir liyakatsız ve başarısız insan varsa bingölde kurum amiri olmuş,proje yapamıyan mevcut projeleri hayata geçiremiyen başarısız insanlar,katma deyerleri çok düşük,hiçbir meziyetleri yok,tamamen hantal bir yapı içinde döngü yapıyorlar,siyasi emirleri bekleyerek koltuk sevdalısı kişilerden oluşuyor bence ...
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
08.11.2019
11:50
Bekçi alımında yeni değişiklik
Bekçi alımında yeni değişiklik
Resmi Gazete'de Çarşı ve Mahalle Bekçiliğine Giriş Sınavı Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik yayımlandı. Yeni yönetmeliğe göre, Çarşı ve Mahalle Bekçiliğine Giriş Sınavı başvuruları ve alımları değişti.
28.10.2019
12:00
Müge Anlı, Zazaca sansür eleştirilerine cevap verdi
Müge Anlı, Zazaca sansür eleştirilerine cevap verdi
Zazaca konuşan kadını yayından aldığı gerekçesiyle birçok kesimin tepkisini çeken Müge Anlı 'Özür dile' çağrılarına canlı yayında cevap verdi. Anlı, 'Ben özür dilemem, neden biliyor musunuz? Ben bir şey söylemedim' dedi.
17.10.2019
13:09
Silah ambargosu Türkiye`yi ne kadar etkileyecek
Silah ambargosu Türkiye'yi ne kadar etkileyecek
Barış Pınarı Harekâtı sebebiyle silah ambargosu uygulamak için 'terör korosu' ülkeler peş peşe sıraya girdi. 'Bütün bu adımlar ne manaya geliyor' sorusunun peşine düştük. Savunma sanayii kaynaklarına göre müeyyideler sembolik ve harekâtı etkilemeyecek.
14.10.2019
11:26
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi'nde gazete, televizyon ve haber ajanslarının genel yayın yönetmenleriyle bir araya geldiği toplantıda, Barış Pınarı Harekatı'na ilişkin açıklamalarda bulundu. Başkan Erdoğan, Arap Birliği'nin skandal bildirisine çok sert tepki gösterdi.
29.09.2019
18:43
Örnek davranış
Örnek davranış
Genç ilçesi çamlık mevkiinde kimi duyarsız kişilerce gelişi güzel bırakılan çöpler, duyarlı vatandaşlar tarafından toplandı.
23.09.2019
08:42
Devrim niteliğinde yenilik! Bakanlık tarih verdi
Devrim niteliğinde yenilik! Bakanlık tarih verdi
Belediyelerde devrim niteliğinde uygulama hayata geçirildi. Tüm belediyelerde tek veri tabanından, ortak altyapıda tüm iş ve işlemlerin elektronik ortamda yapılabildiği E - belediye Bilgi Sistemi başlatıldı. Belediyeler tarafından tamamen ücretsiz kullanılacak olan sistemle, yıllık 3 milyar lira tasarruf sağlanacak.
20.09.2019
08:02
Yazıcıoğlu davası tanığı: `Bu ifadeler ipe götürür`
Yazıcıoğlu davası tanığı: 'Bu ifadeler ipe götürür'
Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ile beraberindeki 5 kişinin hayatını kaybettiği helikopter kazasıyla ilgili dönemin Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü İstihbarat Şube Müdür Yardımcısı Dursun Özmen'in yargılandığı davaya devam edildi.