KİM KİMDİR FİRMA REHBERİ Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Nisan 2024 Çarşamba
17 °C Güneşli

Bingöl tercihini yaptı: 2-1 | HABER YORUMLARI

Bingöl'de 3 milletvekilinin 2'sini AK Parti kazanırken, 1 milletvekilliğini BDP'nin desteklediği bağımsız aday kazandı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
mehmet (@Misafir_4966)
14 Haziran 2011 Salı 08:15
Ak parti Bingöl de iyi bir oy aldı. hizmete bakılsaydı 1 milletvekili bile çıkaramazdı. Ak partinin Bingöl e yaptığı bir şey yoktuki, 2 milletvekilini az gören arkadaşlarımız var, halka saygılı davranalım lütfen. Milletvekillerimiz Bingöl için hayırlı olsun.
fatih (@Misafir_4964)
13 Haziran 2011 Pazartesi 23:03
Bingöl seçmeni için 2007 den bu yana ne gibi değişiklik oldu da tercihini bu sefer bağımsız adaydan yana kullandı..anlamak çok güç..Seçilen aday gidip hizmet getirip,işsizimize çözüm üretebilecek mi.??
feyzi dag (@Misafir_4960)
13 Haziran 2011 Pazartesi 22:09
Dr.Idris BALUKENTI cani gönülden kutlarim.AKP,nin kalesi sayilan Cewlikte artik akp,nin temelleri yavas yavas catliyor.Din maskesi altinda Bingöllüleri artik daha kandiramiyacaktir.H
bingöl12 (@Misafir_4959)
13 Haziran 2011 Pazartesi 21:40
herkesin demokratik hakkıdır seçme ve seçilme hakkı. ancak bingöl için 2-1 iyi bir sonuç değil. belki 3. aday zayıftı ancak bağımsız adayın aldığı yüksek oylar baştan belli olan herşeyi gün yüzüne çıkardı. geçmiş olsun, bundan böyle bingöl de hakkari, şırnak ve diğer güneydoğu illeri gibi muameleye hazırlansın. kepenk kapattırmalar, olaylar, şehir eşkıyaları vs. vs. allah yardım etsin bingöl halkına
aliye_586@hotmail.com (@Misafir_4956)
13 Haziran 2011 Pazartesi 20:01
hayırlı uğurlu olsun baskanımız İDRİS BALUKEN E
karliovali (@Misafir_4954)
13 Haziran 2011 Pazartesi 19:32
biz kuzey ilceleri olarak hic bir zaman bingolun herhangi bir adayini kendi ilcelerimizde gormek istemiyoruz.bingol halki ikiyuzluluk yapmistir.solhana tekrar aday verilmedigi icin secimi boykot ediyorlar ve oy kullanmiyorlar.bingol merkez kendisi yurtsever veya kurt sevdalisi oldugu icin degil sadece zaza adaylari cikarmak pesinde...baluken bingole kapak olur gorursun.bingol halki ak parti hizmetlerini hak etmiyor .....
coligıj12 (@Misafir_4952)
13 Haziran 2011 Pazartesi 18:50
herkes bingölün vekilini görecek! 9 yıldır bingöl için meclis kürsüsünden bingöl için tek kelime edemeyen vekiller İDRİS HOCAyı seyretsinler... bir arkadaş demiş ki bingöl bu kadar iyiliği haketmiyormuş.siz bu halkı aptal sanmaya devam edin ne belediye ne de vekiller çalışmıyor yatıyorlar.size ders olsun bu!
arko (@Misafir_4948)
13 Haziran 2011 Pazartesi 15:51
Neden?
Ak Parti bütün Türkiye'de oylarını çok büyük oranda artırırken, Bingöl'de hem milletvekili çıkarma açısından, hem de oransal olarak azaltıyor. Bingöl seçmeni çok bilinçlidir, verdiği şans iyi değerlendirilmedeği zaman da gereğini yapar. Oyların dağılımına bakıldığı zaman Ak Parti genellikle Karlıova (Ş.Bingöl'ün ilçesi), Kuzey ilçeleri ve Merkez(Bakan Beyin temsil ettiği bölge) ilçelerinden oyları kaybediyor. Bu durumdan gerekli dersin çıkarılmaması durumunda ilerdeki süreçte Bakan bey'in siyasi geleceğini de etkileyecektir.
benahol (@Misafir_4941)
13 Haziran 2011 Pazartesi 12:58
ben oyumu ak partiye verdim. ama Dr idris balukenin kazanmasına da sevindim. Bingöle şahin bingölü layık görenler oturup bu seçim sonuçları üzerinde kafa yormalılar.
sema k. (@Misafir_4939)
13 Haziran 2011 Pazartesi 11:44
BİNGÖLEDE BU YAKIŞIR ZATEN..BÖYLE İKİYÜZLÜLÜK OLMAZ YA..BAŞBAKANIMIZA SAYGISIZLIK RESMEN..BU SAATTEN SONRA HİÇBİRŞEY YAPMASIN BİNGÖLE..BU ŞEHİR BU KADAR İYİLİĞİ HAKETMİYOR..BİDE DÜN O GEÇ SAATLERE KADAR YAPILAN GÖSTERİLER SAYGISIZLIK RESMEN..BİZ KAÇ YILDIR BÜTÜN MİLLETVEKİLLERİNİ ALDIK AMA BÖYLE Bİ GÖRMEMİŞLİK YAPMADIK...DAHA KÜRTÇE KONUŞMAYI BİLMEYEN SAYIN MİLLETVEKİLİ İDRİS BALUKEN İNŞALLAH HAYIRLI OLURSUNUZ DAHA NE DİYİM..
17.04.2024
14:29
Bingöl`de çekilen video izlenme rekorları kırdı
Bingöl'de çekilen video izlenme rekorları kırdı
Motoruyla il il gezerek Türkiye'nin doğal güzelliklerini sosyal medya hesaplarından paylaşan Saliha Özkan'ın Bingöl'den çekip paylaştığı video, sosyal medyada milyonlarca izlenmeye ulaştı. Sempatik tavırları ile büyük beğeni toplayan Bingöllü Ali Tuçdan, 'Video sayesinde meşhur olduk' dedi.
16.04.2024
14:49
Hedef, Bingöl`ü sosyal hizmet şehri yapmak
Hedef, Bingöl'ü sosyal hizmet şehri yapmak
Birçok birimi farklı noktalarda hizmet veren ve müdürlük binası bulunmayan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, yatırım programına alınan projelerinde bu yıl kazma vurmayı hedefliyor. Proje kapsamında müdürlük binası, gündüz bakım evi, kadın konuk evi ve sosyal hizmet merkezi ile konferans salonu inşa edilecek.
16.04.2024
14:46
Bingöl`de bir günde 219 hasta randevusuna gitmedi
Bingöl'de bir günde 219 hasta randevusuna gitmedi
Bingöl Devlet Hastanesi, 15 Nisan'da MRHS üzerinden randevu alan 219 hastanın randevularına gelmediğini bildirdi. Randevulara gelmeyen hastaların, iptal başvurusunda bulunmaması nedeniyle mağduriyet yaşandığı aktarıldı.
16.04.2024
13:11
Bingöl`de aranan 19 kişi tutuklandı
Bingöl'de aranan 19 kişi tutuklandı
Bingöl'de 1-14 Nisan tarihleri arasında aranan şahısların yakalanmasına yönelik yapılan çalışmalarda kesinleşmiş hapis cezası bulunan 19 kişi yakalanarak tutuklandı.
16.04.2024
13:10
Hesarek ile ilgili karar resmî gazetede yayımlandı
Hesarek ile ilgili karar resmî gazetede yayımlandı
Hesarek Kayak Merkezi, Cumhurbaşkanı kararı ile Kültür ve Turizm Koruma ve Gelişim Bölgesi (KTKGB) ilan edildi.
16.04.2024
13:08
Halkoyunları Bingöl il birincileri belirlendi
Halkoyunları Bingöl il birincileri belirlendi
Kupaları takdim edilen kulüpler, önümüzdeki aylarda yapılacak grup finalinde Bingöl'ü temsil edecekler.
16.04.2024
13:07
Zikte Sürkap`tan zekâ testi tepkisi!
Zikte Sürkap'tan zekâ testi tepkisi!
Açıklamada; 'Maksatlı ve kaynağı belli olmayan ve her Bingöllü gibi bizi derin bir öfke ve üzüntüye sevk eden bu anketin niçin ve nasıl bir yöntemle yapıldığını bilmiyoruz. Ama amacını ve sahiplerini merak ediyoruz' denildi.