Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Eylül 2020 Pazartesi
°C

'Bir yıl av yasağı getirilmelidir' | HABER YORUMLARI

Bingöl Avcılar Dernek Başkanı Serkan Elçi: 'İlimizde alarm derecesine varan bu tehlikenin bir an önce önlenmesi için doğamıza uygun hayvan türlerinin doğaya salınması, korunması ve kaçak avcılığın önüne geçilmesi gerekmektedir. Aynı zamanda ilimizin tümüne en az bir yıl av yasağı getirilmelidir. Bu farkındalık ve duyarlılıkta olmamız gerekir.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60559)
28 Temmuz 2020 Salı 09:57
Avcılık spor değil, KATLİAMDIR. (Allah'ın yarattığı her canlının yaşama hakkı kutsaldır. DOKUNULAMAZ)
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60553)
28 Temmuz 2020 Salı 09:17
hem gel avcılık derneği başkanı ol hem de yaban hayatının korunması gerektiğiyle ilgili haber paylaşımı yap. Kusura kalmayın hiç inandırıcı değilsiniz. maksat dostlar beni alışverişte görsün misali. Bugüne kadar yaban hayatında birçok kıyım yapıldı, sürekli yerel medyayı takip ediyorum bir tane eleştirinizi, kınamanızı hatırlayamadım!
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_60539)
27 Temmuz 2020 Pazartesi 18:32
Başkan en az 10 yıl av yasağı olması lazım.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
28.09.2020
16:42
TOKİ`de İçme Suyu Hattı Yenileniyor
TOKİ'de İçme Suyu Hattı Yenileniyor
Bingöl Belediyesi, arıza kaynaklı kesintilerin yaşandığı İçmeler Mahallesi TOKİ konutları içme suyu hattını yeniliyor. 4 bin 700 metrelik yeni içme suyu hattının kısa sürede tamamlanacağı belirtildi.
28.09.2020
16:41
112 Acil Sağlık Ekiplerine Saldırı
112 Acil Sağlık Ekiplerine Saldırı
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde görevli 112 Acil Sağlık ekibine, hastaneye ulaştırmak üzere adresine gittikleri hastanın yakınları saldırdı. Attan düşüp ağır yaralanan genç hayatını kaybetti, ekiplere saldırılanlar hakkında işlem başlatıldı.
28.09.2020
16:40
Arıcılara 7 bin 640 adet kovan dağıtıldı
Arıcılara 7 bin 640 adet kovan dağıtıldı
Bingöl Orman İşletme İl Müdürü İbrahim Börü, Murat Nehri Havzası Rehabilitasyon Projesi kapsamında bugüne kadar 764 üreticiye toplamda 7 bin 640 adet arı kovanı dağıtımı yapıldığını açıkladı.
28.09.2020
16:39
`Sağlık Personeli Yorgun`
'Sağlık Personeli Yorgun'
Sağlık-Der Bingöl Şube Başkanlığı: 'Sağlık Personeli Yorgun. Sürecin uzaması, hastalığın son bulma tarihinin kestirilememesi, yoğun ve stresli çalışma, yakınlarımızda hastalananların ve kayıpların olması gibi nedenler sağlık çalışanlarını yer-yer demoralize etmektedir.'
28.09.2020
16:38
Yağışlar öncesi mazgallar temizlendi
Yağışlar öncesi mazgallar temizlendi
Bingöl'de BİSKİ ekipleri, il genelindeki mazgal ve kanalizasyon rögarlarını temizleyerek içlerinde biriken hafriyat, kâğıt, mil, çakıl ve izmarit gibi maddeleri topladı.
28.09.2020
16:37
Sözen`den birlik çağrısı!
Sözen'den birlik çağrısı!
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, Meral Akşener, Ahmet Davutoğlu, Ali Babacan ve Temel Karamollaoğlu'na terör örgütlerine karşı mücadelede birlik beraberlik çağrısında bulundu.
28.09.2020
16:36
Bir mağlubiyet daha!
Bir mağlubiyet daha!
Efeler Ligi temsilcimiz Bingöl Solhanspor, ligin 5'inci haftasında karşılaştığı Şanlıurfa ekibi Haliliye Belediyespor'a 3-2 mağlup oldu.
28.09.2020
16:35
Ceviz hasadı nasıl yapılmalı?
Ceviz hasadı nasıl yapılmalı?
Ceviz sezonun gelmesiyle birlikte hasatlar da yavaş yavaş başladı. Bingöl Tarım ve Orman il Müdürlüğü personeli, hasadın püf noktalarını anlatı.
28.09.2020
16:35
Kurbağa avlayan 5 şahsa 9 bin 700 TL ceza kesildi
Kurbağa avlayan 5 şahsa 9 bin 700 TL ceza kesildi
Bingöl'de yasak olmasına rağmen kurbağa avı yapan 5 şahıs yakalandı, 9 bin 700 TL ceza kesildi.