Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
10 °C Çok bulutlu

'BSK'dan farklı görmüyorum yani' | HABER YORUMLARI

AK Parti İl Başkanı Haşim Sağlar: 'Ben Karayolları bölge müdürümüzle bizzat görüştüm. Mevcut yolumuzu korumak adına kışın çukurlar oluşmasın, yol bozulmasın diye bir kat asfalt daha atılıp yolu en azından standardı biraz daha yükseltilmiş oldu biraz daha ömrü uzatıldı. Şuan da gidelim biz o yola, ben BSK'dan farklı görmüyorum yani. Sıcak asfalttan çok farkı yok. Son derece geniş, çok güzel bir yolumuz.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85862)
29 Eylül 2021 Çarşamba 14:13
Bir insan kendi memleketine nankörlük eder mi. Eder en bariz örneği. Diyorlar ki kışı sert olduğundan bu asfalt daha iyi diye. Bu memleketin kışı ne Muş ilinden fazla ne de Bitlis ilinden fazla. Gidin ordaki asfaltı görün. Yolcu uçağı aşağı iner
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85860)
29 Eylül 2021 Çarşamba 12:56
Maalesef hiç bir tutarlılıkları yok.seçim zamanı gelince vaatlerin ardı arkası gelmiyor, seçim bitince herşey unutuluyor,fakat bu sefer Bingöl halkı onlara öyle bir tokat atacaklar ki pusulaları şaşacak.Şu anda hangi kurum müdürü görevini layıkıyla yerine getiriyor.camiye gidiyorsun hoca yok Hacılar Camiinde bir haftadan beri tek hoca beş vakit namaz kıldırıyor, diğer camileri söylemeye gerek yok.Müftü bey sadece Cuma günü arz ı endam edip camiye geliyor,sorduğun zaman imam hatip sıkıntısı var diyor, oysa ki o kadar boş gezen kadrolu imam hatip var ki işe gitmiyor veya çalıştıramıyorlar.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85858)
29 Eylül 2021 Çarşamba 12:04
Botyan gibi bir köyün yolu sıcak asfalt
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85877)
30 Eylül 2021 Perşembe 14:56
@Misafir Kullanıcı Estağfirullah ne demek uyuşturucu desen en kralı orda. Küçüksemek haddimemi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85864)
29 Eylül 2021 Çarşamba 17:42
@Misafir Kullanıcı Botyan diye bir köy derken bu küçümseme neden?? Sene 2021 bir asfaltı çok mu görüyorsun?? İsviçrede iki haneli mezralarda bile Demir yolu ulaşımı var.
Beğendim (0) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85855)
29 Eylül 2021 Çarşamba 11:06
Yol tepkileri Ankara'ya ulaşmalı ki, Başkan bey açıklama yapma gereğini duydu gibi görülüyor. Maalesef çözüme yönelik bir gayretiniz görünmüyor, klasik siyasi cevaplar; Tabantepe tüneli gündemde ve takip ediliyor diyorsunuz, 2011 yılından beri Türkiye'nin hangi yolu takipte acaba? O yolda vuku bulan her kaza ve vefattan sizin de mesul olduğunuzu bilmelisiniz.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85851)
29 Eylül 2021 Çarşamba 02:12
Halka vaat edecek bir şeyleri kalmayan medya üzerinde reklam yapma başlar, sayın başkan da demek ki öyle
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85850)
29 Eylül 2021 Çarşamba 02:08
Başkan Walla boşa çeneni yoruyorsun. Sende bende biliyoruz ki bizim partinin artık bu millete vereceği verebileceği hiç bir şey kalmamış.
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85846)
29 Eylül 2021 Çarşamba 00:35
Başkan gencin girişindeki kazıklar kısmını bitirsinler bu gidişle tapantepe tüneli hayal zaten.O yolun hakkı zaten gencin çıkışında tünele girip kocaköyün altından çıkması gerekir.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85845)
29 Eylül 2021 Çarşamba 00:32
Aşk dediğin Bingöl Diyarbakır yolu gibi olmalı,başlamalı ama hiç bitmemeli.
Beğendim (19) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85840)
28 Eylül 2021 Salı 22:21
İnsanların aklıyla dalga geçme diye buna derim bsk dan farkı yokmuş kaç tane aracın cami patladı o yolda sağlar efendi
Beğendim (13) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85839)
28 Eylül 2021 Salı 21:50
İnsanların aklıyla dalga geçiyorsun galiba Allah tan kork o kadar insanların camı kırıldı vatandaşın cebinden gitti karşılığında kim ödemelerini yaptı yazık germekten yazık bsk yapılması için millet beklerken dalga geçer gibi böyle iyi diyorsun.. Her gün gence giidp geliyormuş gence zamanında ne yaptın ki şimdi bingöle yapabilesin.. Telefonlara cvp vermek yoruyormuş yapamıyorsan bırak her söz verdiğiniz telefon yalan dolan oluyor.. Milletin hakkını diğer dünyada nasıl vereceksiniz onu düşünün onu..
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
30.11.2021
16:25
`Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde`
'Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde'
Koronavirüs salgını, döviz krizi, enerji ve akaryakıt fiyatlarındaki artış gibi birbiri ardına yaşanan krizler, medya kuruluşlarını kapanmanın eşiğine getirdi.
30.11.2021
16:24
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Bingöl Kayak Kulübü Başkanı Bayram Anşin, Malatya'da görev alan hemşerimiz Prof. Dr. Ahmet Sami Akbulut, kayakçılara malzeme desteğinde bulunduğunu söyledi.
30.11.2021
16:23
`İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır`
'İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır'
Özgür-Der Bingöl Şubesinin gerçekleştirdiği aylık seminerler dizisinin ikincisinde Eğitimci-Yazar Mehmet Mahsum Yokuş'un sunumuyla 'İslami Bilginin Eyleme Dönüştürülmesinde Geleneksel ve Modern Zaaflar' konulu seminer gerçekleştirildi.
30.11.2021
16:22
Yedisu`da `Doğa Kardeşliği` Etkinlikleri
Yedisu'da 'Doğa Kardeşliği' Etkinlikleri
'2021 Bingöl Kardeşlik Yılı Projesi' etkinlikleri kapsamında Yedisu'da fidan dikimi ve çevre temizliği yapıldı.
30.11.2021
16:21
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Engelli ve eski hükümlü vatandaşların kendi işlerini kurmalarını amaçlayan hibe destek programına başvurular 3 Aralık'ta son bulacak.
30.11.2021
16:20
`Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır`
'Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır'