Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
8 °C Bulutlu

'BSK'dan farklı görmüyorum yani' | HABER YORUMLARI

AK Parti İl Başkanı Haşim Sağlar: 'Ben Karayolları bölge müdürümüzle bizzat görüştüm. Mevcut yolumuzu korumak adına kışın çukurlar oluşmasın, yol bozulmasın diye bir kat asfalt daha atılıp yolu en azından standardı biraz daha yükseltilmiş oldu biraz daha ömrü uzatıldı. Şuan da gidelim biz o yola, ben BSK'dan farklı görmüyorum yani. Sıcak asfalttan çok farkı yok. Son derece geniş, çok güzel bir yolumuz.'

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85835)
28 Eylül 2021 Salı 21:28
Utandim bu aciklamayi okurken, bize memlekete verilen degere bakin
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85834)
28 Eylül 2021 Salı 21:08
Ağam bizimle eğleniy. Bingölün neden pek çok konuda geri kaldığı bu açıklama ile daha iyi anlaşılıyor. Bu memleketin siyasetçisi halkı iyi şeylere layık görmez. Çünkü halk hep muhtaç kalmalıdır ki onlar umut aşılamaya devam etsinler. Karadenizin köy yolları bile BSK asfaltla kaplanmışken bize mıcırı reva gören bu zihniyet yıkılmadıkça hep kaybeden olacaz.Bu efendi Bingolun hastane ve doktor sorununa nasıl bir cevap verirdi acaba? Muhtemelen, ben bir sorun görmüyorum, ambulanslar Elazığa vızır vızır çalışıyor, ben memnunum diyecektir.
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85831)
28 Eylül 2021 Salı 20:00
Allah'tan kork sayın bakanım birde gençlisin yolun genişliği tamam ama asvals için ayıp ettin.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85826)
28 Eylül 2021 Salı 19:02
Sen ne anlarsın yoldan kaç arabanın camı patladı o yolda ve kaçtane kaza oldu siz umrunuzsa olmaz ve dişli asfalt araçta lastik bırakmıyor lastiğini eritiyor sorun öğrenmiş olursunuz
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85822)
28 Eylül 2021 Salı 17:10
Tepkilerden 900 derece nasıl dönülür. İşte size en güzel örnek
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_85819)
28 Eylül 2021 Salı 17:04
Bireysel talepleri kenarda bırakın. Memleketin işlerini hep ön planda tutun. Bireysel isleri akışına bırakın. Sizinde hesabınıza geliyor ya. Düzeni siz bozuyorsunuz
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
30.11.2021
16:25
`Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde`
'Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde'
Koronavirüs salgını, döviz krizi, enerji ve akaryakıt fiyatlarındaki artış gibi birbiri ardına yaşanan krizler, medya kuruluşlarını kapanmanın eşiğine getirdi.
30.11.2021
16:24
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Bingöl Kayak Kulübü Başkanı Bayram Anşin, Malatya'da görev alan hemşerimiz Prof. Dr. Ahmet Sami Akbulut, kayakçılara malzeme desteğinde bulunduğunu söyledi.
30.11.2021
16:23
`İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır`
'İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır'
Özgür-Der Bingöl Şubesinin gerçekleştirdiği aylık seminerler dizisinin ikincisinde Eğitimci-Yazar Mehmet Mahsum Yokuş'un sunumuyla 'İslami Bilginin Eyleme Dönüştürülmesinde Geleneksel ve Modern Zaaflar' konulu seminer gerçekleştirildi.
30.11.2021
16:22
Yedisu`da `Doğa Kardeşliği` Etkinlikleri
Yedisu'da 'Doğa Kardeşliği' Etkinlikleri
'2021 Bingöl Kardeşlik Yılı Projesi' etkinlikleri kapsamında Yedisu'da fidan dikimi ve çevre temizliği yapıldı.
30.11.2021
16:21
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Son Başvuru Tarihi 3 Aralık!
Engelli ve eski hükümlü vatandaşların kendi işlerini kurmalarını amaçlayan hibe destek programına başvurular 3 Aralık'ta son bulacak.
30.11.2021
16:20
`Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır`
'Asgari ücret insanca yaşamaya yetecek ücret olmalıdır'
Hak-İş Bingöl İl Başkanı Abdülmecit Akdemir: 'Asgari ücret, işçi ve ailesinin günün ekonomik ve sosyal koşullarına göre insanca yaşamasını mümkün kılacak, insanlık onuruyla bağdaşacak bir ücrettir. Bu yönüyle asgari ücret, insanın yaşaması ve varlığını sürdürebilmesi için gerekli olan asgari gelir kaynağıdır.'